Fredag innebär myskväll

Härlig dag idag
Ja, tävlingen är avslutad. Grattis till Favolosa! Dagen har bestått av bloggande, svara på kommentarer och bloggdesign. Så snart stänger jag datorn för att umgås med familjen och då tacos och myskväll. Fick ett inflyttningspaket av mamma ;P Med toalettpapper, redningsmjöl, strösocker, WC anka, juice och en dammtrasa. Riktigt gulligt faktiskt! Känns overkligt att man ska flytta! Imon blir de en hektisk dag!


1 emma:

skriven

åh, mopsar är så söta!!

Bli helgens prinsessbloggare - klicka den in här och var med! ;)http://eemwas.blogg.se/2011/january/tavling-2.html#comment

2 alice:

skriven

sv; allt är bra med mig :) vad gör du?

3 Yuri:

skriven

sv: samma här...mn mamma har mediterat i typ ett år :)

men ett medium?

kan amn verkligen utbilda sej till det?

:O

4 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

fin bild! :D



sv: idag har jag gått i skolan,dudå? :D

5 Rebecca - FOTOBLOGG:

skriven

Ja, Allt är bra. men känner att en huvudvärk är påväg, dock. Hur är det själv?

6 Issa:

skriven

sv:Vad roligt det låter! :D Och det var super gott! :D

7 Fotograf Johanna Shonali:

skriven

sv. Hoppsan! Så kan det gå ;)

Det är bra med mig, hur är det själv?:)

8 SANDRA'ღ:

skriven

Fiin blogg :)

9 Emma Damm Drawings:

skriven

Gå gärna in på min blogg för att tävla om mina egendesignade linnen. Motiven är ritade av mig.



http://emmadamm.blogg.se/category/tavlingar.html



Ha en fin helg ♥

10 Sanna:

skriven

SV: Jaha, okej missade visst det inlägget. Det är helt okej med mig, själv?



Kram Sanna

11 Issa:

skriven

Ikväll klockan 18.00 dyker det upp en fredagsöverraskning på min blogg. Kika in! :D

12 tovesegnablogg.blogg.se:

skriven

fin bild & ha en mysig fredagskväll! :)

13 Linda - ndaiL:

skriven

bara bra!

14 - M a r i a ♥:

skriven

sv; haha nä, alla utom en var rätt!;p men jag har varit så seg o svara på vissa kommentarer så dom var från i början på januari.. Så det är därför det blev många!

15 pauli:

skriven

gillar bilden :)

16 Sara:

skriven

Jag jobbar idag och ikväll blir det bara mys hemma :) Du då? :)

17 Fredrika:

skriven

SV: idag ska jag slappa framför tv:en, själv? :) Ha en bra fredag!

18 ELIN:

skriven

sv: japp! allt bra. sj?? :D

Kram.

19 AMYAH:

skriven

Idag har jag bara varit i skolan, en vanlig dag helt enkelt ;)

allt bra med dig idag? Kram ;*

20 Manda:

skriven

Just nu är jag med en kompis, ska snart gå ner och ta det lugnt :) <3 Kram

21 Manda:

skriven

Åhh vad gott, ha det en bra helg kramar Manda :)

22 angelica:

skriven

sv härligt :) ja jag skickade den precis :)

23 Sofia:

skriven

mysigt med fredagkvällar!

i helgen ska jag bara ta det lugnt och få undan lite plugg! du då?

24 Hanna Svensson :):

skriven

sv:Ihelgen ska jag träffa kompis på andra sidan stan ;) Dsm

25 Emma :):

skriven

sv; okej, men va mysigt! :)

26 ebba bloppis på bloggen:

skriven

sv: Mest ta det chill :)

27 tessan:

skriven

okej :)



Jahaa... jag tog den gratis på en sida :)

fast man måste ha den designers namn annars kunde hon anmäla en person :P



Ska kolla på lets dance :)

28 Petra:

skriven

Sv: Jag hittade inte "muffinsburken" på mitt CityGross. :( Ska se om jag kan hitta den på en annan butik.

29 Anonym:

skriven

kolla gärna in på min blogg :D

30 Anonym:

skriven

sv: jag har varit i skolan, sen minishopping. själv då? :D

kram

31 Susanne:

skriven

Lycka till med flytten.. ja,det var ju super gulligt.. :)

32 Nicolina:

skriven

:)



Ville bara säga hej!

;)

33 Catrin svarar:

skriven

hej jenny

Absolut skulle vi kunna ordna en tävling. Men maila mig så kan vi konversera där ist!

34 Emelie:

skriven

Sv; skönt å höra att de är fint! :D Jajjemen...hur bra som helst.. väldigt lugnt och en stillsam fredag! :D Hur har din fredag sett ut och vad ska du göra idag?

Kommentera här: