Göteborg söndag

Så var det söndagen på vår lilla tripp
Vi vaknade runt nio tiden, gick ner och åt frukost och det fanns verkligen mycket gott. Så efter en stadig frukost packade vi ihop alla våra grejer och checkade ut. Lämnade vårt bagage på centralstationen och gick sedan en runda på stan. Bland annat till butiken Schock som jag älskar. De har verkligen skitfina grejer där inne! Vid tre tiden åt vi middag på Lydia's Diner som hade tacos och pizzabuffé. Jättegott! Runt halv fem tiden satt vi på tåget som inte lämnade stationen förrän efter en halvtimme på utsatt tid för att det var signalfel på rälsen. Men sen kom vi hem och var hemma runt åtta tiden.


Frukosten och bakgården.












I ett skyltfönster :)

1 sofie-mamma till Casper:

skriven

men de är väl inget fel på den bilden.

2 Frida:

skriven

nu har vi knappt ingen snö :( blä

jag vill ha lite mer så det lyser upp mer =)

Ha en fin onsdag

3 Patricia♡:

skriven

Mysigt:)

4 EMMAS!- julkalender i bloggen:

skriven

japp:D sjdå?:) kram

5 Anonym:

skriven

- hehe lugnt!

6 Kaleido:

skriven

SV: Skola, träning+plugg och sedan plugg Dx

Sj då? :)

7 veronica:

skriven

sv: Hehe, det förstår jag :) som tur är har jag och min sambo oftast samma smak så det brukar inte vara nå problem :)

Allt är bara bra idag, hur är det med dig?

8 Lotta:

skriven

Sv: Jaa, det var jättelänge sen ju.. Och det är bara bra med mig också :) Hur är det själv då?? =)

9 matilda:

skriven

sv: latat mig framför datan sedan 12 och fortsätter nog med det tills ikväll ;)

10 Louise:

skriven

Sv; ok va kul :) såg just att jag redan följer dig hehe hoppas du följer mig också :)

11 B R O W N S U G A R:

skriven

Svar: jo visst kan jag det :) min mail är [email protected]

12 Fanny -Mina val, mina problem:

skriven

Sv; mm..!

Själv..? (:

13 DIANA ÖSTERBERG:

skriven

sv; De är bra med mig :) själv då?

14 Jennica - nybliven mamma:

skriven

sv: absolut, du får gärna skicka frågorna till mig igen :)

15 a'p h o t o g r a p h y:

skriven

sv: bara bra, sj? :D

16 Hanna:

skriven

Härliga bilder, vart var ni någonstans? :)

SV: Idag, får se...Inget speciellt faktiskt! Haha, plugg tv aa de vanliga bara.

Kram//Hanna

17 Birta:

skriven

jag lottar ut dagens blogg lite senare idag om du vill vara med:

http://birta.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-1.html#comment

18 MyzaaN:

skriven

trevligt D: sitter & svara på mejl och sådan :D



ser mysigt ut :D

19 F A N N I E:

skriven

checka in min blogg och läs senaste inlägget !!!

20 LIIV - vanlig men unik:

skriven

Sv: Visst är det irriterande? Stod och gapade av chock efter henne...Hade ju lust att springa efter och ge henne en föreläsning eller nåt.



of course, skrev med den nu :)



Härligt! Idag har det varit soffmys med sambon innan han åkte iväg på jobb. Har du gjort då? :)

21 emma:

skriven

sv: Ja idag har jag jobbat och ska sedan bara vara hemma och slappa! Själv :) ?

22 emma:

skriven

sv: nja inte så mkt :D sj?

23 Jouline♡:

skriven

Ja men jag håller med dig om att respekt för grannar är A och O, men nån gång måste man ju få ha fest men jag vill inte att det spelas hög musik när jag väl gått och lagt mig, gör han det så går jag ner och säger till. Jag har varit nere två gånger på ca 8 månader och sist sa jag att om du inte lyssnar på mig så ser jag till att få dig vräkt här ifrån haha, sedan dess har han lyssnat :)



Fina bilder du tagit i Gbg

kram!

24 Emelie:

skriven

vad fina bilder! =D

25 kajsa:

skriven

fina bilder!

sv: det är bara bra med mig :)

hur är det med dig då?

26 Sofie :):

skriven

Jo det är bra, hur är de själv? :)

27 Emma<3:

skriven

Sv: Idag har jag varit i skolan och efter det var jag på Kosta Outlet! :) Nu svarar jag på kommentarer sen ska jag se julkalendern, ladda över bilder till datorn och sova.



Vad har du gjort idag? =)

28 . Pjumas . ♥:

skriven

Svar: Jodå, med mig är allt bra :) Var och tränade lite för en tid sen, ifall man skulle komma igång med det nu :) Allt bra med dig? :)

29 Jennifer på Fashioncut:

skriven

SV: Ja det är verkligen fyndigt, ska se om hon har skrivit några mer böcker :P



Annars idag har jag startat upp mitt hemmabrygge med äppelcider/äppelvin och gjort läxor, hemskt nog har det varit mycket läxor nu senaste tiden...

30 Rebecca:

skriven

Ja det var ju synd, det hade varit kul annars :) men om ni är i halmstad någon helg och jag också är där kanske man hade kunnat säga hej till varandra då :) kram

31 elin hallman:

skriven

Vilken fin gran!



sv: Idag har jag bland annat varit hos frissan och blekt håret! Vad har du haft för dig? :)

32 josefine:

skriven

sv: just nu gör jag inte så mycket, sj? Och ja, jag skulle vilja ha en finare blogg men kan inte göra något själv så väntar tills någon kan hjälpa mig :)

33 ellinor sjöberg. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

skriven

Mejlat frågorna till dig nu :) Och som sagt, du behöver inte om du inte vill :)



Fina bilder :D kram

34 Louise:

skriven

ja tyvärr så har jag snö sj? :)

35 Emmie:

skriven

sv: Bara fint här :) Själv? :)

36 Anette:

skriven

Hej!

Jag såg ditt mail, försöker svara ikväll :)

Jo det är bra, ska på en liten "roadtripp" i dag med en vänn.

37 ' d anni:

skriven

- Allt är super själv också?:)

38 Emma:

skriven

Såg ut som en rolig resa

Kommentera här: