Nu är jag tillbaka!

Påsken har vatt underbar!
I torsdags begav vi oss hemåt mot mamma och pappa då även tvillingsyrran kom :) Var egentligen planerat att de skulle komma som på fredagen, men de kom en dag tidigare vilket vi alla blev superglada för! Önskade man kunde träffa henne varje dag om de så gick! Fick återigen känna på hennes mage och en liten spark fick jag med känna. Så mysigt :)

Långfredagen
Då var de kalas för Ville som fyllde 1 år :) Fick påskbuffé och sådära :) Sen på lördagen åkte syrran och Chrille hem och jag och Stefan drog till Ängelholm för en heldag. Åt planka till lunch på Kirris och var sedan i hembygdsparken och åt glass och kollade på alla djur och sist var vi på järnvägsmuseet där jag var med i en tävling om att hitta alla gömda äggen :) hihi. Grillade sedan på kvällen.

Idag
Den sista valpen åkte hem till sin nya familj idag. Så nu är de riktigt tomt på valpar här hemma :(


Istället bilder från helgen, som också kommer, men idag lägger jag upp bilder på när vi var på ett närliggande zoo :)































1 tessan:

skriven

fina bilder :)

japp det har jag =D du då?

gör du ikväll?

2 Lisa - fotografi och mode:

skriven

påfåglar är så coola!!!

vi hade en en gång, men sen råkade jag släppa ut den ut " buren" och den försvann :( hehe

3 lovisa:

skriven

sv: ja jättebra:)sj?

4 EMELIE ♥:

skriven

shoppade, solade och festade :D

5 jennie:

skriven

låter härligt! JA riktigt fint, hos dig då? =)

6 annsoh:

skriven

:D

7 Isabell:

skriven

Påfåglar är ju verkligen otroligt vackra, vilken fjäderdräkt!



Svar: Okej, det låter trevligt :) Jodå, allt är bra med mig - bortsett från magen som fått ta stryk av allt onyttigt som åts nu i helgen ;) Hur mår du? :)

8 susanna':

skriven

sv; vad trevligt! jo allt är bra tack, själv? :)

9 Emma:

skriven

Sv; Jo, allt är bra med mig lite extra trött bara men men... hur är det själv? :)

10 Jessica:

skriven

Sv; Roligt

Japp, bara bra, själv?



Fina bilder :)

11 EllenSchutz:

skriven

sv; okej :)

- nja de är väl bra men ändå inte, har fruktansvärt ont i magen då..

12 A.C:

skriven

jodå dt har jag...för din del då?:D

13 Charlotte:

skriven

sv; OK, trevligt!

Ja det är bra här. själv? :)

14 LENA ♥:

skriven

Ja min påsk har varit underbar! :D din då? kram♥♥

15 Sanna:

skriven

SV: Jodå, jag har haft en härlig och bra påsk. Hur har din påsk varit?



Kram Sanna

16 Frida:

skriven

Du verkar ha haft en riktigt bra Påsk iallafall :)

Vad händer sista påskdagen imorgon då? =) kram

17 veronica:

skriven

sv: Min påsk har varit jättebra :)

Hur har din påsk varit?

Kram

18 A D E L I N A:

skriven

sv: min dag har också varit hur bra som helst! :D

19 karolinajonsson:

skriven

ja det är väldigt bra :

20 Cassie :):

skriven

jodå, allt är bra! :)

21 kajsa:

skriven

sv: ja min påsk har varit bra :)

ser att din har varit det! :)

22 JULIA ERIKSSON:

skriven

fin blogg du har!

23 Yasmine:

skriven

Tack så mycket :)

Jo, jag har haft en bra påsk :) du då?

24 Elsa:

skriven

Sv: Förlåt för lite sent svar, men jag har varit borta i fjällen över påsk! Utan dator... Men nu är jag till baka:)

25 Tea:

skriven

SV: Aha okej, låter kul! :)

Jag gör inte så mycket :P Sitter med datorn i soffan och kollar på tv.

Sj? :)

26 Linnea:

skriven

Tack så mkt!! Jag kan tyvär inte använda msn, vet ej varför. Men jag har hotmail! :)

Den heter : [email protected] (jag gjorde användaren när jag var typ 10 så det är därför den heter lite mysko, hehe).

Ska jag skicka bilder o sånt?? :)

Vad är din hotmail?

27 johanna:

skriven

s; kul! :D har varit i sthlm :)

28 Nicole:

skriven

sv. Jag har faktist haft en riktigt mysa påsk. Hur var din påsk?

29 Fridaa:

skriven

Men du de lät ju himla trevligt! (:

jo allt e bra här ,sjdå?(:

30 josefine svarar:

skriven

allt är bra med mig och har haft en bra påsk, själv ?

31 jennie:

skriven

haha okej :))

32 Karin:

skriven

Härligt med djur!



kram

33 sofie - min kamp:

skriven

Hur har din påsk varit vännen :)? kram!

34 Elin:

skriven

Åååh, påfågel! <3 hanarna är så otroligt vackra, honorna är ju söta, men hanarna är ju vackrast med sina färger. Lyx att gå på zoo! :) Skulle vilja gå på zoo jag också, men har varken råd eller nåt nära, haha! :D

35 Linnea:

skriven

SV; kul, mitt kusinbarn har oxå fyllt år :D

36 elin - foto -:

skriven

sv: okej!

ingeting :(

Kommentera här: