De 9 små knoddarna

Åkte hem till mor och far igår
Ville ju så gärna se valparna :) Som ni vet fick vi en kull förra året med, 7 stycken blev det då, men denna gång fick Disa 9 stycken :) Mamma och pappa ska ha bokstaven 'F' i början av alla namnen. Tror de till och med hade bestämt alla namnen igår med :P 4 tikar och 5 hanar är de :) I förra kullen var de övervägande tikar. Vi fick god mat och vi hade med oss tårtan från i lördags. Stefan fick sin födelsedagspresent i form av micro - precis vad vi behövde!











1 Amanda:

skriven

Hoppas du får en bra vecka! :)

2 Alexandra:

skriven

ååh så söta :D

3 lisacorneliaa§:

skriven

fin blogg :)

4 KarinHannaIsabelle-:

skriven

sv: Heheh ^^ Kommer inte ihåg ;) Men nå gott antar jag! :D

5 frisör laalee:

skriven

:)

6 Lina - en 20årig djurtokig tjej:

skriven

SV: Han hittade hem själv som tur var! (:

Guuuud vilka söta valpar! (: Ska ni döpa dom lr`(; ?

7 Elin:

skriven

åååh, vilka tötnosar. _ man vill ju bara gosa med dem, haha. Jag älskar hundvalpar, de är så söta. ^^

8 ♦ • . josefine:

skriven

sv: okej kul :) ja det kan bli så ibland, haha ;P

yes alldeles! sjdå? ^^



så söta valpar! vad är det för ras på dom då? :)

9 linnea:

skriven

sv; aj själv? :D

10 EMMI - modeblogg:

skriven

- det är bra här, själv då? :)

11 Hanna-Li:

skriven

Ja det hade jag, du? :)

Åh vad söta bilder ;D

Vilken gillade du mest på min hund? Svara gärna om du vill =)

12 Elina - DALKULLA:

skriven

Jodå, helgen var ok :)

Din?



Söööööta vovvsingar :)

13 Leia ♥:

skriven

Okej, så härligt! :D



Idag ska vi besikta bil, annars blir det nog lugnt. Själv då??



Ser gott ut det där och vilka söta voffsingar!!

14 lovisa:

skriven

sv: idag händer inte mkt:9sJ+

15 Lina - en 20årig djurtokig tjej:

skriven

SV: Gluttade lite för snabbt ;D

Roligt o komma på namn själva! Du måste skriva ut när ni kommit på det :D



Kram

16 Evelina:

skriven

Så söta!

Några planer inför lovet? :)

17 sarah:

skriven

hur vad söta valpar =)

18 Frida:

skriven

hehe ok :D det är bara bra. Kolla in i min blogg vad jag har gjort idag för första gången i mitt liv :D hihi

åh, vilka söta valpar. åh blir valpsjuk. =)

19 Anonym:

skriven

gud så söta! :)



http://bbarahelena.bloggsida.se

20 Veronica:

skriven

Sv: Ja då, helgen var helt ok. O din ?

21 Sara:

skriven

Men gud så söta! :)

22 bbaraaelin:

skriven

aww vilka söta valpar! :D

sv: kompisar tror ja :) sj?

23 MOA:

skriven

nej inte jag heller. jättekonstigt!

24 sofia:

skriven

SV; Haha japp allt är bra! Hur är det själv? :D

25 lovisa jönsson ♥:

skriven

vill du bli dagens blogg? anmäl dig här då: http://enlovissa.blogg.se/2011/february/dagensblogg-11.html#comment

26 linn:

skriven

Sv. Det är bara bra :) sj?

27 Yuri:

skriven

sv: aa allt är bra :D

Åh så gulliga vaplar hihi ^^

28 Nathalie :D:

skriven

hej sötnosen! :)

skriva en liten kommentar i min frågesport? :)

29 M A L I N :):

skriven

Gaaah så söta hundar :D !

30 Enya♥:

skriven

Sv; Haft en super helg :D och du?



Vilken fin bild du fick med alla hundar samtidigt :D

31 Sandra:

skriven

Så söta! =)



Svar: Ja jag älskar färska blommor.

32 camilla:

skriven

sv: jo den har vart helt okej, din helg då? :)

33 amanda:

skriven

sv: varsegod :d

den kunde ha varit bättre, din då?

kram

34 KarinHannaIsabelle-:

skriven

sv: Jodå min helg var toppen, hur var din?=)

35 Eleonore:

skriven

Svar: Tack för frågorna, dem blir snart besvarade :) Kylan är hemsk verkligen

36 tessan:

skriven

lugnt =P kul :)



idag har jag hållt på och pluggat =P



hoppas att du får en trevlig kväll idag :) kram

37 emelie:

skriven

jo min dag är toppen :)

38 E M M A:

skriven

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

39 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: ja det har jag du då? :D<3

40 - M a r i a:

skriven

sv; så bra :)

det är bra här, hur är det själv?:)

41 AB PW:

skriven

åhh vilka sötnosar!

42 A.C - Åker till Kina på Onsdag!:

skriven

dt e bara vanliga mat som man äter i Kina ..haha~~

fläskfilé o lax osv...inget spec faktiskt

43 filippaa:

skriven

sv: va skönt! joo tack jag har haft en bra helg;) själv???:) kram

44 ♫♪ Sandra T:

skriven

åhh så söta!

45 ness:

skriven

NAW vad kawaii<3

Jorå Joan Jett och min riktiga förebild e Kristen stewart:D

Förlåt men vad är din favorit frukt?

kram

46 N A T H A L I E n y r é n:

skriven

Okej. Idag har det bara varit skola, för din del då? :)

47 kajsiis:

skriven

haft en super, själv?

vet du ngn bra sida där man kan kolla avsnitt på serier som inte gått i Sverige än ?

48 kajsa:

skriven

sv: jadå allt är bara bra :)

hur är det med dig då?

49 matilda:

skriven

Ja, vi kanske kan göra det imorgon kväll? :)

50 Susanne:

skriven

Åhh,vilka sötnosar... Vill ju bara krama dom...



vad bra att ni fick en micro.. vad snällt av dom.

51 sabina:

skriven

jaa det var super :)

åh kul :) guuuud så sööta valpar!! vill me ha en hund :)

52 cammie:

skriven

Oh Puppyyyys!! vill ha! :) . . . allt e bara fint här =)

53 frisör laalee:

skriven

o-k med mig

54 Sabina - blivande ung mamma 18:

skriven

åååh vilka små sötnosar!

55 teri:

skriven

Awww vad söta dom är <3 jag vill bara krama dom = D

56 Jennifer lehto:

skriven

Har veckans blogg checka in :)

57 teri:

skriven

sv: Ja hur söta som helst =). Jo jag skulle gärna vilja ha en blogg desgin. Men har inte fixat ett par grejer till den än. kram <3

Kommentera här: