Sista dagen som 20åring

Idag
Sitter på utbildningen och kollar på Salve och har lunch. Tårtorna till lördag är nu i kylen hemma och Stefan sa aldrig vilka han beställde, för de skulle bli ''överraskning'' som han sa :P Sen som jag skrev igår så är min egna dator sönder :( den kommer förhoppningsvis nästa vecka. Så har inga bilder alls att lägga upp på bloggen förrän ja om 2 veckor kanske? Riktigt trist.
Efter utbildningen ska Nicco komma, ska bjuda henne på middag. Sparrissoppa och vitlöksbröd tänkte jag och sen efterrätt.

Imon
Då kommer svärmor :) Fyller ju 21 år imon :) Så hon kommer och stannar till söndag förmodligen. Ska även på en privatsittning med henne :)

1 LENA ♥:

skriven

Grattis i förskott :) Jag ligger ute på balkongen och solar! ;) kram♥♥

2 Anja:

skriven

HEJ!



Tänkte bara meddela om ett litet erbjudande jag har på min blogg. Min vän Veronika är utbildad till nagelteknolog och hon gör helt fantastiska gelenaglar. Är det så att ni läser min blogg och kommenterar i fältet att ni vill ha naglar får ni de för endast 300 kr. Annars kostar det 400/500 beroende på vad du vill ha.

Så klicka in på länken nedan för att komma till inlägget!



http://justanja.blogg.se/category/naglarsminkhar.html



http://justanja.blogg.se/category/naglarsminkhar.html



PASSA PÅ; ERBJUDANDET GÄLLER INTE SÅ HIMLA LÄNGE!



/Anja Dymkowska

3 tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

skriven

Tack kul att du tycker de. ;) okej kul:>

Är hemma bara, du då? :p

4 lovisa:

skriven

men gRAttis i förskott:d

5 karolinajonsson:

skriven

jaha där ser man! grattis i förskott :D

6 Yasmine:

skriven

Idag ska jag hjälpa en vän med att flytta ut ur lägenheten :) Själv då?

7 Sasha:

skriven

Spännande att se vad det är för tårtor :)

8 Susanne:

skriven

grattis grattis på 20-års dagen. (I förskott)



Hoppas du får en bra dag.



kram!

9 A.C:

skriven

hej=)



Vad händer i helgen då?:D

tiden rullar bara iväg känns det som:)



Ha en bra dag i solen^^

10 Carro:

skriven

Sv: I påsk har hänt massor av kul saker. :)

Själv?

11 - M a r i a:

skriven

sv; okej roligt:)



idag ska jag bara ta det lugnt, ska nog bara sitta hemma och se film ikväll. vad ska du själv hitta på?:)

12 Jennifer:

skriven

fyller du år? :D grattis i förskott i så fall och hoppas du får en bra dag!

13 Anonym:

skriven

Sv; Vill inte bo hemma igen! Finns ingen plats typ och det skulle kännas jävligt jobbigt att flytta hem efter så många år. MEN...dem ringde från bostadsgrejen igår!! Jag fick lägenheten iaf :D:D Såå jävla glaaaa :) :)

14 Evelina:

skriven

Vem hejar du på i Big brother?

Hoppas du har det underbart i sommarvädret! :)

15 jennie:

skriven

Idag var jag på stan och shoppade med min vän! Dudå?`

16 EMELIE ♥:

skriven

okej va kul ;D grattis i förskott!:D

nu ska jag kolla på 90210, sj?;)

17 Frida:

skriven

Grattis i förskott och synd att datan gick i sönder! :/



svar. Hej!

Synd att datan pajade :/ Helt lugnt!

Awesome att boken är bra!

Bra det! :D

Det blir att ta det lugnt och plugga lite, vad händer annars i veckan för dig? :)

Done! :D

Hare bra och kram!

18 Tove:

skriven

sv - allt är fint här :)



hoppas att du har haft en bra dag!

19 emelie:

skriven

jag svarar på kommentarer, själv? :)

20 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

sv: jag har varit o fotat idag, sedan varit ute o sprungit med :)dudå? :D

kramis

21 kajsa:

skriven

sv: vad bra! :)



jotack, det är hyfsat idag

hur är det själv? =)

22 sofie - kampen mot anorexi:

skriven

hoppas du får en fin helg vännen!

23 veronica:

skriven

sv: Jag har varit inne i stan idag och shoppat lite :)

Vad har du gjort idag?

24 Mikaela:

skriven

Grattis i förskott! :)

25 johanna:

skriven

å jag kommer ju me..

26 tessan:

skriven

Tack :)

Idag ska jag bara ta det lite lugnt :P hihi du då?

allt bra med dig idag?

27 Elin:

skriven

Idag fyller bästa Jennie år, så grattis! :) hoppas du får en helt underbar dag och helg! Ha det bra! <3 :)

Kommentera här: