Fredagsintervju - Fredrika

Nu är det fredag - igen. Ännu en gång är det dags för Fredagsintervju. Fredrika är fredagens intervju.
Och som vanligt - vill ni själva vara med, så ska ni givetvis kommentera och även lämna din mejladress :)

 


Snabbfakta:
Namn:
Fredrika
Ålder: 14
Bor: Skara
Civilstånd: Singel
Familj: Mamma,Pappa & 3 syskon
Sysselsättning: Rita


Varför började du blogga?
- Läste ofta mina vänners bloggar och tyckte det verka intressant att skapa en egen.

 

Vad har du för syfte med din blogg?
- Ingen alls, levar bara mitt vardagsliv som jag gärna delar med mig av :)

 

Vad har du för skönhetstips?
- Kör bara ett motto " du behöver inte anstränga dig för att vara vacker, alla har en vacker sida oavsett vem man är!"

 

Vad gör en blogg till en bra blogg?
- Mycket bilder, till dom bloggarna dras oftast jag till!


Vilka bloggar läser du?
- Mina kompisars och av dom lite kändare fokis.


Hur många läsare har du per dag?
- Omkring 30-60 unika besökare


Vilka är dina förebilder?
- Alla bra männsikor, speciellt mina vänner!

 


 

 

1 Fredrika:

skriven

yeey ;D haha!

hur är det?

2 carro:

skriven

Jag vill gärna vara med i en intervju. :)

3 Yuri:

skriven

aw...jag vill bli intervjuvad ^^

:)

4 Amanda:

skriven

Jag vill gärna vara med :)

5 juliciouz:

skriven

jag är med :)

6 juliciouz:

skriven

jag är med :D

(mejladressen kom med denna gång)

allt är bara bra med mig, självdå?:)

7 Bea:

skriven

Jag vill gärna bli intervjuad :D

Kommentera här: