Gammal goding

För ett bra tag sedan, för några år sedan
La jag upp detta på min blogg, men den är en gammal goding så här kommer den igen :)

1 Elin › en personlig fotoblogg:

skriven

Svar: Jarå, sjdå? :) Nae, bara varit hemma och myst med vovven, sjdå?

2 TC:

skriven

Jodå det är bara fint =) sj då?

3 MissCM:

skriven

sv: det är bara bra med mig, själv?

4 Vejjro:

skriven

Tack detsamma :)

5 ladymuffin :):

skriven

sv; hon är supertrevlig! har träffat henne några gånger förut. hon är en vän till min pojkväns familj! :D

6 Elin:

skriven

SV: Åh, det lät inte särskilt kul! Men tur att du kommer över rädslan för sprutor i alla fall :) Jodå, helt okej dag. Du då?

7 Lisamarie:

skriven

sv: aarå, har du?:D

8 TC:

skriven

sv. ok hoppas du hittar något kul =) nee tar det lugnt ikväll o tittar på tv.. du då? =)

9 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

hehe,dne är bra :D



sv: ja mår fint :P

gjort idag då? :D

10 Katja:

skriven

Jadå, den har varit trevlig :) Hur har din Lördag varit?

11 julia:

skriven

Jaha okej :)

Men vad har du gjort idag då? :D

12 Elin:

skriven

SV: Okej, hoppas du blir av med det också (: Härligt! Imorgon ska jag städa och kanske plugga lite om jag orkar, inget speciellt direkt. Sj?

13 sophia:

skriven

SVAR: Jag ska nog ta en fika med några tjejkompisar och sedan träna, själv? :)

Kraam

14 Hanna:

skriven

Sv: ja absolut:) jag och pojkvännen har Storstädat lilla lägenheten, och haft lite filmkväll:)

Hur har din lördag varit?:)

15 idah:

skriven

sv: allt e bra med mig, med dig då ?:)

16 Ackelina:

skriven

Sv; jag hade en underbar lördag men jag tror att denna dag kommer bli ännu bättre (a) själv? :)

17 - Alexandra!:

skriven

sv: Hej! Ja oj, det var inte igår, inte!

Allt är finfint! Med dig då? :)

18 Petra:

skriven

Björn Gustavsson är hur rolig som helst. Jag älskade hans framträdande på Melodifestivalen. :) haha Hans låt om Carina.

19 souie:

skriven

super roligt! :)



Vilket ämne tycker du är svårast i skolan? svara på;http://typsouie.blogg.se/



Hoppas du får en riktigt bra dag! Kramar Souie

20 souie:

skriven

super roligt! :)



Vilket ämne tycker du är svårast i skolan? svara på;http://typsouie.blogg.se/



Hoppas du får en riktigt bra dag! Kramar Souie

21 Hanna-Li:

skriven

Okej, ja jätte :)

Ska du göra idag då? ;)

22 Cajsa - fotoblogg:

skriven

sv: Ja helt okej iaf. dudå? :)

23 ladymuffin :):

skriven

sv; ja jag fick hoppa in som flygvärdinna ! :) haha!

24 Malin:

skriven

svar: Vad skönt! :D

Ja det har jag väl, haha, du då? Har du haft en bra lördag? :)

25 Linnea:

skriven

SV: Jo tack jag håller med dig! :o

Ja det hade jag, hade du? ^^

26 Hanna:

skriven

sv: nej, det finns nog fler i våran ålder och äldre som inte har körkort :P



Jo, min lördag var hur bra som helst :) din då?

27 Frida:

skriven

Jo, det brukar bli så :D

Jag vill med flytta, till något större :D

en 2a är för liten enligt mig nu tycker jag. =) hihi

kramar

28 Anonym:

skriven

Bra, sj då?

29 Elin › en personlig fotoblogg:

skriven

Svar: Okej, vad trevligt :)

30 ♥ L A I L A ♥:

skriven

Goood morning sweetie :) <3

31 Madde:

skriven

Hahaha Björn är så söt!

32 Lovisa:

skriven

sv: Skönt att höra :) Det är bara bra med mig också :) Kram

33 Elin Gabriella:

skriven

Ja, den var jättebra :) Vad ska du göra idag då?

Kram

34 alice:

skriven

sv: dagen har varit kanon ;D har du haft en bra dag?

35 soojoo!:

skriven

den var toppen :D hur har din helg varit :)?

36 ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]:

skriven

sv; det ska jag verkligen göra :D!

Min dag har varit bra, har legat i soffan och degat! ;) hha Har din dag varit bra ? :)

37 Sandra:

skriven

Det är bara bra, vad gör du?

Kram

38 Sanna:

skriven

SV: Vad roligt att handla på IKEA, det vill jag med göra har en hel lång lista på prylar som behövs köpas in till min kommande lägenhet men det är inte förrän i augusti/september jag flyttar så det blir först då allt köps in.



Kram Sanna

39 Amanda:

skriven

SVAR: Hej! Tack detsamma :) Trevlig vecka!

40 Amanda:

skriven

SVAR: Min nyår var bra. :) Var din bra?

41 Sara:

skriven

sv: Tack så hemskt mycket (:

Händer i veckan då? :)

42 jojo:

skriven

Hej! Nu är vinnaren uppe på veckans blogg! Kika in och sev om just du vann, om inte så är det inte försent du kan fortfarande vara med i nästa veckans blogg lycka till :)!!

43 sabina:

skriven

härligt.

jadå dagen har väl varit helt okej:P sjukt bakis bara så suttit hemma hela dan:P sjda?

44 Felicia :):

skriven

HA EN FIN KVÄLL! :*

45 ♫♪ Sandra T:

skriven

så klockren!

Kommentera här: