Ingen rubrik

Igår
Då blev det akut att köpa en ny dvd-spelare. Så Maxi hade en för 299 kr som vi köpte. Vår har krånglat ett bra tag, så en ny fick det bli. Har ju köpt The Vampire Diaries på Hemmakväll för 99 kr, så jag måste ju se de! Jag följde aldrig de när de gick på teve, så nu när boxen fanns för de ynka kronorna och nu är jag fast :) Jag såg lite av de på teven, men ja, roligare att ha de på dvd med :D

Idag
Blev klar med artikeln till UNG-sidorna imon om The Ark :) Nu läser min handledare detta så hoppas hon gillar det! Igår gick jag mycket beröm om mitt reportage om mobbning så jag vart ju superglad :D Gjorde två reportage igår och en av dem var med idag, den andra är nog med imorgon tror jag. Jag trivs!

Stefan fotade detta i Göteborg :)

1 Frida:

skriven

Taack :) Jag äger en Canon EOS 60D : )

är kanon nöjd med kameran =)

allt är bra här annars. men det är en seg dag.

hur är det själv?

2 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

Vad kul att ditt reportage var med! :)

3 Mamma till William och prinsessan i magen:

skriven

Fina bilder..Här är allt bra med mig och min prins fast han är på förskolan o en livlig prinsessa i magen..kram

4 anneli:

skriven

där ser man Jennie! den andra filmen handlar om att barnet överlever från slutet av ettan och är en snäll själ (ingen mördare) och försöker leta hans föräldrar, återupplivar dom och de ska försöka vara någon dysfuntionell familj ^^

5 Sandra:

skriven

svar: jo fast jag gillar mest att kunna se när jag vill, för jag har inte alltid speciellt mycket tid över till att se programmen när de visas så jag tar det när jag väl är ledig :) skönare så tycker jag.

6 ♫♪ Sandra T:

skriven

fina bilder :)

7 Sasha:

skriven

Sv; Okej, men den såg iaf väldigt rolig ut :)

Det är bara bra med mig, hur är det själv? =)

8 Lotta:

skriven

Sv: Jag liggar bara i soffan och tittar på tv, själv ? :)

9 veronica:

skriven

sv: Okej :)

Jag gör ingenting speciellt alls.

Kram!

10 tessan:

skriven

okej ;)

tack :D

det går bra, började i går, så nu är det säkert mjukstart och sedan blir det allt hårdare ;)



hur går det på praktiken? :)

11 . Pjumas. ♥:

skriven

Svar: Jag räknar medeltalet av unika besökare varje vecka :D Adderar unika besökaren av en vecka och dividerar det med 7 så får jag ungefär hur många besökare som besökt min blogg varje dag under den veckan :) Vet inte om du fattade, är inte så bra på att förklara! :)

12 Jennifer Sandqvist:

skriven

sv: Kul att höra! Ska bara byta om och sen träffa en kompis själv då? :) kram

13 MyzaaN:

skriven

haha tack :D

kommer komma en anna design inom sin tid här :D Allt är kanon själv då ?:D

14 Frida:

skriven

Härligt att du trivs! :)

15 Sara:

skriven

Sv: Jag är bara med som statist i bakrunden, men dom som är med är Kjell Bergkvist, Johannes Brost, och han "Pierre" i onskan och några fler :D

16 My:

skriven

vad bra!

nyss kommit hem jag, gör dudå?

17 lovisa:

skriven

sV: jar var ute:) sov i lägenheten för första gångne:Djs?

18 Clara:

skriven

sv; jo det är fint, själv?:)

19 jennie:

skriven

nikita therese :)

20 Helena Moen:

skriven

Tänk att trasiga träd kan vara vackra :)

21 cecilia -nyinflyttad i New Jersey:

skriven

aaa jag trivs verkligen som fisken i vattnet..måste bara hitta ett jobb så jag kan få stanna :D

22 Veronica:

skriven

SV: Tack för hjälpen ! =)

23 Anna:

skriven

aa sj då ? :D

Kommentera här: