1 Tora:

skriven

sv; Ja, verkligen. Fin blogg:)

2 Josefine:

skriven

Tack så mycket! ^^

3 jennie:

skriven

ja fy!



JA riktigt fint! kram

4 susanna':

skriven

tacktack!

5 Cassie :):

skriven

sv: jodå allt är bra med mig :) hur är det med dig?

6 Anonym:

skriven

sv; Tack vad roligt att höra :) Det är bara bra här. Själv?

7 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

grattis i förskott :D



sv: idag har ja spelat match & gått i skolan,dusj?=D

kram ♥

8 malin:

skriven

Tack! Jo jag mål fint :) själv?

9 Elin:

skriven

Sv: Kul att du gillade klänningarna. Med mig är allt bra. Hur är det själv? :)

10 Fridaa:

skriven

jodå allt är ba fint ,sjdå?(:

11 Emelie Lindqvist:

skriven

Fin blogg! :)

glad påsk :D

12 Karin:

skriven

Grattis i förskott!

Svar: Tackar tackar, jo det flyter på. Själv?

13 Rebecka:

skriven

sv: Jadu det var det verkligen! :D

14 ANNA:

skriven

www.uffessakerochting.se

15 Elsa:

skriven

Sv: Åh, tack:)

Jo allt är bra med mig! Hur är det med dig då?

16 Lovisa:

skriven

Hej! Tack för kommentaren, det uppskattas ;)

Grattis i förskott :p



Kram

17 johanna:

skriven

sv; okej ja!

idag ska jag inte göra mycket :) dudå ? kram

18 Jessica:

skriven

Sv; Tack så mycket :D

Grattis i förskott ;)

19 FRIDA:

skriven

sv: det är bara bra med mig!

själv? :)

kram!

20 Tea:

skriven

SV: Hihi ja! Gott det med! :D Kram

21 Linn ♥:

skriven

Grattis i förskott! :D

sv: tack så mycket! :') ♥

22 stina:

skriven

hej! kul att du fortfarande läser min blogg, eller du kanske bara kikade in av en slump?



hoppas allt är bra med dig!

kram

23 fanny:

skriven

Grattis i förskott! Jag fyller också år snart! (:

Kommentera här: