Det gick snabbt!

Nu har det gått tre dagar
Tre dagar sedan vi flyttade in här. Helt sjukt! Jag har redan kommit iordning med allt. Stefan har verkligen haft tur ;) Han har ju dock monterat möbler, men resten har jag faktiskt gjort. Känns skönt att redan vara klar! Nu har Stefan kommit hem, pappa kom med boxern till teven, så vi ska snart hämta teven + att köpa lite krokar så vi kan hänga upp tavlor.

Igår
När Stefan slutat jobba åkte vi tillsammans med Nicco till City Gross för att storhandla för hela veckan. Mycket bättre än att små handla lite varje dag! Sedan när vi kom hem, så bjöd vi Nicco på fika :) Fick även finfina inflyttningspresenter :) Efter att Nicco gått hem, myste vi med Familjen Annorlunda och Halv åtta hos mej på datorn.





1 VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg:

skriven

Vinnaren av ett valfritt smycke finns uppe nu.. kika in om det blev du ;D

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/tavling-vinn-valfritt-smycke-1.html#comment

2 tessan:

skriven

såg det nu :)



men jag har nu berättat allt som jag ville genom kommentaren på din blogg :) Hoppas att du förstod det :)



allt är bra sj då?

3 Therese:

skriven

Kikar förbi ♥

4 tessan:

skriven

förstod nästan det...

snart klar och skickar snart mail till dig...



gör du?

5 tessan:

skriven

har nu betalt och sedan skrivit :)

6 sofia:

skriven

SV; Japp, allt är fint! :) självdå?

7 Bea:

skriven

svar: Står i min meny ;)

Jodå, har dragit på mig en förkyldning, men annars så! Själv?

8 elin:

skriven

gött! (: samma här ^^

9 Nadja:

skriven

Tack. =) Ikväll blir det lugnt sj? =) Kram

10 MEREI:

skriven

- najs ju !

11 Sarah:

skriven

Nej, det verkar bara finnas långt söderut. Synd!

12 M A I D A:

skriven

ja, självdå? :) fina bilder :)

13 Emms:

skriven

Vad kul att ni har kommit så långt :)

Jo det är bara bra :)

14 Elina - DALKULLA:

skriven

Jodå, helt ok dag :)

Du då?

15 sara:

skriven

åh, det låter ju mysigt! :)

jadu, allt möjligt som hör lill hemmet, sen pluggar lite körkortsteori :) själv då?

16 emma♥:

skriven

vad bra, jodå. dusj?:)

17 Fotograf Johanna Shonali:

skriven

Vad kul att det gått bra med flytten! :)

18 bbaraaelin:

skriven

sv: jadå helt okej !:) sj?

19 Keyyo:

skriven

FINT :D

Vad tycker du om Rihannas nya låt? Wööö :D

20 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

Mycket fina saker :D



sv: okej, jag har gått i skolan :P

allt bra?

21 Linnea:

skriven

Fina saker och fina bilder :))

22 JULIA KORECIC:

skriven

sv. jodå toppen dag :D sj?

23 Missbelle:

skriven

Fina bilder!

24 sabina:

skriven

dagen har varit sådär, din dåå?:)

fina bilder

25 pauli♥:

skriven

det är fint med mig :) med dig=

26 Matildacarolinee:

skriven

Veckans blogg är avslutad , tyvär du vann ej

-fu fick 1 röst-

Bättre lycka nästa gång !

27 Elin Gabriella - Mops & Chihuahua:

skriven

Tack sötis :) På de bilder du lagt upp verkar ni också ha det jättefint! Allt är bra, förutom lite småförkyld... Hur är det själv? Ja klart vi kan bli vänner på fejjan :)

Kramis

28 Sara:

skriven

Det är toppen :D Själv? :)

29 tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

skriven

Ja! Inte mycket själv?;)

fina bilder btw. ser mysigt ut.

30 Maria:

skriven

Hehe ingen fara. Inte lätt att se vem det är på foton alla gånger=)



Härligt att ha en egen lägenhet tillsammans med Stefan nu va?

31 Veronica:

skriven

Sv: Ja ok..

Gick flytten bra ?



Bara bra med mig.

32 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: jag ska ta dte lungt :)

du då?

33 Frida:

skriven

Hehe ok :D Fått mycket klart nu i lägenheten då?

Det är väl ok. men kunde mått bättre =)

hur är det själv då?

34 Amanda:

skriven

sv: ja det är så gott :))

japp japp, bara bra !! sjdå?

35 Sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Okej :) Vad gör du idag då? :)

36 Pinkpiercing ♥:

skriven

svar: förstår det, och ingen anna kan säga att man inte ska ha det si och så! :D



är ledig från praktiken, ska ta det lugnt innan körlektionen på trafikskolan, själv då? :)

37 Maria - fashionstars ☆:

skriven

fint :)

38 Sara - Only me:

skriven

sv idag ! ska ja hämta mina glasögon ;o sj ?<3

39 amanda:

skriven

sv: haha ja :p

härligt att höra !

40 melinda:

skriven

vilket gulligt förkläde ! :D

41 Petra:

skriven

Det var snabbt gjort att få klart efter bara tre dagar. :) När vi flyttade till huset tog det mig veckor att bli klar... och om jag ska vara ärlig så är jag inte färdig än trots att vi bott här i två år. :P Men vi renoverar ju efterhand, så därför tar det lite tid och bli klar.. så som man verkligen vill ha det.

42 AMYAH:

skriven

Ja dagen har varit helt okej! :)

allt bra med dig idag? kram :*

43 Enya♥:

skriven

Sv; Va bra :d



Jag ska baka :) själv då?

44 Amanda:

skriven

SVAR: Helt ok! :) Du då?

45 || BellaTheAsianOne ||:

skriven

sv:

hihi jo ja mår fint :D sj ? <3

46 E M M A:

skriven

sv: okej, jag äter chokladbollar :P

händer ikväll då? :)

47 JOLIN:

skriven

Sv: Plugga och sen kolla på film! Dudå?=)

48 cilla:

skriven

Vart har ni flyttat hän? :)

49 Carro:

skriven

Sv: Jo, det är okej. Hur är det själv?

50 Andrea:

skriven

Frågestund i min blogg så ställ gärna en eller flera frågor =D

51 KarinHannaIsabelle-:

skriven

sv: Idag har jag varit i skolan, sen har jag tränat! :D sj?=)

52 elin - foto -:

skriven

sv: jadå

allt bra ? :D

53 Anneli:

skriven

Grattis till flytten!

54 Sofia:

skriven

ååh nu vill jag också flytta hemifrån! :)

55 CAMIE:

skriven

SV: allt är finfint med mig. Hur äre själv? :D

56 Yasmine:

skriven

Vad fint :)

57 Linn Fager:

skriven

Spana in gårdagens shopping!



http://linnfagerholm.blogg.se/

http://linnfagerholm.blogg.se/

58 saara :3:

skriven

sv; ja de kommer fler gånger! Japp allt är bra , själv? :)

Kommentera här: