Helt slut... hur blir de imon då?

Ja, de är min fråga
Åkte till IKEA idag och handlade de sista såsom sängmadrasser, sänglampor, lite till badrummet och mina efterlängtade lackhyllplan. Hämtade mitt paket från O-Råsa också. Efter detta åkte vi till Netto där jag inhandlade ännu lite fler grejer såsom en ugnsform, tårtspade och ballongvisp. Väl hemma lastade vi av madrasserna och mamma kom hem och vi åkte vidare till kusin med familj.

Fikade
Och busade med lille Ville som fyller 1 år i år. Vad tiden går! Sedan lastade Stefan och kusin Mathias på soffgruppen på släpet och vi drog oss hemåt. Nu har vi ätit plankstek - mums - och ska bara ta de lugnt. Har packat de sista, men känns som att de finns ändå mer man ska ha med sig. Syrran och hennes sambo ska ju med flytta, fast på onsdag.

Min fråga är då. Om jag är slut idag efter allt detta... hur ska de då bli imon? :S

SNART KOMMER EN NY TÄVLING :)

1 Anna:

skriven

Va roligt, men du kommer ha mer energi i morgon vid flytten, det får man nästan alltid :)

Va gott med plankstek :)



Kram

2 elin:

skriven

sv: jadå, själv? :)

3 mathilda:

skriven

sv: hihih, okej :)

jag sak dansa. själv då?

4 Malin Holst:

skriven

hehe du får försöka sova länge inatt så du är mer utvilad imorgon ;)



sv: åh, ja då samlar man på sig en hel del ;D idag har jag varit på keramikmålning med tjejerna. ni flyttar imorgon va?

5 KarinHannaIsabelle-:

skriven

sv: Jag har bara varit på stan ett tag och nu håller jag på och bakar! :D

6 tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

skriven

Ja! :D

Jo de har jag dudå? ;)

fin bild btw

7 Sanna:

skriven

SV: Hehe, okej då är jag åtminstone inte ensam om att ha missat det inlägget. Har haft en bra dag, dock är jag helt slut nu. Hur har din dag varit?



Kram Sanna

8 ♥Evelina♥:

skriven

sv: thihihi okej :) tack detsamma, vad görs? :)

9 emma:):

skriven

bara bra, dusj?:)

10 Rebecca - FOTOBLOGG:

skriven

SV: okej! =) Jag har bara varit hemma med pojkvännen och ätit godmat! =)

11 Emms:

skriven

Här är det jätte bra :)

Det är så roliga att flytta ihop med sin kille jag kommer precis ihåg hur det var fast det är nästa 2 år sedan jag gjorde det :)

Hur är det själv?

12 Frida:

skriven

Japp allt är bra :)

13 tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

skriven

okej vad bra. ;) Så lite så.:)

inte mycket alls själv ? ;)

14 daniella:

skriven

sv. va roligt att flytta! :D köpa nya möbler & allt sånt, skit roligt ju! :D idag har jag vart på Frölunda torg & kollat efter kläder. ha en grym kväll vettja!

15 clara:

skriven

veckans blogg!

just nu pågår veckans blogg.

varför inte anmäla dej.

du tjänar på det & pris ingår.

http://claaarae.blogg.se

16 KarinHannaIsabelle-:

skriven

sv. Bakade en mazarin kaka med citrus! :D

17 Sofia:

skriven

håller med! Det blev kinamat tillsammans med en massa härliga brudar :)

18 kajsa:

skriven

sv: Ja det har jag :)

hur har din dag varit?



kram

19 Carro:

skriven

Tack! :)

20 AMYAH:

skriven

Åh vad kul :)

Min dag har varit rätt så slapp. allt bra med dig idag?

kram :>

21 E M M A:

skriven

sv: okej :P

haft en bra lördag? :)

22 bbaraaelin:

skriven

sv: ;)

allt är bra ! :) själv då?:)

23 jennie:

skriven

sv: haha, har inte börjat än, kanske dags att göra det nu..



hur hittade du in till min blogg? :)

24 || BellaTheAsianOne ||:

skriven

sv:

hihi jo ja mår fint , sj ? :d <3

25 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

vilket snyggdesign på spelet :D!



sv: imon blir de träning,dudå? :D

26 Pinkpiercing ♥:

skriven

svar: tack så mycket! fast jag har bara ändrat två färger, men jag håller på och pillar med en ny design :)

allt bra? :D

27 Andrea:

skriven

JADÅ Självdå

28 Therese:

skriven

Allt är bra och dd?

29 Malin:

skriven

Tack så jätte mycket!!! =)

30 jussadussah:

skriven

Jo det är bra, är lite förskyld men, dudå? :)

31 Sabina:

skriven

hehe jaaa okej :P

igår firade jag en kompis och idag är jag typ helt död så har vilat hela dan:P

sjdå?

32 Fotograf Emma Olofsson:

skriven

Tack!:D

33 jussadussah:

skriven

34 mathilda:

skriven

sv: hihi okej :)

jag ska dansa. själv då?

35 JOLIN:

skriven

sv: Ja, hehe. Jarå, sj?=)

36 Sara - Only me:

skriven

sv helt okej sj ?<3

37 E L I N:

skriven

åh, vad jag längtar tills du visar bilder på lägenheten! så spännande är så glad för er skull! :)

38 Ida:

skriven

Ove jansson heter stället. Mellan Gävle & valbo. Finns säkert på inrednings butiker eller "lokala affärer". dock kan dom vara mycket dyrare.. :)

39 Frida:

skriven

Det går nog bra med flytt i morgon! Sov bara ordentligt! :)



svar. Bra tack så mycket!

Bra! :D Tills 5 på dagarna? Höm. En onsdag 16.00?

Kram!

40 martina:

skriven

SV: både ja o nej, den jag har nu funkar ALLDELES utmärkt ;D har en K700 - ericson.

om jag ska ha en ny blir det en iphone o är inte såå sugen på det =P

41 Tova:

skriven

Sv. Okej. Allt bra med mig! ;) Sj? Några planer för dagen?

42 Linn Fager:

skriven

Sv: Jo det är bra tack, hur är det själv?



Häng med mig den här veckan då jag börjar köra detox på tisdag och ska skapa min egna earcuff!



http://linnfagerholm.blogg.se/

http://linnfagerholm.blogg.se/

Kommentera här: