Vackra sommarbilder

När jag idag
Skulle göra en artikel för tidningen, tog jag dessa underbara bilder! De är fotade med en Nikon D40 och jag har redigerat ljuset på dem :) Älskar när bilderna ser lite gamla ut ^^. De är så att man blir sugen på en Nikon istället för en Canon. Hihi.























1 tessan:

skriven

ska ta det lugnt efter jobbet ;)

sedan ska jag ner och spela lite bowling :)

du då?

fina bilder,

kram

2 Frida:

skriven

Har du länkat mig? eller ser jag ej ? :) hihi

det är bra idag. själv??

3 Jennica - 18 år och gravid:

skriven

oj så vackra bilder!

4 Lilla H:

skriven

verkligen vackra blommor!

5 Felicia :):

skriven

Brukar läsa din blogg lite då och då men är alltid dålig på att kommentera..men ville bara säga att jag tycker din blogg är grymt bra :) är allt bra med dig? :)

6 Ewa:

skriven

Jättefina bilder.



Jo allt e bra här :D

7 Jennifer Sandqvist:

skriven

sv: just nu sitter jag och äter frukost och svarar på kommentarer sjdå? :)

Kommentera här: