Packa

Onsdag
Så var det dags att packa, för snart åker vi på en mini-tripp! Vart berättar jag inte ännu :) Men när jag kommer hem kommr ni få en mängd med bilder förhoppningsvis!! Kommer bli så roligt!


Idag kom denna på posten :)


Hoppas vädret är bättre dit vi ska :)

1 Sandra:

skriven

svar: hmm ska funka http://fastpasstv.ms/tv/one-tree-hill-/

2 mathilda:

skriven

var gärna med i min dagens blogg :D

3 Sasha:

skriven

Härligt med en minitripp :)

Hoppas ni får det roligt =)



Sv; MEn chili är ju gott, men bara lax är ju gott också :)

4 Josephinewestling - Mamma till Vira:

skriven

hej!

Tack så jätte mycket!

Allt är bara bra här!

Själv då?

kram

5 mysan:

skriven

A men vi är typ de alla säger de hihi :)

kan göra ett inlägg om nån timme sen! :)

6 Emma:

skriven

Åh tack :)) Ja tack allt är fint! Hemma från första skoldagen :) Hur är det själv? Vad roligt med en minitripp :D Hoppas vädret är bättre som sagt dit ni ska :)

7 Helena:

skriven

Lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg. Kram

8 Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!:

skriven

vi har projektarbete i 3an :)

9 Lotta:

skriven

Sv. Samhällsprogrammet med ekonomiinriktning :) Mitt projektarbete är att skriva en "bok" om självkänsla och varför det är så många som pratar om det nu för tiden och inte för längre sedan och hur det har påverkat oss :)

10 jennie:

skriven

ja det har jag ! :)

11 Emma:

skriven

Hej!!



Jag har precis varit i skolan. :) Förlåt för sent svar. :)

12 ♫♪ Sandra T:

skriven

fina bilder :)

13 Mamma till William och prinsessan i magen:

skriven

Fick med nya ikea..skoj ska det bli att titta i den sen..

14 Jeanette:

skriven

tack så mkt.. din med :)

allt bra?

15 Anna:

skriven

vart ska du ? :O

16 Helena Moen:

skriven

Hoppas ni får en härlig semester då då :)

17 isabella:

skriven

tävling på bloggen, där du kan vinna ett valfritt iphoneskal, check it out!!



http://bellsi.myshowroom.se/tavling/#comment

18 mysan:

skriven

nu finns de bilder på oss

19 Sara:

skriven

Svar: Taack sötis, detsamma! :)

20 ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting:

skriven

sv: jaha vad kul! :) inte mycket, själv?

21 Malin:

skriven

22 Malin:

skriven

Idag har jag bakat frukostbullar. Fick MVG av min sambo.

Har mest vilat och vikt i9n lite tvätt.

Vad har du gjort idag?

23 MyzaaN:

skriven

ja då allt är kanon bra själv då?:D

24 Malin & Prinsessan:

skriven

Vad mysigt med en liten tripp :)

Kram!

25 Olivia:

skriven

ja, sj? :)

26 cecilia -nyinflyttad i usa:

skriven

tack så mkt! ja allt är toppen hur är det själv?

27 anneli:

skriven

där ser man, gulligt! gissar att det blir ikea resa? :)

om mig och min pojkvän kan du läsa i ett inlägg längre tillbaka, sök så hittar du det snabbt :D

28 ladymuffin:

skriven

sv: jag sitter och kollar på tv! :)



Önskar dig en bra kväll! kram :)

29 stina:

skriven

sv: idag har jag varit hos en kompis, sov över där och kom hem idag alltså :) nu sitter jag och bara chillar :)



ha en trevlig tripp!

30 veronica:

skriven

sv: Ja det tycker jag med :) haha!

Idag har jag varit på ikea och handlat lite nödvändigheter sen har vi varit till systemet och handlat tills på fredag då jag fyller år.

Vad har du gjort idag? :)

31 Lisa:

skriven

Hej! Tack men jag har en ny blogg å trivs me designen :) //www.missunpredictable.blogg.se

32 GlitterCat <3:

skriven

sv: Ja det vore roligt :D

33 My:

skriven

Tack för din kommentar, hoppas du får en bra dag!

34 . Pjumas. ♥:

skriven

Svar: Allt är bra med mig :) Hur är det själv då? :)

35 tessan:

skriven

okej ;)

har en nikon coolpix p100

Kommentera här: