Fredagsintervju - Anneli 'Ami'

Eftersom att Anneli 'Ami' fyllde 19 år den 28 december, får hon bli veckans intervju :)
Om ni vill vara med som inte varit de, är det bara att kommentera inlägget :)

Snabbfakta:
Namn:
Anneli men kallas oftast för Ami :)
Ålder:
Nyfyllda 19 år!
Bor:
Luleå
Civilstånd:
Upptagen sedan två år tillbaka snart!
Familj:
Min sambo, samt mina föräldrar och 8 st syskon ;*
Sysselsättning:
Skola, fotografering, extrajobbar, tränar, musik, svamlar, filmnördar, spelar och festar.


Varför började du blogga?

- För jag har svårt att berätta saker så tyckte det var bättre att jag skrev då, sedan ville många av mina vänner och familj veta om mitt liv för vissa bor långt bort från mig. Sedan tycker jag det är roligt också!


Vad har du för syfte med din blogg?
- Att folk ska kunna komma in läsa den, inspireras och känna att dom är bra precis som dom är.
Att våga drömma, våga kämpa för dom och förhoppningsvis kunna hjälpa andra människor med det jag själv upplevt!


Vad har du för skönhetstips?
- Min bästa skönhetstips förutom sova, äta rätt och träna. Så är det att alltid tvätta bort sminket, använda hårinpackning någon gång i veckan och ha håret gärna uppsatt ofta för det mår bättre då, slits inte lika mycket :)


Vad gör en blogg till en bra blogg?

- Att den är personlig, är varierad och man står för det man skriver, enligt mig iallafall.


Vilka bloggar läser du?

- Jag läser mina närmsta vänners bloggar, några av dom större. Har alla på min bloglovin, så kan göra en blogginlägg om det istället så ni läsa om det där!


Hur många läsare har du per dag?

- Jag har just nu ca 150 unika läsare om dagen, men statistiken är upp på nästan 1200 om dagen iallafall =)


Vilka är dina förebilder?
- Jag skulle lätt vilja säga Queen Latifa och Katta från Kattasfett.se, några av mina vänner också.
Dom får på olika sätt att se dom som förebilder, svårt att förklara men det är bara så ^^

1 ami:

skriven

tack, vad snällt! ha en bra dag :)

2 johanna:

skriven

jag skulle vilja vara med.. eller nått .. 8-)

du skrev om nån tävling till mig också?:o vart är den?:D hah

Kommentera här: