Fredagsintervju - Theresa

Idag blir det Theresa (hennes andra blogg här) som får vara fredagsintervjun, är en gammal vän till mig :)

Snabbfakta:
Namn: Theresa Nilsson
Ålder:
21 år i September
Bor:
Utanför Kristianstad
Civilstånd:
Sambo
Familj: Sambon Alexander, Mamma med Man, Pappa med Fru, 6 st syskon och hel del djur.
Sysselsättning: Studerar till bagare.


Varför började du blogga?
-
För att jag ville dela med mig av min vardag till andra =) Nu har jag ju även startat en bakblogg för att jag vill dela med mig av recept, tips och trix för att lyckas med bakningen.

Vad har du för syfte med din blogg?
-
Syftet är väl ungefär samma som varför jag började blogga, att jag vill dela med mig om min vardag och min bakning =)


Vad har du för skönhetstips?
- Jag kan inte så himla mycket om sådant, däremot vet jag att det är betydligt bättre att använda puder än brunkräm, för att det torkar ut huden. Sedan ska man alltid tvätta bort smink innan man går och lägger sig. Man kan väl också använda krämer och sådant för att mjuka upp huden om man vill. Jag personligen använder ju bara smink vid speciella tillfällen.


Vad gör en blogg till en bra blogg?
- Att bloggen ser bra ut så man blir intresserad till att börja läsa. Sedan ska ju texten innehålla någonting som verkar intressant och tilltalande, men det är svårt att säga då alla gillar olika saker liksom. Det är även viktigt att bloggen innehåller bilder med jämna mellanrum. Och man behöver absolut inte lägga upp 5 inlägg om dagen, det räcker med ett lite längre iså fall.


Vilka bloggar läser du?
-
Jag läser mest vänners bloggar. Ibland när jag inte har så mycket för mig så kollar jag runt och tittar in på andras bloggar och sådär.


Hur många läsare har du per dag?
- Ett tjugotal =)


Vilka är dina förebilder?
- Oj, jag har nog inga direkta förebilder just nu. Däremot finns det många människor som är mycket kunniga och som jag gärna lär mig många nya saker av. Men jag är nog lite min egen förebild :P Haha..


1 fanny:

skriven

Sv: Jag ska ha kalas idag men fyller nu på måndag! (: Jag ska till några gammal barndoms vänner och fria påsk! Själv? :D Glad påsk föresten, kanske lite tidigt än men lika bra att säga det ändå, så man inte glömmer det! haha!

2 SANNA:

skriven

SV: Okej! :) Jag ska göra mig iordning för dagen! ;)

Är allt bra med dig? :D



KRAM

3 karolinajonsson:

skriven

ska fira påsken med massa gäster! :)

4 FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

skriven

sounds good ! (:

5 Emma:

skriven

Sv; Jag har inte mycket inplanerat i påsk men ska till en bekant idag för påsk middag men jag tror att jag kommer bli själv resten utav påsken vad ska du själv göra? =)

6 Ellen Schutz:

skriven

sv; nja inte så mkt spec, lite firande med familj & släkt & kanske lite fest med fina vänner :) sj?

7 Isabell:

skriven

Svar: Kommer nog inte hända så mycket, åka och hälsa på lite släktingar och sedan sova hos pojkvännen i helgen. Vila upp mig inför jobb nästa vecka ;D Du då? :)

8 sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Okej, joorå :) Vad gör du nu under påsken då? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

9 Sandra:

skriven

Svar: I påsk blir det nog bara att ta det lugnt, är så skönt med lite ledigt. Hänger hemma hos fmailjen. DU?

10 Claudia:

skriven

hejhej :)

allt bra? =)



Kolla gärna in mina 2 bloggar :D

http://bbaasstta.blogg.se

http://nattstad.se/MajmooN

11 malin:

skriven

Skönt att höra :) Det blir det gamla vanliga med familjen. Leta ägg i trädgården brukar vara höjdpunkten, haha ;) själv?

kram.

12 Fridaa:

skriven

härligt! (:

jadu blir ba att slöa och träffa kompisar ,sjdå?

13 SANNA:

skriven

SV: Okej! :D Jag myser med min pojkvän :)

Allt bra med dig? :D



KRAM

14 Linnea:

skriven

heej, skulle du vilja göra en design åt mig?? :) kram!

15 Jessica:

skriven

Sv; nja vet inte riktigt, idag blev det till mormor annars hemma och njuta av solen tror jag ;)



själv då ?

16 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

sv: i påsk blir det fest o kompisar,dudå?=D

glad påsk!

kram ♥

17 A D E L I N A:

skriven

sv: jappjapp det har den gjort! Har du haft en bra dag? :)

18 Cherie Mårtensson - I väntan på liten:

skriven

Ville bara önska en Glad Påsk och hoppas du får en trevlig helg

19 Frida:

skriven

Gick det bra på kalaset då?

Händer denna påskafton då? =) kram

20 jennie:

skriven

vilken rolig idé!

21 LADY UMBRELLA:

skriven

allt bra? :)

22 FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

skriven

sv; jag springer runt som en liten trapper soldat, så det är klart det är bra med mig! (:

23 Yuri:

skriven

när kommer nästa fredagsintervju?

väntar thihi

Kommentera här: