Stefan 22 år idag!

Vi börjar med gårdagen
Mina kusiners faster var här på besök. Bjöd henne på ärtsoppa och amerikanska pannkakor. Fick en fin blomma av henne :) Jättesnällt! Alltid roligt när ens släktingar kommer för att se hur man har de :) Sedan gick jag och handlade till kvällen, eftersom farbror och hans fru skulle komma hit. Bjöd på varma mackor och sallad + kaffe och morotskaka. Vi fick en elvisp och en fin kökskniv av dem :) Kollade på Halv åtta hos mej och Sveriges värsta bilförare innan de åkte hemåt :) Trevligt, trevligt!

Idag
Klockan halv sju gick jag upp för att ta fram tårtan till Stefan. Hans 22 årsdag. Jag satte ljus i tårtan och gick in i sovrummet och sjöng för han. Sedan fick han present efter present. Först Eldkvarns samlingsalbum och sedan en aftershave lotion och sist Bröderna Karlsson. Nu är svärmor här. Ska ut och shoppa och handla lite till kvällen :)

1 filippaa:

skriven

sv: taack, joo tack den har varit bra!!!!;) själv??:)

2 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

Vad roligt med födelsedag! Grattis till honom!

3 LIENE:

skriven

sv: Visst var den fiiiin:D

Nej, vi har en katt istället. Inte dåligt det heller. Jag trodde jag var hundmänniska men jag gillar faktiskt båda lika mycket.

4 amanda:

skriven

gott det ser ut :D

5 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

gott & fina saker :)

grattis till han :D



sv: jag mår utmärkt,dudå? :P <3

6 Frida:

skriven

Åh grattis till Stefan!



svar. Ja det är det :(

Åh, va glad jag blir. Gärna om jag inte är till besvär :)

Mejlen ska vara med här uppe :D



Tack och hoppas du hade en bra alla ♥ dag!

Kram! :)

7 Jennifer:

skriven

Låter som om du hade en finfin start på helgen :) Ta hand om dig-

8 AMYAH:

skriven

Ja än så länge är det bra :)

vad ska du göra idag? kram :*

9 Yasmine:

skriven

Det är bara bra med med :)

Hur är det själv då?

10 Carro:

skriven

Grattis till din pojkvän!



Sv: Idag händer ingenting, är fortfarande lite sjuk.

Vad händer själv?

Kommentera här: