Det slutade bra!

Igår fixade vi och donade
Stefan jobbarkompisar skulle komma på besök och sammanlagt skulle vi bli 7 personer. Vi hade beställt planka från restaurangen som bara ligger någon meter bort från oss. Riktigt gott skulle de bli. Jag hade gjort en mascarponecheescake, men den blev åt hel.... fel. Så vi fick köpa en tårta istället. Men de hade vi ju verkligen inte behövt. Eftersom när då hans jobbarkompisar kom, så hade de med sig en tårta. Och en riktigt god sådan!

Mat och dryck
Plankorna hamnade på bordet och vad gott de var, fick dock ingen bild på den, men tar en gammal bild från när vi åt dettsa tillsammans med Nicco. De är ju precis samma planka :) Efter detta blev det musik och goda drycker :) Kaffet och tårta kom fram också. Ja just de, när de kom hade de med sig massa presenter. En blomma och en matkorg fyllda med massa grejer till ostbricka. Riktigt gott!

Halv ett
Blev en riktigt lyckad kväll. Träffade även ett nytt ansikte som jag verkligen inte ångrar. Riktigt kul att ses IRL och inte bara via datorn ;) Klockan blev halv ett ungefär eller mer och de drog vidare, medan jag och Stefan städade i ordning och valde att krypa till sängs efter en underbar kväll!












Den underbara tårtan!

1 elin:

skriven

sv: ingenting speciellt, själv? :)

2 ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~:

skriven

allt är fin fint.. :) sj då? :)

3 sarah:

skriven

fina sker =) allt bra ??

4 Enya♥:

skriven

Sv; fin tårta. :)



roligt :) jag ska iväg & träna!

5 Susanne:

skriven

Vilka underbara jobbar kompisar :) Det var ju super snällt.

Vad hände med tårtan du gjorde?

6 Leia ♥:

skriven

Jo, jag har haft en bra helg! :D

Har du??

7 lovisa:

skriven

sv: min helg har vart bra:) din?

8 Eleonore:

skriven

Svar: Väldigt fint men kallt :) ni?! :)

9 Elina - DALKULLA:

skriven

Ok, kanske ska våga köpa den nästa gång jag är på affären då ;)

10 Sara:

skriven

Ser trevligt ut :)

11 Hannah:

skriven

Kan du inte lägga ut fler bilder på dig själv, outfits åså? =) Och kanske videoblogga? :)

12 Angelina:

skriven

sv: vara med älsklingen :) sj då?



Det är fel med min blogg!! vet du hur jag kan fixa det? Alla länkar är borta när jag skriver ett inlägg! Och jag kan inte stryka under texten eller göra den kursiv.. Jag kan heller inte göra mellanrum :(



Vet du hur jag kan få tbx ikonerna? :)

Kommentera här: