Jag är ju superglad just nu...

Jag är ju verkligen på bra humör idag
När jag startade min dator, så såg jag ingenting på skärmen, så antagligen har en lampa rökt sönder. Olyckligtvis ör alla mina bilder och allting där, men som tur är går ju hårddisken att ordna. Som tur är.

1 sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Okej :) Nu var det ett tag sedan vi hördes. Har du haft det bra sedan dess? :)

Massa kramar, Sannalitens.blogg.se

2 LENA ♥:

skriven

Härligt :) i veckan blir det nog mest plugg! sj då? kram♥♥

3 E M M A:

skriven

sv: okej, jo då :P

göru? :)

4 selma:

skriven

Nu har jag dratt igång med veckans blogg =) vill du vara med och få chansen och vinna? kika in och anmäl dig! kram

5 EllenSchutz♥:

skriven

sv; okej :P

-nja skolan & stan !

6 Cassie :):

skriven

aa, hade en förut men den tappade jag bort :) Men ska nog ändå köpa en :D haha!

7 karolinajonsson:

skriven

händer väl inte så mkt, ska fira valborg med vännerna iallafall! :)

8 tessan:

skriven

men vad tråkigt :(

ska fixa möblerna som jag har handlat igår :)

om du vill se hur dem ser ut så kan du kolla på inlägget som står nyss kommit hem

9 Elin:

skriven

Datorer är bara till besvär. Det är försäkringskassan också. Förra veckan var det säkert att jag skulle få aktivitetsstöd och nu hade jag helt plötsligt inte rätt till det. Konstigt det där hur jag ska lyckas försörja mig och betala räkningar när idioterna inte vet vad de håller på med. Så jag har också en dålig dag. Men å andra sidan så hoppas jag att din dag blir bättre! :) Ska iväg på biblioteket och låna böcker jag. ^^

10 tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

skriven

hej nu är jag tillbaks efter bloggpausen. Hoppas du fortfarande vill läsa och kommentera min blogg.



sv:varsågod! :) sådär själv? (:

11 angelina:

skriven

hoppas de lsöer sig!!



gjort idag då??

12 A.C:

skriven

Hej:)



Lägert på en lilla lördag då?:)

Ha en bra dag?:D

13 Anonym:

skriven

sv; Tack så mkt! Japp, jag fick reda på det igår :( Så jävla synd. Alla andra lägenheter är dyra! Klarar inte det med CSN pengarna :(

14 Tea:

skriven

SV: Aha okej, grattis i förskott! Hos mig händer inget speciellt :)

15 veronica:

skriven

sv: Det är så trist när datorer går sönder. Men kul med nytt :)

Idag gör jag inte så mycket alls, vad gör du idag?

16 lovisa:

skriven

sv: ajdå:( jadu jag vet itne! sJ+

17 kajsa:

skriven

sv: jag vet inte riktigt :)

haft en bra onsdag?

18 EMELIE ♥:

skriven

kanske nått kul till helgen men innan händer det inte så mkt, sj ?:D

19 Tove:

skriven

allt bra? :D

20 emelie:

skriven

det är bra med mig också :)

21 Jennie:

skriven

låter roligt! Idag ska jag på kiibox :) och du?

22 fanny:

skriven

sv: Åh... Sånt blir man bara galen av! Lider med dig! Hoppas det löser sig snart med din dator! okej, då tycket du som dem jag har frågat också, men ska nog se den i alla fall! haha (: Jag har pluggat till ett prov som jag ska ha på måndag... själv? (:

23 LADY UMBRELLA - 17år & egen företagare:

skriven

sv. nice!

sitter och letar efter bra biofilmer, har du något förslag? :)

24 JULIA ERIKSSON:

skriven

sv; åhh jobbigt! min dator gick sönder för ca 3 veckor sen, men den gick inte att laga :P jag kom nyss hem från stan, vad gör du själv?

25 Jessica:

skriven

Sv; Trist :S

Ska göra lite läxor -.- sj ?

26 Becca:

skriven

sv: kanoner och dessutom med toppen väder ;)hihi..

Hur står det till med dej idag då?? :D

27 susannasays:

skriven

Hej! Jag har dragit igång en tävling "veckans blogg" på min blogg, gå gärna in och var med! kram

28 Isabell:

skriven

Svar: Oj, vad jobbigt! Måste du lämna in datorn på service då eller är du så pass händig att du fixar det själv? :p



Jag har inget särskilt för mig om dagarna, så fort jag kommer hem måste jag skriva på it-uppsatsen så att den ska bli klar någon gång - ibland är den väldigt rolig och intressant att skriva och andra gånger blir det för mycket konstiga datortermer och skit. ;D

29 Veronica:

skriven

Sv: Härligt att höra..

Gör inte så mycket. Väntar på att BB ska börja.. sj då ?

30 Linnea:

skriven

SV; okej, hoppas du mår bättre nu :)

idag så har jag vart i skolan & stallet.sj?♥

31 Sandra:

skriven

svar: okej där ser man. ängelholm är fint, mysig stad. jag bor i kristianstad nu men bodde närmare ängelholm innan. alltid skåne dock :P



jag kollar serier och dricker te, du?

32 A D E L I N A:

skriven

sv: ja det är bara bra själv då? :)

33 A D E L I N A:

skriven

Hejsan! Nu är finalisterna till veckans blogg utsedda. Blev det du? I sånna fall är det dags att samla röster. Annars röstar du på din favorit :)

Ha det bäst!

34 Frida:

skriven

hehe mm ok =)

I veckan ska jag jobba idag och imorgon. sen ska jag nog bara ta det lungt i helgen :D du då?

35 Maria - fashionstars ☆:

skriven

skönt att det går att lösa!

36 cassandraskoglund:

skriven

svara gärna på om jag skulle passa i percing! puss

Kommentera här: