Beställt nya skal från Mirabling.se

Nu när jag har Iphone
Är jag helt betagen av alla skal som finns ute på marknaden och länge har jag trånat efter nedanstående skal som jag idag beställde från MiraBling.se. De har verkligen ett stort urval av alla olika sorters färger och former. Så nu är alltså dessa två nedanstående på väg hem till mig. Klicka på bilderna för att komma till deras hemsida.



1 Arianne:

skriven

Sv: Fick du några saker du önskat dig? :)

Jag gör inte så mycket för tillfället, njuter efter en underbar julhelg, kort men bra!

2 marre:

skriven

Hallå!

Tänkte höra om du hade lust att göra om min blogg design efter nyår? :) Ha en trevlig fortsättning!

3 Louise:

skriven

sv: okej :) funderar ju verkligen på att välja en iphone :) jag har haft en jättebra jul :) sj?

4 Matilda:

skriven

Åhh vilken fin blogg du har tjejen! Hoppas du får ett trevligt avslut på 2011 :) Har du förresten några nyårslöften? :)

Kommentera här: