Lägenheten!

Nu äntligen!
Många av er har ju velat se mer bilder av lägenheten och jaa.. Nu kommer dem! Igår blev vi klara med allting och de känns skönt. Nu är de bara köksbordet som ska bli klart med målningen. Var ju på IKEA igår för att inhandla en tevebänk och lackhyllplan och lite sånt :) 


HALL





KÖKET








TOALETT/TVÄTTSTUGA


SOVRUM - gillar inte den blåa färgen






VARDAGSRUMMET




















1 Anna:

skriven

Vad fint ni har fått det :)

Kram

2 Sophie (Fia):

skriven

Håller med dig om färgen i sovrummet. Hade nog velat haft det vitt eller någon fin beige färg :)

3 Cherie Mårtensson - I väntan på liten:

skriven

Så fint ni har fått det :) Lite roligt att jag haft en likadan soffa ;)

4 LIENE:

skriven

sv: vad bra:) det är okej med mig.



Jättefint, verkligen!

5 cindy:

skriven

jättefint lägenhet blev det !:)

6 Terese:

skriven

SUPERMYYYYS JUE<333 ^^

7 sofia:

skriven

SV; ja, rätt så bra dag :) sj?

8 Therese:

skriven

Mm och dd?

9 Therese:

skriven

Åh gud va fint ni har :)

Skulle de inte passa bra med en snygg väggtext hemma hos er också?

Jag har en väggtext i varje rum och shit vad lite dekoration kan lyft upp ett rum. Kom in och kolla :)

10 Nadja:

skriven

ihelgen blir det familj och killen sj? =)

11 Elina - DALKULLA:

skriven

Jodå, en helt ok dag :) Du då?



Fint du har det :)

12 M A I D A:

skriven

Du vet hur man ska inreda. Färgerna, möbler, allt passar ihop! Snyggt! :)

13 elin:

skriven

japp, jätte bra dag :) har din också varigt bra? :d

fin lägenhet btw ^^ kram

14 ERIKA:

skriven

Härligt =)

15 Bea:

skriven

svar: Åh tack ska du ha!

Så skönt att höra! :) Syster ska göra fransk manikyr på mig, hoppas på det bästa såklart! ;)



Angående intervjun...Mejlar du mig eller ska jag mejla dig eller hur blir det? :D

kram

16 Emms:

skriven

Jätte fina bilder :)

Jag kan fota här hemma med så ska du få se hur jag bor ;)

Säger till när det finns bilder ;)

17 ellinor sjöberg [mitt liv / min fotoblogg ]:

skriven

tycker att allt ser jätte fint och mysigt ut! :DD



sv; förstår precis vad du menar, hade också ångest att inte få ta mig mig katterna när jag flyttade. Men dom fick stanna hemma hos mamma och pappa! :) Hoppas verkligen att ni kommer trivas. med mig är det fina fisken, men trött efter dagen! :D kram

18 ASIAT:

skriven

hejhej, vad gör du då? :)))

- ASIAT

19 tilia:

skriven

Håller du på med hästar också? :)

20 Frida:

skriven

Super fint!



Svar. FÖRLÅT, jag kunde inte logga in på msn i går eftermiddag. Andra planer kom upp! Förlåt!

Har dock addat dig! Ska vi säga en annan tid?

Kram!

21 Yuri:

skriven

sv: jaag tror inte heller världen går under fast det kommer hända det som maya kalendern säger...vi ska lära oss ''leva rätt'' med kärlek och förlåtelse :)

det är vad jag fått lära mej av familjen och läst..och jag vet 100% att något händer ...

22 Lovisa:

skriven

Gillar fondväggen i vardagsrumemt! Så vill jag också ha :D

sv: Ja kandelabrar är ju grymt snygga :) VIll ha en sån stor som kan stå på golvet men du har rätt, dom är grymt dyra, tror en sån kostade runt 400kr.. :(

Det är ganska bra :) Med dig då?

23 linaa vikken pina:

skriven

Vilken super mysig lya!

24 tessan:

skriven

Fin lägenhet :)

25 Lena:

skriven

Härligt med lägenheten! Jättefin. Det är mycket när man flyttar till nytt.

26 sjondinen:

skriven

mysig lägenhet!



sv: ja, allt är bra. själv då? ♥

27 KarinHannaIsabelle-:

skriven

Vad fint! :D



sv: Jag ska baka när jag kommer hem från skolan! :D

28 Amanda svarar:

skriven

Har ni precis flyttat eller? :)

29 Fotograf Johanna Shonali:

skriven

Vad fint :)

30 amanda:

skriven

åh vilken mysig inredning !

31 sarah:

skriven

fin lägen het =)

32 matilda:

skriven

Det såg ju jättemysigt ut! :D

33 Trees london:

skriven

Vilket fint hem ni haar :D

34 Madde:

skriven

Fiiiiint! :D

35 Karin:

skriven

Oh vad fint det ser ut!



kram



(bytt bloggadress bloggade förut på karingunnarssons.blogg.se men har nu bytt till karingunnarssons.se)

36 Carro:

skriven

Åh va fint där ser ut :)



Sv: Igårkväll var jag ute med några vänner, annars bara tagit de lugnt. :)

37 M A L I N:

skriven

Fina bilder, vad har du för kamera ? =)

38 Ida:

skriven

Jo det var det här jag väntade på och ville se ;D hehe. Super fint! :)

Det har ni lyckats väldigt bra med :)

Älskar eran vardagsrumslampa :D

39 Emelie:

skriven

Jättefin lägenhet verkligen! Hur mysig som helst! :) Många fina prylar...och härliga färger! Ser ombonat ut! Kram!

Kommentera här: