Tassimo T40

Stefan fick ju en Tassimo i julklapp
Av mig, mamma och pappa. Han fick också två smaker och sen en smak av syster och hennes familj. Latte Macchiato fick han av dem sistnämda och av oss fick han Marabou choklad. Så den går på varmkörning kan jag ju säga :) Riktigt smidigt, men kanske inte om man ska ha flera gäster på samma gång. Då får den vanliga kaffemaskinen ta över :)
Har ni Tassimo eller smakat något av de?

1 Petra:

skriven

Sv: Jo vi tänkte ju det, kände att det var dags för en bio och då passar den väldigt bra :)



Jodå, det rullar på. Tror dock att jag håller på att bli sjuk och det känns som rätt så dåligt timeat :P Vad händer för dig imorgon då?

2 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

SVAR: Åh låter riktigt mysigt: )



Nä jag är sjuk så det är inge bra :( själv?

3 Jonna:

skriven

men att bara vara där är ju hur härligt som helst. Funderar på det själv, men jag bor så väldigt långt ifrån Gävle. :S

Jodå, allt är bra, själv också? :)

4 ' d anni:

skriven

- Ser gott ut det där :)

Nej jobbigt på så sätt är det inte, jag älskar att få kommentarer och att folk läser bloggen såklart. Och hade jag inte velat svara hade jag ju inte gjort det. Och jag svarar ju för jag tycker det är kul men det är ju ändå jobbigt när de blir ett x antal sidor osvarade kommentarer;)



Allt är super här själv? :D

5 Merima^^:

skriven

aw tack detsamma! :D

6 martina:

skriven

vill du tjäna pengar på din blogg snabbt & enkelt?

läs här hur du ska göra; http://martinaolsson.myshowroom.se/11473/vill-du-ocksa-tjana-pengar-pa-din-blogg/

det tar bara några få minuter att komma igång :)

7 Frida:

skriven

Ok, då ska jag kika in på den tävlingen då :D tack för tipset

8 bexollila.:

skriven

om 20 min kommer det upp chansen att ta del av mina 1000+ besökare!

9 kajsa:

skriven

sv: det låter trevligt :)



idag blir det nog bara att vara hemma o ta't lugnt, mysa med familjen lite :)



själv då?

10 Ella:

skriven

Jag har varit lite kameralös de senaste månaderna för jag tappade min Pentax digitalkamera i golvet... Men nu har jag precis beställt en Canon EOS 1100d. Tror den kan bli riktigt bra faktiskt! :)

11 Moa - FOTO&FASHION:

skriven

Fin blogg! Bloglovin byte? :D Säg till när du följer mig så följer jag dig :D

12 Anna:

skriven

Jadå såklart jag har! har du? :D

13 madde:

skriven

MÅNADES blogg-tävling!

Anmäl dig nu!



http://madeleinesoderstroms.blogg.se/2011/december/tavling-igen.html

14 Louise:

skriven

sv: ja jag fick lite allt möjligt :) kläder, presentkort, pengar och lite annat smått och gott :) sj?

15 Anonym:

skriven

taggad för nyår imorgon? :D

16 Agnes <3:

skriven

SV: Den har varit toppen, din då?

17 LIIV - vanlig men unik:

skriven

marabou choklad lät ju inte fel! :D

18 Linnea Isabelle:

skriven

Det är bara bra med mig, själv? :)

19 Sofia:

skriven

Svar: Tack så mycket! :)

Kommentera här: