Nu är allt diskat

Idag gick sista maskinen
Sammanlagt diskade vi fyra gånger med diskmaskinen + tre gånger för hand. En del kunde man inte diska i maskinen. Så nu står allt på bordet i 'stora rummet' och väntar på att få bli ner packade igen i rena lådor. I varje låda fanns de mösslortar ;) Härligt.











ÄR DE KLOKT?! SÅ MYCKET!
1 ladymuffin :):

skriven

sv; jag sitter och kollar tv, och spelar lite datorspel! :) du då?

ha en bra dag! kram :)

2 Emelie:

skriven

svar: tack för tipset av tävlingen :)

inte sugen på nån av jackorna ja har till salu? ca 100 kr st :)

kram <33

3 sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Okej, jag vet inte riktigt :) Hur gammal är du? :)

4 ebba bloppis på bloggen:

skriven

sv: jaadå allt är toppen med mig :D

5 Alexandra:

skriven

mycket disk :o

6 Blondiner <3:

skriven

Sv: Nej :/ Sj?

7 Hanna Svensson :):

skriven

sv;Imorrn ska jag nog inte göra så mkt, mest ta det ljungt själv ?<3

8 E L I N:

skriven

haha, jag har typ tre av varje bara. fast jag är en person enbart. det där med möss påminner en gång när jag och min pappas fru skulle packa flyttlådor, vi hittade mösslortar bland alla bestick och glas och tallrikar. vi ville nästan spy... XD det värsta var ju att vi hade inte märkt det förrän då och hade ätit med besticken och allt... usch! haha, så efter det kollade vi noggrant. XD

9 Manda ♥:

skriven

Allt är jätte bra med mig, själv då ? :) Kram

10 Angelica:

skriven

sv jo då är jag intresserad :)

11 sannah:

skriven

bara bra! själv? :)

12 Evelina:

skriven

Hej! Här är allt bara fint, sjdå? :)

13 Sara:

skriven

Oj så mycket disk!

14 amanda:

skriven

sv: aha okej :)

jag kollar på OTH !

15 ELIN:

skriven

sv: nej, inget planerat. :D

oj vilka fina glas med merilyn monroe på!! :D

Kram.

16 tessan:

skriven

okej =)



ska snart träna :)



Vad ska du hitta på ikväll =)

17 E M M A:

skriven

sv: ja då, själv? :P

18 - M a r i a:

skriven

sv; ajdå, krya på dig! Jo, samma här. Är sjuukt förkyld:(

19 - M a r i a:

skriven

ooj, den där kommentaren över blev lite fel(a) skulle egentligen till en annan!



sv; jaa, det är faktiskt kul med lite småändringar även fast det kanske inte märks!:) härligt att höra, jag är förkyld, som jag nyss skrev(a) hehe

20 Yuri:

skriven

sv: jo för jag mediterar oxå ^^

min mamma med och resten i min mammas släkt :))

kul att någon mer gör det (y)

21 filippaa:

skriven

hejsan!



tack för tipset!!!! :)

22 AMYAH:

skriven

Ja allt är toppen med mig, hur är det själv?

kram :*

23 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

Vad skönt med diskmaskin i alla fall :P

24 - M a r i a:

skriven

sv; det där med stjärntecknen gäller tydligen bara om man är född efter 2009 eller något, har hört 2009,2010 och 2011 så vi säger 2009 (a)

25 Manda ♥:

skriven

Hänt idag då ? :) Kram

26 - M a r i a:

skriven

sv; ja faktiskt, imorgon ska jag på bio med familjen. Sen lördag vet jag inte riktigt, lär bli till att bara ta det lugnt och vila upp mig :) vad ska du hitta på?

27 Anonym:

skriven

sv: hihi, okej :)

28 matilda:

skriven

Jadå, idag är det bra men jag är så trött! Själv då? :)

29 sofia:

skriven

SV; tja..... ikväll ska jag väl bara mysa :) dudå?

30 ♥Evelina♥:

skriven

oh shit vad mycket disk! :O



sv: okej, inte mycket, du? :)

31 Emma :):

skriven

sv; jag ska faktiskt börja gör mig iordning för sängen! :) självdå ?

32 Sanna:

skriven

SV: Jadå, det är fint med mig. Själv?



BTW, vad många glas och allt.

33 Elin Gabriella - Mops & Chihuahua:

skriven

Åååh så mycket fint ni har :) Ja, allt är bra med mig! Själv då? Kram

34 Nadja:

skriven

Bara bra. =) Vad händer ikväll? =)

35 Liza:

skriven

Sv: Skola, packa och lite smått och gott :) själv då?

36 MrsD:

skriven

de va inte lite grejer

37 LIENE:

skriven

sv: Kanon ju! Sån är bra.

B&J äger!

38 Malin Holst:

skriven

sv: ååh gud va mycket porslin :D:D

idag har jag jobbat och ska strax sova.. blir o jobbai morrn med :( börjar bli riktigt sliten nu.. va händer själv? imorgon blir det väl för dig ;)

39 Sandra:

skriven

Oj vad mycket!!!!



Just nu har faktiskt jag en tävling där du kan vinna ett smycke med valfri text :) Ta chansen & var med. kram

40 Fotograf Johanna Shonali:

skriven

Det var inte lite grejer!

41 HANNA:

skriven

Tack! Kram <3

42 kajsa:

skriven

Det var mycket :D

Kommentera här: