Flyttdagen!

Ja som ni kanske vet nu
Så går flyttlasset idag! Klockan två är de sagt att vi ska få nycklarna och besiktiga lägenheten. Hoppas att vi hinner flytta in alla saker idag :) Jag har alltså gjort ett tidsinställt inlägg :) Skrev detta igår vid 23:57 då jag borde gått och lagt mej för längesen! Pratar med min vän Elin på msn och sitter och kollat klart på Så olika av Helena Bergström, alltså igår. Men idag har jag fullt upp med annat, så vi hörs när vi hörs! Nästa gång är jag i vår nya lya :)


1 tessan:

skriven

oki :P



kommer du ihåg hur min förra blogg såg ut? Vill ha liknande... om du kan fixa det..

Här kommer länken, längst ner är min. Så kommer du nog ihåg :P

Och sedan när man ska kommentera vill jag ha en bild som bakgrund och en färg som man ser vad man skriver :) Och sedan vill jag ha din stil med alla texter. Och som du har som blir automatisk love tessan som du har :) Samma stil och ett hjärta. Och sedan var det liknande blommor som slingrar sig som du gjorde på en som hette therese joansson. men ta samma :P men vill gärna ha som står på bloggen my blog is my diary och sedan längsts ner står det ngt också. Så du ej tar bort det :)



Sedan kan jag skicka några bilder som jag gör på din mail. Om jag kan få den :)

Hoppas att du förstår :) men jag skickar några bilder till dig när jag ser mailet :) Hoppas att du förstår. Men om jag inte ville ha det som du gjorde. Kan man få ändra lite då? =)



Det e fint med mig :)

2 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: jaa :D

allt bra med dig?<3

3 tessan:

skriven

sedan glömde jag detta :)



på denna blogg. om du kan göra som hennes som skrollas runt.. så man ser lite foton :)

http://lillaskrollan.blogg.se/

4 nicole:

skriven

Svar: Tack detsamma :) Lycka till med flytten!

5 karin:

skriven

Hej! Nu har jag kört igång en tävling med calli.se där du har chansen att vinna ett VALFRITT smycke.

Är du intresserad?

Tryck då på länken nedan för att få veta mer infomartion!!

http://lifeofkee.blogg.se/2011/january/tavling-med-callise.html#comment

KRAM!

6 Elina - DALKULLA:

skriven

Ja det var gott, och den smaken var god.

7 juliciouz:

skriven

nu kör jag igång med en ny dagens blogg tävling. kommentera "jag är med" om du vill vara med :)

8 pauli♥:

skriven

fiinis!

9 Mrs D:

skriven

wiiiiiiii nya stället.



jag vill med komma in i mitt nya men vet inte önär de blir :(

10 M A I D A:

skriven

Hej!

Jag försöker få upp till 3000 tittare på denna videoklipp, för att den nya ska komma ut! Skulle verkligen uppskatta om du slösade bara 2 min och 40 sekunder på att kolla på den!

Tack & Kram! /M A I D A



http://www.youtube.com/watch?v=8njOefaNbNY

11 amanda:

skriven

sv; okej, låter mysigt :)

12 Madeleine - Mamma till Lova:

skriven

Cheesecake, min favvis! :D Lycka till med fytten! Kram

13 - Alexandra!:

skriven

Åh, lycka till med allt idag! :D

14 Bea:

skriven

svar: Hihi, väldigt smart tänkt ;)

15 Anna-Mamma till Kevin:

skriven

Ja hua! Jag har då verkligen blivit för "gammal" och "tossig"för skräckfilmer! :D



Hoppas flytten gick bra!

16 Evelina:

skriven

Tack så jättemycket! :)

Lycka till med flytten!

17 Evelina:

skriven

Tack så jättemycket! :)

Lycka till med flytten!

18 SANNA:

skriven

Hej tjejen! :)

Vad gör du en sånhär vacker Söndag? :D



Kram

19 Anna:

skriven

Sv: ja tack så mycket, det var ju rena stenålders köket när vi flyttade in...



Jo allt är bara bra med mig, varit ute på en prommenad med sambon och njutit av solen :)

Själv då?



Lycka till med flytten idag :)

Kram

20 sannah:

skriven

Jag har varit med kompisar och festat och så=) Har du gjort nåt kul? :)

21 emma:):

skriven

yesbox, dusj?:)

22 Sara:

skriven

Jättesvårt att beskriva smaken av tiramisou, men jättegott! :)

23 Sarah:

skriven

Synd bara att netto inte finns där jag bor

24 liiinnea :):

skriven

detsamma :D

25 E L I N:

skriven

yayers! :D äntligen får ni flytta, längtar efter att se bilderna och hoppas ni hinner få in allt i lägenheten idag. :)

26 alice:

skriven

sv; kollar på handbollen :) vad gör du nu?

27 - ƒαтιмαѕωαяу «3:

skriven

lycka till med flyttningen :D

28 sofia:

skriven

SV; i helg har jag varit i stan med lite kompisar :) dudå?

29 ems:

skriven

har haft en kanon dag :D du då?

30 elin:

skriven

hej, fin blogg. hur är det? (:

31 matilda:

skriven

Idag är det bra, även om jag är väldigt bakis, haha. Va kul med flytten, hoppas att allt har gått bra idag!

32 Luucy:

skriven

sv: jag gillar också den blå bäst :D supersnygg till bruna sommarben :D

33 elin:

skriven

sv: jadå, själv? :)

34 sara:

skriven

hejsan! jo det är bara fint det, själv då? :)

35 william:

skriven

ooh vad roligt med en ny lya:DDD

36 johanna:

skriven

sv. jadå det är bra :) hur mår du?

37 Fotograf Johanna Shonali:

skriven

Fy vad spännande att flytta :)

38 Karin:

skriven

Oh vad roligt med att flytta! Hoppas det blir bra.



kram

39 Anonym:

skriven

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bi så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och lägga in en länk i din blogg med?

PUSS!

40 Liza:

skriven

Sv: Åh vad gott! :)

Jag har varit hos mormor hela helgen med mamma, dudå? :)

Tack detsamma! <3

41 Manda ♥:

skriven

Ja det är ju söndag så det blir skola för mig så måste gå och lägga mig tidigt för att orka upp :) Kram

Händer imorgon då ?

42 Denise 21 mamma till Kevin 5:

skriven

Åh va roligt! Hoppas ni hade turen med er och fick flytta in direkt.

43 ELIN:

skriven

vad har du gjort idag då??

44 Nilla:

skriven

Hoppas flytten och allt har gått bra idag :)

Vår flytt har blivit lite avbruten för min del då jag har fått åka hem. Så jag sitter i min hemstad nu medans sambon är hemma och småkör saker :/



Ang healing och värken så funkar inte det på värken jag har. Redan testat med allt som går och just healing är bara en avslappning för stunden tyvärr :)

45 Nadja:

skriven

Ja för fullt. =) Ska gifta oss den 21 maj 2011. =) Bara bra sj? =)

46 MISSBELLE:

skriven

Vad härligt de låter, hoppas du får en super fin kväll :)

47 Ida:

skriven

Lägenhet! Gud va kul, ska flytta hemifrån snart jag med :) Nått tips på billiga och BRA möbelaffärer? Eller kanske nå tips för ny inflyttande :)

48 Jessi:

skriven

Lycka till med flytten! :)

49 maria:

skriven

Det var inte illa att du såg att min bild kommer från Halmstad. det stämmer det, är från i somras när sambon och jag tog en liten semester tillsammans. Bodde på hotell och hade det massa mys=)



Jag kommer från samma lilla håla som Nico=) ha det fint

50 LIENE:

skriven

Lycka till med flytten!:)

51 Veronica:

skriven

Sv: Det var killens systerdotter som fyllde 2år =)



Idag ska jag jobba mellan 15-21. Annars inge spec.. Sj då +

52 tessan:

skriven

kom på att jag skrev lit fel :P



Vill ha det texten som jag har (som jag skriver med) Och sedan är det allt som jag skrev till dig tidigare :)

53 josephine:

skriven

sv: hehe okej :) allt bra ? kram

54 emma:

skriven

Nu är helgens prinsessbloggare utsedd, kika in och kolla om det var du som vann! Annars har du en ny chans nästa helg ;)

55 Alexandra:

skriven

hoppas flytten har gått bra :D

56 Frida:

skriven

Hehe oki :D vad händer idag då? Jag ska snart till jobbet. hihi

57 johanna:

skriven

Hej Tjejen. Nu är veckans blogg avslutad. Kika in och kolla om det blev du som vann. kram

58 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

Det är rätt kul att flytta in men inte så kul att flytta ut :P

59 Sanna:

skriven

Hej !



Nu har du chansen att vinna en almanacka som du själv får bestämma hur den ska se ut, hur ser din drömalmanacka ut ?

Klicka in här:



http://moonzanna.se/2011/january/vinn-en-helt-personlig-almanacka.html#comment



Berätta vilken storlek du skulle vilja ha så är du med i utlottningen. Lycka till !



Kram

60 saara :3:

skriven

Fin blogg du har!

Ville passa på att tala om att jag har frågestund på bloggen, fråga gärna en eller flera frågor! :)

Skulle bli glad om just DU ställde ett par frågor!

Kommentera här: