Tusen gånger starkare

Utbildningen
Sitter på utbildningen och kollar på filmen Tusen gånger starkare. Har sett den en gång innan, men roligt att se den igen. Vi pratar om jämställdhet och denna film visar ju tydligt på just detta.

1 Mikaela:

skriven

jag har haft en superbra helg. du då?

2 E M M A:

skriven

sv: okej, jag lyssnar på musik :P

händer idag? :)

3 Anja:

skriven

Klicka in på länken nedan för att se KISSIES look a like på min blogg. Ni som älskar henne kommer hata mig för detta ni som hatar henne kommer tycka att jag är klockren!



:D



FÖR ATT KOMMA DIREKT TILL DAGENS SNYGGING KATEGORI KAN NI KLICKA PÅ LÄNKEN NEDAN! :)



http://justanja.blogg.se/category/dagens-snygging.html



http://justanja.blogg.se/category/dagens-snygging.html



http://justanja.blogg.se/category/dagens-snygging.html



http://justanja.blogg.se/category/dagens-snygging.html



KISSIE´S LOOK A LIKE! CHECK IT OUT!



/Anja

4 Anonym:

skriven

sv; Tack! Det gick nog rätt bra. Är redan hemma :)



Det är en liten etta. Är i behov av något snabbt då vi gjort slut. Skall prova att bo ifrån varandra och så! Jag får nog reda på i morgon om jag får den eller inte. Men det var ingen annan som hade tittat på den. Så jag hoppas jag får den, blir inflyttning redan nästa månad isf :)

5 JULIA ERIKSSON:

skriven

sv; va bra! idag ska jag bara ta det lugnt o njuta av lovet, o städa här hemma så jag tjänar lite pengar :) självdå?

6 A.C:

skriven

jag ska ti gbg idag faktisk..så kmr vara där några dagar:D hehe~~

7 veronica:

skriven

sv: Jag vet inte riktigt vad som händer i veckan. Ska in till stan nåndag och handla lite sommarkläder kanske :)

Vad ska du hitta på?

8 Maria - fashionstars ☆:

skriven

borde man se :)

9 tessan:

skriven

vad bra att det är bra med dig :)

ska plugga :( Det är så tråkigt tycker jag :(

Du då? :) Kram

10 Ellen Schutz:

skriven

sv; vad för utbildning?

-den filmen är så grymt bra !

- nja skolan bara sj?

11 lovisa:

skriven

sv: inte mkt.)sj+

12 emelie:

skriven

den filmen är bra! =)



det är toppen med mig, hur är det själv? :)

13 Jessica:

skriven

Sv; Och gott var det också ;) ^^

Skola.. ;) sj?

14 elin - foto -:

skriven

sv: jag vet inte vad som händer, jag ska iaf plugga!

själv ? :)

15 Tea:

skriven

SV: Händer nog inget speciellt i veckan, som vanligt haha :p

Sj?

16 fanny:

skriven

Sv: Gud vad roligt! Jag mår bara bra! hur är det själv? Åh, jag vill också se tusen gånger starkare! (: är det bra?

17 Elsa:

skriven

Sv: Jo, allt är bara bra med mig också:) Hur är det själv?

18 Isabell:

skriven

Åh, den filmen skulle jag vilja se! Har boken och jag blir så arg varje gång jag läser den för att jag känner igen mig i så mycket.



Svar: Idag har jag jobbat, nu tänker jag ta det lite lugnt tills det är dags att sova inför nästa jobbdag. ;) Själv? :)

19 Frida:

skriven

jag jobbar på en resturang där siemens anställda äter. det är i deras byggnader. och serverar dem. står i en line eller hur jag ska förklara. dem står i kö och vi serverar upp på tallrikar den maten dem vill ha =) och tar hand om disken osv. helt ok jobb.

det är pengar iaf =) hehe.

vad var de för utbildning du var på idag då? =) kram

20 Cassie :):

skriven

vet inte rikigt, sj?

21 Elsa:

skriven

Vet du möjligen vad stilen heter på texten som du har här i kommentarrutan på bloggen? Har tänkt byta text i bloggen och jag gillar den här stilen grymt mycket:D

22 Veronica:

skriven

Förlåt för sent svar.



SV: Bara fint med mig. Pollenallergi bara.. =

Haft en bra påsk ?

23 Linnea:

skriven

SV; de e bra ,sj? :)

kram!♥

24 josefine svarar:

skriven

här vid mig är det också underbart väder, känns inte som det bara är april :)

25 johanna:

skriven

sv; jaha okej :D skola då, och plugga lite kanske , umgås med vänner & träna :) man hinner inte så mycket mer !

26 EMELIE ♥:

skriven

kollar på tv, sj?;D

27 karolinajonsson:

skriven

verkligen :D

28 jessica:

skriven

det är ju bra att dom är snäll :)



nej min påsk var inte bra, din då ?:o

29 Becca:

skriven

sv: ursäkta sjukt seeent svar :$

Men bättre sent än aldrig ;)

Har du haft en bra påsk?? :D

30 Liza - Mamma till Joline:

skriven

Ja här är de alla tiders, med dig me hoppas jag ?! :)

31 annsoh:

skriven

vetinte! :D

32 jennie:

skriven

Förstår det :/ Den filmen är härlig, tycker jag! Väldigt realistisk :)

33 jennie:

skriven

Och oj, i veckan blir det mest träning & vänner :) själv? kram

Kommentera här: