Underbar vecka framför mig

Ja igår trodde jag inte detta
Att denna veckan skulle bli såhär bra. Igår var jag ju hemma, men fick nått bra utav de ändå. Sen på kvällen var vi på donken för att dricka kaffe och sådära med Nicco. Sen idag på morgonen fick jag vikariat, både idag och imon :) Sen visar det sig att vi har hemuppgift på torsdag! Vilken skön vecka! Sen kommer älskade tvillingsyster hem :)

1 Emma:

skriven

Sv; Det var min kusin som döptes och fick namnet May Signe Angelica (Angelica som tilltalesnamn) =)

2 lovisa:

skriven

sv_ det är bra:)sJ+

3 EMELIE ♥:

skriven

det är jätte bra! sj?

var gärna med i dagens blogg! :D

4 Veronica:

skriven

v: Tack så mkt.. =)

Ja ok.. va mysigt. ..

5 Alexandra - Uppsalas största blogg:

skriven

hej jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt smycke! du får supergärna vara med: klicka på länken här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/tavling-43-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

6 sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Okej :) Jo min helg var bara bra :) Ska du göra något roligt i veckan nu då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

7 ♫♪ Sandra T:

skriven

fin bild!

8 Karin:

skriven

Härligt att syrran din kommer!



kram

9 a:

skriven

sv; tack så mke, är sjukt nöjd med designen den blev skitfin, hur lägger man till en på sånt? men ska skriva ett inlägg om dej och min design nu :)

10 fatimaswary §:

skriven

adå, själv? :D

kram

11 angelina:

skriven

heej!

jag hade fest hos oss i lördags o annars var de lugnt! :D



har du gjort idag då??

12 Carro:

skriven

Sv: Okej. Är nog lite hur man är som person. Jag är ingen sån som tar plats i stora grupper.



Min systerdotter är här så vi leker lite. Själv?

13 Fotograf Jeanette Lindvall:

skriven

Fin himlen var :)

Kommentera här: