Dricker kaffe...

Idag har det varit en rolig dag
Sitter på praktiken och har varit ute på två egna reportage. En av dem är klar, men håller på med den andra. Jag trivs verkligen på min praktikplats. Ska ju även skriva om The Ark och detta ska komma med på onsdag, så jag har fullt upp :) Nu sitter jag här och dricker kaffe i min superfina termomugg som jag köpte igår på Åhléns för 79 kr :)

1 Olivia:

skriven

ah durå :d

2 cecilia -nyinflyttad i usa:

skriven

för att jag gick på college här och träffade mitt livs kärlek som jag inte kan vara utan <3

3 Veronica:

skriven

Halloj!

Jag skulle vilja ha hjälp med bloggen lite.

Det är inte mycket utan bara lite.

Jag skulel vilja ändra texten som står under min profilbild..



Har du lust o hjälpa mig ? =)



Ha det bra.

4 Glittercat <3:

skriven

Fina bilder du tar <3

Kommentera här: