Solen strålar

Så himla skönt
Äntligen känner man hur vårkänslorna börjar komma. Dock är ju de inte varmt, men att solen lyser är ju skitskönt! Igår tvättade jag hela dagen och på kvällen kom Nicco på middag. Fick ju även mitt presentkort på Lagerhaus för 100 kr av gratisbio.se. Så nu ska jag shoppa loss ännu mer ;)

1 Amanda svarar:

skriven

Allt bra här än sålänge! Hoppas du mår bra och får en bra dag! :)

2 Yasmine:

skriven

Nehe, varför är det inte bra med dig då?

Det är bara bra med mig :)

3 Lina - en 20årig djurtokig tjej:

skriven

SV: Fint med mig, hur äre sj? (:

4 lovisa:

skriven

sv: jag åt nyss en smoothie:P

5 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

sv: ja mår fint, hur mår du? =)

kram på dig♥

6 Sara:

skriven

Fin bild :)



Idag ska jag bara träna :) du då? :)

7 ♫♪ Sandra T:

skriven

tack (:

8 ♦ • . josefine:

skriven

sv: åh det är ju så sjukt gott :D

jag har nyss kommit hem från skolan o ska snart käka ^^

9 Frida:

skriven

Jo, det var första gången jag bakade så jag lyckades få dem goda och så iaf. men lyckades inte få dem se ut som rosor. men det fick duga. hihi

Vad bakar du helst då? =)

Jo, valparna var riktigt söta. annars är allt bra men rätt trött. du då? =) kramar

10 kajsa:

skriven

sv: jag har inga planer för dagen, riktigt skönt :)

vad har du för dig idag då?

11 bbaraaelin:

skriven

sv: bra :) sj?

12 M A L I N :):

skriven

JAg har faktiskt ingen aning vad det blir för mat :D

13 Sabina - blivande ung mamma 18:

skriven

Sv ; ja det förstår ja :) Jodå det är kalas bra! vill bara spola fram tiden 12 veckor :)

14 L.I.N.N.E.A ♥:

skriven

Fin blogg!:D

15 Eleonore:

skriven

Svar: Vad bra :) Jag har jobbat och tränat så nu blir det lugnt själv?

16 Elina - DALKULLA:

skriven

Oki, ne har nyss varit ute och gått med en kompis :)

Du då?

17 N A T H A L I E n y r é n:

skriven

Jag har lov nästa vecka :)

18 Leia ♥:

skriven

Okej, vi har en -95 och en -92 glt tror jag det är. Den ena är ljusgrå och den andra är mörkgrå. :)

Vilken färg har eran? :)

19 tessan:

skriven

jaha :P



jag blev godkänd :) får se hur det kommer att gå på fredag :P händer det idag? =)

20 AMYAH:

skriven

Jag kollar på TV :)

Vad har du gjort idag? kram :*

21 Enya♥:

skriven

Sv; allt är super här :D själv?



fin bild :)

22 Amanda svarar:

skriven

Oj inte mycket... Bara slappa, kolla film och sådär. Är trött och har ont i huvudet :( Och så snöar det! Jävla skit... Haha, det drar verkligen ner humöret på mig! Hoppas du får en trevlig kväll och att du känner dig gladare än mig för att snön faller....

23 kajsiis:

skriven

låter jätte mysigt!

har exakt sånna ljus saker haha :)

24 Lina - en 20årig djurtokig tjej:

skriven

Sv: Bakar för fullt (: dd?

25 EmelieR.D 'photography,fashion and myself:

skriven

Vad kul med ett presentkort ! :)

26 linneas:

skriven

sv; helst okej, själv? :D

27 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv. gott :D

jag har jhaft en bra dag, du då? :)

28 matilda:

skriven

Men nu tror jag att det funkar, det tog nog bara några dagar innan det ställde om :)

29 KarinHannaIsabelle-:

skriven

sv: Hehe tack så mkt! :D idag skulle jag träna men den var inställd -.- :p så får hitta på nå annat kul istället. Typ som att dö av trötthet, för jag är verkligen helt slut. sj?=)

30 camilla:

skriven

sv: Okej va bra :)

Tack så mycke, vi har vart tillsammans i 6 år :) du o din kille då? :)

31 Sara:

skriven

GratisBio är så bra :)

32 lisacorneliaa§:

skriven

sådana ljus har jag oxå hemma :D

33 Nessie:

skriven

Haha jag gillar: UK, Usa, Grekland, Australien:P

Gillar du Håkan Hellström(eller vet du vem det är haha)?

kramis

34 Jennifer:

skriven

sv: ja verkligen, supergott!

åh, skönt att höra :) ja, veckan har börjat super! mys med pojken, massa onyttigheter (omnomnom!), promenader på isen och lunch på stan med fina vänner :)

hur är det med dig idag då? KRAM

35 Pinkpiercing - rosa bloggerskan ♥:

skriven

svar: idag blev det mat hos farföräldrarna och skitsnack med en kompis, själv då? :)

36 alice:

skriven

sv: nej :) ja, jag hade en jättebra helg! hur var din helg?

37 Veronica:

skriven

SV: Sitter just nu och kollar på Sveriges Mäster kock. annars inte så mycket.. sj då ?

38 rebecca:

skriven

svar: kaxar mot pluttar på facebook :D duuu? <3

39 JENNY JENNY JENNY ♥:

skriven

hur är det mitt i veckan? :)

40 Hannah:

skriven

sv: Ja kan förstå det! Jag hade aldrig vågat att spela in å sjunga eller stå på scen :P

Är du bra på att sjunga? =)

41 AB PW:

skriven

idag har jag ätit sushi med sofie efterskolan sen har jag dansat. du då ?

42 frisör laalee:

skriven

aaa de är bättre nu..



:) Läs gärna mitt inlägg "Våga följ dina drömmar". Skrivet av mitt hjärta.

43 amanda:

skriven

sv: okej härligt :)



gymmat, själv?

44 emelie:

skriven

idag har jag tittat på gymnasium, själv? :)

45 E M M A:

skriven

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

46 Becca:

skriven

Va tycker du? Systemkamera eller vanlig digital?? :D

47 juliaericson:

skriven

vet inte om jag svarade på hela kommentaren, men de är bra sj? =)

48 Sanna:

skriven

SV: Ja, det pallarna är riktigt fina. Vore verkligen kul att vinna eller få en sådan till Alva.



Det är sådär med mig, har varit sjuk i snart 2 veckor med hosta och allt. Annars är det bra, sj?



Kram Sanna

49 Sandra:

skriven

Mysbild.

50 Alexandra:

skriven

mysig bild :D

51 Angelina:

skriven

sv: nä det har du inte sagt, men jag ska nog ändå skapa en ny blogg.. för min är cp! :(

52 Jessi:

skriven

Åh! Ja vill ha vår NU! :) Vilka fina ljuslyckor! :)

53 karolinajonsson:

skriven

snygg blogg :D

54 cammie:

skriven

jag har inte gjort babyalbum till mina barn ännu.. borde sätta igång med det nu oxå, annars blir det väl aldrig gjort =) . . . jag är rätt kräsen i mat faktiskt. Grönsaker,fisk,svamp o allt sånt går bort.

55 Yasmine:

skriven

Det är bara bra idag :)

Hur är det själv då?

56 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

sv: idag ska jag plugga,dudå? =)

kram♥

57 isa - p h o t o & s t y l e:

skriven

vart har du hittat din bakrund ?

eller har du gjort den :3

58 sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Okej :) Jag har inte gjort någonting typ idag :) Ska du göra något kul i helgen då? :)

59 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

Haha, jag tycker det är så pinsamt! Folk tror väl att alla i Täfteå och Umeå är knäppa :P

60 Evelina:

skriven

Jaha okej, förlåt mig!



Här är allt bara fint, sjdå? :)

62 t h a i p i n n e n ♥:

skriven

sv; nej itne så mkt, självdå?:D

63 Carro:

skriven

Sv: Inte så mycket. Ska plugga hela kvällen. Själv?

64 Nadja:

skriven

Godkväll ursäkta för sent svar, varit sjuk. =(



Allt bra? =)

65 ida:

skriven

härligt att höra :)

nu ikväll blir det inte att göra så mycket, jag ska nog gå och lägga mig ganska tidigt :D

vad händer hos dig då? ;D

66 filippaa:

skriven

jo lite vår"vibbar" får man ju!!!;)



sv: ååh idag har jag pluggat!!!;s själv??;)

67 LIENE:

skriven

sv: hehe, ja i genomsnitt:)

kram

68 ness:

skriven

Som jag sa dårå;P

Mår du bra idag eller har du haft en bra dag föresten?

kram

69 Sanna:

skriven

Hej !

Allt bra med dig idag ?



Just nu så har du möjlighet att vinna ett valfritt smycke från underbara Hoof Store. Vilket skulle du vilja ha ?

Skriv här vad du önskar :



http://moonzanna.se/2011/february/tavling-i-samarbete-med-hoof-storese.html#comment



och du är med i tävlingen !

Kram & Lycka till !

Kommentera här: