Solig morgon

Vaknade till en solig dag
Äntligen kommer det en solig dag! Regnet har funnits i vår lilla stad många dagar nu, så idag tog jag på mig sommarklänningen faktiskt. Hade fått två sms, ett från mamma och ett från min 'faster'. De ville bara säga hur bra mitt reportage var i tidningen! Fick även en liten bild på framsidan om de :) Så roligt! Det är ju The Ark det handlar om, så bilderna jag tagit kommer jag nog att visa er senare! Fick många fina kommentarer både på reportaget och på bilderna!


På svärmors kolonistuga


Middagen i söndags hos mamma och pappa


Skogsbärspaj till efterrätt


Mammas och pappas nya kök har kommit till sin rätt, snart klart!


Nya golvet


Maten igår




Och så mitt reportage!

1 linnea:

skriven

va gott de såg ut (a)

2 Mamma till William och prinsessan i magen:

skriven

Här var det massa gott..Efter jag har hämtat hem min prins blir det massa lek i mys i eftermiddag..krma

3 Jeanette- gott&blandat!:

skriven

Okej, men shit vad roligt då :)

Förstår att du blev glad.

Ja allt är bra :) själv?

4 . Pjumas. ♥:

skriven

Svar: Ja men visst :) Du tar alla unika besökare, inte sidvisningar, från en vecka (sju dagar) och räknar ihop dem. tex. på måndagen har du 23 unika besökare, på tisdagen är de 35, onsdag 30, tors 29, fre 45, lör 25, sön 30

så du räknar 23 + 35 + 30 + 29 + 45 + 25 + 30 = 217 sen tar du 217/7 = 31 bara som ett exempel :D hoppas du fattade :)

5 Sandra:

skriven

svar: okej, det underlättar ju.

jo det är bra, själv??

6 Emma:

skriven

sv: ja det är bra :),själv?

7 VIKTiga Linn:

skriven

Sv: Tack så mycket! Allt är jättebra, hur har din dag varit?

Vad smarrigt all din mat såg ut!

8 Kristin:

skriven

Tack! Tapeten kommer från Laura Ashley, vi har den i sovrummet och stortrivs med den. Fin blogg du har!

9 veronica:

skriven

sv: Åh tack :)

Ja det är en Jackrussel/Chihuahua, 50/50 :)

10 Lotta:

skriven

Sv: Jaha, va skoj! :) och jaa, det är mycket bättre med mig idag. Hur är det själv? :)

11 Amanda:

skriven

Sv: tack så mycket! Din blogg är också fin, guud vad gott med skogsbärspaj :-) kram

12 ninakaninsofiakattsandrapanda.blogg.se LÄÄS:*:

skriven

haha dankedanke ;) desamma aa antar det, sjrå ?

13 Trixie:

skriven

Tack så mycket :)



Gör du tidningsreportage? Fräckt :)

14 Tina:

skriven

Tack så mycket =) Jo bara fint med mig, hur är det själv? Kramar

15 Olivia:

skriven

allt är toppe n sj :D

16 anneli:

skriven

visst var det så, otroligt töntig! kan jag få fråga dig en sak? :)

17 ladymuffin:

skriven

sv; jag har vart i skolan, varit barnvakt och pluggat idag! du då?

Ha en grym kväll! kram på dig :)

18 Anna:

skriven

Nea de händer inteså mycket. Bara skola och lite läxor hahahaha

19 Sofia:

skriven

Vad roligt med ditt repotage. :)

20 Emma:

skriven

Hej!!



Har varit i skolan. Vad har du gjort idag?? :)

21 Sandra:

skriven

SVAR: JA! Själv? =)

22 ellinor sjöberg.:

skriven

sv; tackar så hjärtligt :)!

underbart trevligt att höra! Ha en fortsatt trevlig dag söta du! kram

23 Jonna:

skriven

ååh, så kul du måste ha haft när du gjorde reportaget om The Ark. :) Lägg gärna ut bilderna snart :)

24 Jennifer Sandqvist:

skriven

sv: vart hemma och tagit det lugnt, vad hr du gjort idag då? :)

25 Anonym:

skriven

sv: aj jag har flyttat!:)

26 Sasha:

skriven

Sv; Jag kom precis hem från gymmet :) sj?

27 Frida:

skriven

Härligt att ditt repotage kom lite på första sidan! :)



sv. Ja! Höm, det berodde på att jag ville ha en ny design förut och fick en superfin, men är nästan aldrig inne på msn längre :)

28 Frida:

skriven

Ok :) varit i stan en sväng men shoppa bara en löpare och ett motljusskydd till kameran :D annars inget.

haft en bra kväll?

29 julia:

skriven

sv: tack detsamma! fina bilder. vad använder du för kamera? :)

har föresten ny blogg, spana gärna in: http://juliakardebo.devote.se

30 Louise:

skriven

finns inte tidningen online? Det hade varit jätte kul att läsa! Kram

Kommentera här: