Fredagsintervju - Jennie

Jennies tur idag.


Snabbfakta:
Namn: Jennie Edmark
Ålder: 14 år, fyller 15 den 16 februari.
Bor: Jönköping, småland.
Civilstånd: Singel
Familj: Mamma johanna, pappa roger och lillebror linus.
Sysselsättning: På fritiden tränar jag väldigt mycket, stor det av min vardag.

Varför började du blogga?

- Jag började blogga mest för att alla mina kompisar gjorde det! Då var det så att jag bara också ville ha en blog lixom, nu har det blivit mer som en hobby att jag bloggar.


Vad har du för syfte med din blogg?
- Jag har inget speciellt syfte, jag lever mitt liv och berättar om det i bloggen helt enkelt! :))


Vad har du för skönhetstips?
- Mitt skönhetstips är att dricka otroligt mke vatten! hade länge problem med finnar, men fick medicin för det och började dricka vatten, 2 liter varje dag. tar med mig en liters flaska till skolan som jag dricker lite då och då på raster, funkar jätte bra. Man känner sig friskare, håret blir snyggare och hyn håller sig fräsh!


Vad gör en blogg till en bra blogg?
- I varje inlägg vill jag säga någonting, blir inte samma visa hela tiden och jag försöker skriva väldigt brett!

Vilka bloggar läser du?
- Jag läser jätte många bloggar, inte så många "kändis bloggar" faktiskt, blir när jag har rejält tråkigt jag kikar in på dom. Läser många olika, mina läsares bloggar ibland och kompisars bloggar jag känner.


Hur många läsare har du per dag?
- Det varierar, ena dagen kan jag ha mellan 100 och 120 och ibland har jag runt 70. Beror väl lite på om jag uppdaterat eller ej.


Vilka är dina förebilder?
- Christina Aguilera, hon är så otroligt vacker och sjunger som en ängel.

 


Kommentera här: