Äggkoppar och myskväll

Tog lite sovmorgon idag
Brukar vakna runt halv tio, men sov faktiskt till tio idag :P Och det gjorde gott :) Åt frukost och kollade på Våra bästa år och Hem till gården. Nu svarar jag på alla kommentarer och de är roligt att så många vill vara med i tävlingen :) Men den är inte avslutad ännu så de finns chans!

Igår
Mamma kom hem med 8 stycken lila äggkoppar som hon hittade på Netto :) Så nu är de klart till lägenheten också. Hihi. Stefan jobbar till sex nu om dagarna (måndagar, torsdagar och fredagar) så igår var första dagen som han jobbade så sent. Känns tråkigt faktiskt... Eftersom vi knappt umgås på vardagarna och nu blir de nästan ännu mindre. Skönt att de är helg nu, så vi kan umgås lite extra :)

1 Liza:

skriven

Sv: Jo tack det är bra med mig! själv då? ;D

2 Emelie:

skriven

Sv; Ja :) Okej vad bra! hehe. Jättebra med mig! själv? :D

3 Kajsa - En feskardotter i mode:

skriven

Sv: Joo jag ska la kanske på tonår och att jag ska nog slappa och vara med kompisar! :D Sj ? :)

4 Leia ♥:

skriven

Hej! :D

Allt bra??

5 - - M a j a s B i l d e r - -:

skriven

SV: Otydligt? Hur då? Vad ska jag lägga till för att få den tydligare? :)

6 Erica:

skriven

sv: Jodå, det funkar väl :) Själv då?

7 Linda - ndaiL:

skriven

snyggt med lila!

8 moa:

skriven

Okej:) allt bra här, sj?

9 ladymuffin :):

skriven

sv; tänkte köpa ett nytt objektiv, eller kanske spara lite av pengarna till ett objektiv i alla fall :)

ha en grym dag!

kram på dig :)

10 Leia ♥:

skriven

Nej, den är kvar :P

11 moa:

skriven

Fint :)

fest tror ja! sj?

12 - - M a j a s B i l d e r - -:

skriven

SV: Jasså? Är det så med alla mina inlägg eller är det bara tävlings inlägget? Jag ska försöka att fixa det! :)

13 Sofia:

skriven

jadå! :D själv? :)

14 Hanna Svensson :):

skriven

svar:Okej :D

15 moa:

skriven

Jodå:)

16 Leia ♥:

skriven

Tänkte väl det :)

Allt är bra här också. Vad ska du göra ikväll??

17 elin:

skriven

var gärna med och tävla om att bli veckans blogg på min blogg :)

18 Sofia:

skriven

härligt!

ja jag gillar dom! :)

19 Sara:

skriven

Söta, lila är min favoritfärg :)

20 Rebecca - FOTOBLOGG:

skriven

Sv : idag är det inte så bra, börjar nämligen bli lite sjuk :( feber tror jag :(

21 Mrs. Distinguished:

skriven

gutt me sovmorgon

22 Jenny:

skriven

Nej tyvär är allt inte bra har nog åkt på halsfluss eller nåt vaknade upp imorse med halsen uppsvullen och kan inte svälja så har levt på piggelin idag. Hur är det själv?

23 ladymuffin :):

skriven

sv; idag ska jag bara ta det lugnt.. spela sims och äta kinamat :D

ha en grym dag!

kram på dig :)

24 Hanna Svensson:

skriven

Gå in på min blogg och se om du blir länkad svara på en fråga så är chansen stor att du blir det :D

25 Molly Bergström:

skriven

Åh taaack :D

allt bra?

26 Zami:

skriven

sv: hejsan! Jo då det är bara bra, hur är det med dig då ? :)

27 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

sv: jag mår bra,dudå? :)

28 Yasmine:

skriven

Hej, det är bara bra med mig :)

Hur är det med dig själv då?

29 pauli:

skriven

så söta äggkoppar :)

30 linn:

skriven

ja allt är bra :))

31 emelie:

skriven

haha okej, den blev delicious!

så den var inte alls illa, smakade vitchoklad, grädde och jordgubbar :)

32 Anna:

skriven

sv: allt är super, sj? :)

33 Kajsa - En Feskardotter i mode:

skriven

Sv: Ja jag har haft en grym dag, sj ? :)

34 Anna:

skriven

sv: Ok tack! Ska kolla på det! Vad har du gjort idag? :D

35 karolin:

skriven

allt bra? :D

36 Lisa:

skriven

så fina äggkoppar:D

37 Denice:

skriven

fina äggkoppar ! :)

38 Etta:

skriven

sv: Jooo visst allt är bra bara lite huvudvärk tål man nog ;)

kram!

39 Frida ♥ Mamma till Haylie:

skriven

Har så många väggord så jag hoppar nog den där tävlingen :) Men visst finns det fina grejer hos paxlux? Bästa sidan om man vill ha väggord tycker jag

40 Ida:

skriven

Min dag har bara varit bra.

41 Liza:

skriven

Sv: Härligt! :)

Ingenting alls.. Var i stan en runda, själv då? :)

42 tora juhlin:

skriven

SV: jo allt är bra :D fattade inte grejjen med tävlingen men ... hur mår du då ? x)

43 Charlotta:

skriven

Nu drar jag igång "Dagens blogg" på min blogg!

Det skulle vara jätteroligt om du vlll vara med och tävla om en länkning på 4 veckor! Klicka på länken för att komma direkt till tävlingen! http://charlottaperssons.blogg.se/2011/january/dagens-blogg.html#comment

Kram

44 Linnea Isabelle:

skriven

Okej, tyckte också den blev för "hård" i färgerna.. Har bytt nu, till en kanske liiite varmare header :)



Ja, allt är toppen! Hur är det själv?

45 frida:

skriven

Hej på dig själv :D

De är bara bra med mig, hoppas att de är bra med dig med.



Ne, du stör apsolut inte! jag kanske är med och tävlar, ska kolla.. :)

Kram

46 Linnea:

skriven

SV; allt e bra,sj? :)

47 daniella:

skriven

Tjenaa bruden,

några planer inför helgen? =)

48 amanda:

skriven

sv: nej tack "/

49 Josie:

skriven

Tacos och mys framför Let's Dance!

Själv?

50 Hannah:

skriven

Åh vilka söta äggkoppar! :)

51 Lôtten:

skriven

Fin blogg du har !!



Sv... alltid kul med nya tittar ! Inget som kan störa ju !

52 soojoo:

skriven

gud vad roligt och spännande :D



jag sitter och myser framför tvn, vad gör du denna fredag?:)

53 LINNEA:

skriven

Hur mår du idag då bruden ? ;D

54 sarah:

skriven

söta äg kommar

55 Nadja:

skriven

Hejje bara bra sj? =) kram

56 Jenny - AnAngelGirl:

skriven

Sv: Det är sällan jag är med i tävlingar.. Man vinner aldrig ändå.. Men jag gillade din tävling =) Jag funderar nämligen på att tapetsera om men finns inga fina tapeter.. Och när jag såg vad din tävling var om så kom jag på iden att man kan ju ta en enfärgad tapet och kanske vinna/ köpa väggdekorationer och sätta på själv. =)

Jag har jobbat idag så det har väll varit okay. Hur har din dag varit?? Hoppas den har varit helt fantastiskt bra. Kraam<3

57 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

De där var snygga :)

58 JOLIN:

skriven

Sv: Hejhej! Du stör inte alls hehe.



Tror jag hoppar över det den här gången. Men du får ha det så bra , kram ! :D

59 RaNama Rania:

skriven

Hejsan tack så mycket, ska säg till att jag skriver upp mig själv. Nej då du stör aldrig det är bra här själv då. ? hoppas allt är bra :D

60 millis:

skriven

hejsan! :D

Jo man kanske skulle vara med! ;)

Vad ska du göra i helg då ?? :)

kram ♥

61 l inh t o p huong:

skriven

- okej:) jorå, det har varit okej! händer i helgen? kram.

62 emma:

skriven

allt bra??

63 sofia:

skriven

Vad gör du ihelg? :)

64 Marika:

skriven

Småländska skogarana såg jag att det stod på din blogg:) Vart i småland? Jag befinner mig i gnosjö:)

65 FlizanLizan:

skriven

sv: nej i USA ;P

66 Sandra:

skriven

Hej! Allt bra?

Kram

67 Jannica:

skriven

Jatack, fint :) Sj? Kram

68 Kaffehörnan:

skriven

Snygga äggkoppar

Kommentera här: