Sjuker

Jag hatar att vara sjuk
Men i samma sekund som jag skrev rubriken, tror jag inte att jag är unik för detta. Vem vill vara sjuk egentligen? Stefan är sjuk han med, men han gick iväg till jobbet ändå. Ska visst krävas mycket för att han ska vara hemma och gosa med mej :) hihi. Jag är i alla fall förkyld och ni vet sådär som man brukar må då. Hängig och orkar typ ingenting.

Mamma kom innan
Hon skulle handla och frågade om jag behövde något. Frysta hallon och ett limstift sa jag, kombinationen är kanske konstig, men ska ju inte användas ihop. Häromdagen gjorde jag en jättegod efterrätt som nog inte bara jag provat (?!) det var glass, varma hallon och choklad. Mums! Använde 70 % choklad som blev urgod. Hon hade också med sig två växter som hon tyckte jag skulle ha i mitt fönster. De rosa hade visst vissnat :P

Igår
Sitter nu och kollar på förrgårs avsnitt av Big Brother ska se gårdagens med. Kom på att igår fick jag ju choklad och blommor av min vän Mia eftersom jag passade hennes lille amstaff valp Tyzon i några timmar. Han var hur mysig som helst. Låg i knät och sov som en bebis. Så nu ska jag tycka synd om mig själv och äta choklad! Såg även klart på Tre Kronor idag, andra boxen.


Denna goooda efterätt som jag talade om :)
1 ♫♪ Sandra T:

skriven

desamma (:

2 Elin :):

skriven

Hej, jättefin blogg. Allt bra med dig? =D

3 Leia ♥:

skriven

Okej. Man tröttnar tyvärr fort på den färgen. I alla fall jag. Därför ska det bli skönt med att vi ska åka i den mörkgrå som har blå inredning :D



Ikväll får vi gäster! :D

Ni då?? :D

4 Amanda svarar:

skriven

Nä för tillfället ser jag ingen snö! :) Det kom bara ett litet lager men försvann nästa dag... Bor i Skåne!

5 tessan:

skriven

Du får ta och krya på dig :)



Jaa, jag blev så glad, men idag var det ett nytt prov :( mycket svårare också, 3 sidor med fullt med frågor denna gång :(



Hoppas att du får en trevlig fredag :) kram på dig :)

6 Jennifer:

skriven

ÅH! Ser supergott ut! :)



sv: Tråkigt att vara förkyld. Min har precis gått över men förra torsdagen var det riktigt jobbigt, usch, kände mig verkligen sämre än nånsin gällande förkylning. Hoppas du blir bättre snart! :)



I helgen ska jag till min syster. Imorgon ska vi till badhuset men annars händer nog inte så mycket :( Vad ska du göra? :) Trevlig helg önskar jag dig i alla fall! Kram :)

7 Nadja:

skriven

Det blir en lugn helg sj? =)

8 Leia ♥:

skriven

Ja, fast en ny bil är ju så dyr. Fast man kan ju alltid välja färg ändå nästa gång man köper bil.



Ha du med en fin helg!

9 AB PW:

skriven

krya!

10 AB PW:

skriven

krya!

11 L.I.N.N.E.A ♥ (headerfixare):

skriven

SV: Tack!:D Allt är bra här och hur är det med dig??:)

12 Moa Lindhe:

skriven

tack dsm! :)<3

13 M A L I N :):

skriven

Trevlig helg :D

14 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

krya på dig ♥



sv: ihelgen ska jag ta de lungt och ''ladda'' inför en skolvecka,dudå? :)

kram ♥

15 Lovisa:

skriven

sv: Skönt att höra :) Det är bra med mig också! Vad ska du göra i helgen? :)

16 Jeanette:

skriven

Tack själv :)

allt bra då?

17 Sandra:

skriven

svar: jo det är bra. själv?? :) detsamma!!

18 Sara:

skriven

Ser gott ut! :)

19 juliaericson:

skriven

Krya på dig!



idag blir de bara att ta det lugnt hemma, imorgon ska jag hämta upp en kompis från arlanda som ska bo här i en vecka, då blir de lite shopping under dagen och sen på kvällen blir de fest! sen på söndag ska vi bara ta det lugnt tror jag, själv? =)

20 KarinHannaIsabelle-:

skriven

sv: Piano är as nice att spela! :D Fast jag är inte så bra! :D



idag ska jag packa det sista och sova tidigt! :D sj?=)

21 . Pjumas . ♥:

skriven

Svar: Tack :) Hoppas också får en bra helg :) Kram!

22 Eleonore:

skriven

Svar: Jag ska träna och jobba samt ta det lugnt själv? :) Tack desamma!

23 linneas:

skriven

sv; krya på dig>!

24 Leia ♥:

skriven

Okej, det är så härligt med djur! De är trogna vänner. :)

25 emma:

skriven

sv: en superhelg! själv? :)



Ny helg = ny chans att bli denna helgens bloggprinsessa, klicka in och anmäl dej ;)

http://eemwas.blogg.se/2011/february/twbp-1.html#comment



ps. här hittar du också förra helgens prinsessa - http://eemwas.blogg.se/2011/february/denna-helgens-prinsessa.html#comment :)

26 emelie:

skriven

svar; tack detsamma.

27 L.I.N.N.E.A ♥ (headerfixare):

skriven

SV: Du gör väll inte alls fulla designer!:)



Krya på dig!:D



Det händer nog inte så mycket idag, och du??

28 bbaraaelin:

skriven

sv: ajdå krya på dig !

idag har jag haft friluftsdag , de va kul !

sen ikv ska jag bara softa :) sj?

29 E M M A:

skriven

sv: saker, sj?

30 Zeinab♥:

skriven

Hej fin blogg !

vad gör du då ♥<3

31 Elin :):

skriven

sv; Ajdå, ja, vad tråkigt att vara sjuk. Är också sjuk, fast magsjuk. Inte kul.

Ja tack, trevlig helg detsamma! ♥

32 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv. kryaaa! :)

jag gör inget alls..

33 CAMIE:

skriven

Det där ser ju farligt gott ut! ;D



SV: Va kul att du har flyttat ^^, Flyttade du hemifrån eller bodde du själv innan? :)

34 tessan:

skriven

nej du då?? =) hoppas att det blir bättre :) kram

35 N A T H A L I E n y r é n:

skriven

Nej inte vad jag har planerat, du då? :)

36 Amanda:

skriven

Svar: det är verkligen inte kul att vara sjuk... krya på dig.

37 tilia:

skriven

idag ska jag nog kanske ut med lite kompisar eller bara sitta hemma och chilla, sj då? :)

38 cammie:

skriven

gäller ju bara att börja lixom, annars lär väl mina barn få sina babyalbum den dagen dom fyller 50. helgen blir lugnt. barnens farmor kommer imorgon och på kvällen ska jag till en vän på vin och melodifestivalen :)

39 Anna:

skriven

Sv: Tack det samma! :D

40 ness:

skriven

Hihi det var mitt favvoband när jag gick i 2:an typ:D

Åh vad kul visst är han härlig?

kram

41 Hannah:

skriven

sv: ÅH vad kul men samtidigt tråkigt att du inte hann sjunga!



Men du kan säkert lyckas på annat sätt :)

Nej jag har ingen vidare talang tror jag, om det inte räknas att jag är bra på att sova? ;) annars inte :) Hehe!

42 sabina:

skriven

jaa lite shopping skadar ju inte? ;)

jag jobbar i klädbutiken newyorker :) jaa ok, trevligt med promenix :)

gott det ser ut!!

kram

43 Yasmine:

skriven

idag händer det väl inte så mycket, för dig då?

Tack desamma :)

44 AMYAH:

skriven

Ser gott ut!



Svar: Oj krya på dig, I helgen ska jag nog plugga :)

Själv?

45 N:

skriven

sv: jodå, speciellt nu när det är sportlov! :D

själv då?

46 angelinaa:

skriven

tack detsamma! :D:D



gott de ser ut!



ha en bra helg!!

47 Yasmine:

skriven

Var med i dagens trailer eller Dagens låt eller båda :) Och vinn en länkning :)

48 emelie:

skriven

det fick bli estet musik och estet media :D

49 jenny - ROSEETTENS ♥:

skriven

krya på dej!

btw,Är röda eller marinblå converse snyggast?

50 lovisa:

skriven

http://lovis-a.devote.se/blogs/8366122/taevling-iphone-skal.htm#WriteComment - http://lovis-a.devote.se/blogs/8361877/taevling-veda-lila.htm#WriteComment

va med & tävla om iphone skal eller hälsa&skönhets tillbehör. om ni vill se mina andra tävlingar som kommer är det bara ni lägger till mig på bloglovin!

ha de bra, kram

51 M E R E I:

skriven

- trevlig helg :)!

52 Nadja:

skriven

Låter som en mysig helg. =) Hur många valpar har ni? =) kram

53 Amanda:

skriven

Ja exakt ;) Har ni snö?

54 camilla:

skriven

sv: jaha okej det är ju också länge :D

ja vi har bott ihop i ett halvår ungefär :) kram

55 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

Vad gott det där ser ut! :)

56 t h a i p i n n e n ♥:

skriven

sv; åh krya !:(

jo med mig är de bra :)

57 Hanna:

skriven

tack och detsamma :)

Kommentera här: