Fredagsintervju - Sibela

Denna gång blir det en liten annorlunda fredagsintervju då Sibela valde att ha sin intervju på ett annat sätt :)

Mitt riktiga namn är Sibela Begic, men jag kallas för bella på bloggen.

Jag är 18 år, född 25 oktober 1992.

Jag bor på i en gul villa i så kallat "lilla paris" men staden heter Vänersborg. Fråga mig inte varför det kallas för lilla paris, för det har jag ingen aning om.
Jaja men Vänersborg ligger i Västra Götaland, ungefär 1 timma från Göteborg. Så nu vet ni det. :)

Jag är singel, har varit det ett tag nu. Men jag snackar med en kille så vi får se vart det leder oss.

Jag bor tillsammans med min mamma, pappa och lillasyster. Mina föräldrar är inte svenska, mamma och pappa är födda i balkan. 
Men jag och min syster är födda i Karlstad. Jag och min syster Elma är ungefär som bästa kompisar.
Min mamma heter Suanita och är 38, min pappa heter Samir och är 42 den 12/1. Min lillasyster Elma är 15 år. :)

Jag går i skolan, omvårdnads programmet. Sen efter skolan jobbar jag på "konsum" .  Sen umgås jag såklart med vänner, shoppar och massa sånt kul.
Skriver på bloggen om jag inte har något annat att göra.

jadu, jag vet faktist inte varför jag började blogga.
Min syster gjorde en blogg då och skrev massa och vad som händer på dagarna och sånt och då kände jag också för att göra det. Så jag fixade en blogg och jag är glad att jag gjorde det.

Ja, att folk läser den, att dom tycker att den är bra, interessant och att dom följer den.

Jadu, haha. Jag har inga bra skönhetstips. Men använd ansiktsmask varje söndag så blir din hy finare och mjukare. Tvätta ansiktet med tvål varje kväll innan du lägger dig.
Tvätta inte håret varje dag, för det är inte bra för din hårbotten. Gör det kanske 3 ggr i veckan om det inte blir för fett.

Den blir ju bra om det står något intressant och fångar läsaren. Jag gillar när dem proppar in många bilder för då blir bloggen roligare att kolla på.

Jag läser typ bara dem bloggarna som skriver till mig. Men kollar också på mina vänners bloggar såklart.

Det är olika, just nu har jag inte så många men i vanliga fall har jag 400-600 per dag. Men mitt rekord har varit 2056, fast det var när jag var med i "aktiva listan"

Min mamma är min förebild. :)

 


Tack så mycket för mig, hoppas ni kollar in min blogg!

 

1 Marika:

skriven

Svar: Tack detsamma! Kram



Är rätt säker på att Sibela och min lillasyster var kompisar när vi var små!

2 Sara:

skriven

Idag jobbar jag och ikväll blir det filmmys :) Själv då?

3 Natalia:

skriven

Fin bild :) allt bra med dig?

4 Maidie:

skriven

Vilken söt bild :D

Kommentera här: