Nu har vi en matplats!

Nu äntligen
Ni vet matbordet som vi hämtade hos min moster, dagarna innan flytten? Ja, vi lämnade ju in de på Stefans jobb så att de kunde målas vitt. Passar ju bättre in i köket då. Så nu har vi fått hem de, igår närmare bestämt :) Riktigt fint :D Har två stolar i extra :)

Igår
Vi åt vår första måltid vid bordet i form av potatis, kotlett och kantarellsås. Mums. Sedan gick vi en runda då vi gick till M & M Living Home som är en inredningsbutik. Älskar den butiken. De har den där romantiska stilen på sakerna, så jag köpte den rosa lyktan som får stå på matbordet :) Sedan gick vi till X-price, där de i princip hade många saker från föregående nämda butik. Dock lika prisvärda saker. Sedan hörde Nicco av sej och ville åka till donken, så de blev de. Tog en paj :) Sedan när vi kom hem blev de myspys vid teven.






Lyktan från M & M Living Home

1 Susanne:

skriven

Super snyggt.. Nu fick jag äntligen se ,jag som väntat med spänning.. :) ha ha ha...



Fin lykta oxå. Älskar oxå såna butiker med romantisk inredning.

2 Leia ♥:

skriven

Okej, jag vet inte vad vi ska äta än :)



Mysigt!



3 Maria:

skriven

jätteifnt :)

4 lovisa:

skriven

sv: ikväll händer inte mtk:)sj?

5 Enya♥:

skriven

Sv; bara ta det lungt :) själv?

6 M E R E I:

skriven

- fint!

7 Amanda svarar:

skriven

Här är det ok idag :) Ganska bra faktiskt! Har städat och precis bakat ett gäng kärleksmums! Hur mår du?

8 Eleonore:

skriven

Svar: Åh vad trevligt :) Jag har precis jobbat och ska snart ut och springa en runda :)

9 Elina - DALKULLA:

skriven

Aha oki, trevligt :)

10 tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

skriven

Vad bra! ;) träning själv? kram

11 Sara:

skriven

Vad fint :)



Det är fint med mig idag, själv? :)

12 SANNA:

skriven

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :D



Kram

13 Nadja:

skriven

Idag passar jag Ruben, bakar en kaka och ska göra hemmagjord pizza sj? =)



Kan du vara snäll och svara i det andra inlägget där det inte är en tävling. =)

14 Yuri:

skriven

sv: jaa ..jag skulle verkligen vilja ha en hund hihii..fast får ju nöja mej med två katter och en hamster ;)

15 bbaraaelin:

skriven

sv: inget specc just nu själv då? :)

16 camilla:

skriven

sv: jasåjaså trevligt :)

just nu händer det inte mycket men ska träffa en kompis om en stund :)

17 Frida:

skriven

Jag har jobbat idag. och nu såhär efter jobbet blir det att ta det lungt och vila sig :D skönt ibland. själv då?

18 ♦ • . josefine:

skriven

sv: kom från skolan nyss, nu blir det väl ganska lugnt! :)

sjdå? ^^

19 anna stranne:

skriven

fin blogg du har! :)

20 Emelie:

skriven

Å så mysigt! Jättefint med vita matsalsmöbler :)

21 camilla:

skriven

Riktigt fint med köksbordet :)

22 juliaericson:

skriven

ikväll ska jag bara mysa hemma, sj? =)

23 Sofia:

skriven

idag få vi lite gäster! ska bli kul :)

vad händer hos er?

24 N A T H A L I E n y r é n:

skriven

Idag har det varit skola och så, för din del då? :D

25 Elin:

skriven

åh, så fint :) blev ju riktigt mysigt det där ju. :)

26 cammie:

skriven

så fint =)

27 KarinHannaIsabelle-:

skriven

sv: Just nu håller jag på och bakar! :D sj?=)

28 Eleonore:

skriven

Ok, ja pannacotta kan skilja så mycket i smak, konsistens och form beroende på vem som gör det. Din kommer säkert bli mycket godare :)

Det låter som en trevlig dag. Själv har jag varit och tränat och solat :)

29 E M M A:

skriven

sv: okej, tittar på tv :P

allt bra? :)

30 Lina:

skriven

SV: Jooo han är kastrerad sen ca ett år tbx tror jag det var. Men nu är han hemma igen oskadd! :D

31 sofia:

skriven

SV; Ikväll ska jag bara ta det lugnt och plugga :) sjävldå?

32 michelle:

skriven

åh vad fint, älskar vit inredning! :)



Svar: Är väldigt, väldigt trött men det funkar, hur är det med dig då?

33 Nessie:

skriven

Jajemen sj?



Har du någon förebild?

kram

34 lollo:

skriven

heeej, fin blogg du har. Vi har hörts förut, men har inte bloggat under ett år, men nu är jag tillbaka. följ gärna min comeback på www.laalee.blogg.se skiver om mitt yrke som frisör, tankar och åsikter:) kraaam*

35 linneas:

skriven

sv; ja själv? :D

36 ellinor sjöberg [mitt liv / min fotoblogg ]:

skriven

sv; alltid skönt med lov, varit nere i växjö hela lovet och hälsat på min pojkvän :)



japp, har visat bilder på lägenheten! ;) Ifall du grå in på katergori "LÄGENHETEN" så hittar du massa bilder på min lägenhet! ;)

med mig är det bara bra :D hur är det med dig då? kram

37 Louise (fotoblogg):

skriven

Snyggt bord, lyktan var också fin. :)

38 M A L I N :):

skriven

Aj då jag vann inte :)

39 Alexandra || oändlig längtan:

skriven

Jätte snyggt har ni fått det på bilderna ovan! Älskar chabby chick stilen! Den går helt i min smak! :)

Joho det är bra med mig, är så dunder förkyld bara och det vill inte släppa! Hur äre med dig? Kraam!!

40 alice:

skriven

sv: Jag kollar på vänner :-) vad gör du?

41 rebecca:

skriven

svar: men ja det är klart! Vad ska man annars ha på alla <3 dag? ;( Kram

42 EMMI - modeblogg:

skriven

- så bra,jo min var också super mys!

43 A.C:

skriven

jaha..mysigt.. den var so en vanlig dag:D hehe..^^



ha en njas kväll^^

44 tilia:

skriven

inget speciellt händer här :p

Har det hänt något kul idag? :)

45 Lovisa:

skriven

Vad fint det är :)

sv: Skönt att höra :) Hahaha ja det förstår jag :) Alla tycker nog att precis deras pojkvän är den bästa, såklart :)

Haha precis, det är samma här. :) Det är bara bra, med dig då? :)

46 sarah:

skriven

inte så mycke faktist =)

47 N:

skriven

sv: min me :D

ska du göra något speciellt i helgen? :)

48 matilda:

skriven

Snyggt matbord! Ja men det är inget bråttom, fixa det när du har tid du :)

49 kajsiis:

skriven

ja det är det, själv?

50 Becca:

skriven

sv: oh yes :)

kollar lite tv nu annars har ja bara lagat mat idag ;)

Händer i helgen då?? :D

51 emma:

skriven

nej, inte speciellt, själv? :)

52 emma - 19årig mamma tilll hugo :):

skriven

fint :)

53 emelie:

skriven

det är toppen med mig! :D



haft en bra dag? :)

54 ida:

skriven

jodå, de e bra med mig ;D hur är det med dig då? :)

55 Pinkpiercing - rosa bloggerskan ♥:

skriven

svar: jo, det är bra själv då? :)

56 Sandra:

skriven

Den frågan du ställer står ju svar på i det inlägget du kommenterar ;) Men jag var hemma hos en kompis på tjejkväll.Själv?

57 tessan:

skriven

jaa håller med :P



Händer det en fredag hos dig? =)

58 Veronica:

skriven

Sv: Ja , tack =)

Bara bra med mig. Sj då ?

59 Jessi:

skriven

Va snyggt du har gjort det! :)

60 sabina:

skriven

tack :) lite bättre nu iaf.

idag får jag besök av en tjejkompis från gävle, hon ska bo hos mig hela helgen så vi ska ut och festa och så:)

sjda?



så fint det blir!

61 thaipinnen:

skriven

sv; ne inte så mkt, sjävldå?:)

62 - M a r i a:

skriven

sv; okej, jag har lagt till dig nu :) lägg till mig du också!



det är bra, hur är det själv?:)

63 sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Okej :) Härligt, jag ska åka till min pojkväns mamma, ca 40 mil härifrån. :) Hade du något nyårslöfte det här året? :)

64 Hanna-Li:

skriven

Snygga bilder! :)

Idag är jag hemma bara, vad gör du själv? :)

65 kajsa:

skriven

fint =)

66 Lena:

skriven

Du har verkligen ett fint kök!! Ha en bra helg.

Kommentera här: