1 Hanna-Li:

skriven

Händer i mars? ;)

Okej, jag gjorde inte så mycket, var hos en kompis med några fler =)

Själv? :)

2 kajsa:

skriven

sv: Härligt!

Jodå, jag har haft en bra dag, lite seg men det hör väl till.

Fick du en lyckad nyårsafton? :)

3 Carro:

skriven

sV; hehe tack för att du berättade iallafall! Men är det tänkt att du ska besöka folk och göra det ett medium gör? det hade varit coolt, kanske ansöka till "Det okända" till och med? :D

4 mmautildah:

skriven

hälsade på min mormor :)

5 Sandra - fotoblogg:

skriven

Vi åt en god middag , myste och var på skansen :)

Vad gör du?

Kram

6 kurdisk muslimsk tjej <3:

skriven

jepp allt e bra =) hur e det själv ?

vad tycker du om videon & låten på min blogg?

7 ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg]:

skriven

sv; mitt nyår va lugn och mysig :) hoppas du fick en trevlig kväll/natt! :D kram

8 ~linnea:

skriven

SV: Mina nyårslöften är rätt många! ^^'



1. Börja städa mitt rum mer.

2. Göra läxorna oftare.

3. Blogga mera.

4. Inte mista mina fina vänner.

5. Inte ge upp, utan fortsätta med allt!

6. Äta mindre godis och sötsaker.

7. Lära mig svenska, (Då menar jag att stava rätt ^^)

9 Hanna-Li:

skriven

Haha okej, det låter skoj, avskedsturné?

Länge du gillat dom :)

10 Loviisa:

skriven

Sv: Jag hade ett jätte bra nyår! Läs på min blogg! :P

Själv?

11 Anna:

skriven

Sv: Härligt :)

Idag har jag inte alls gjort så mycket.

Varit en lugn dag, kollat på film, lagat mat, bakat kladdkaka :) vad ha du gjort idag då?

12 Jouline:

skriven

Sv: Ja jag har haft en helt fantastisk nyårsafton :) Hoppas du med hade det bra? :)

Kram!

13 Emelie:

skriven

sv: Nä, inget speciellt. Själv då? :)

14 Malin Holst:

skriven

sv: okej, hoppas du känner dig nöjd iaf över nyårsafton :) jo den har varit helt okej, har bara slappat framför filmer hela dagen så det är skönt! har du haft en bra dag?

15 ♥ Mallan Brallan ♥:

skriven

svar: okej, för mig vare sådär, jag va sjuk igår :(

jag firade med pojkvännen.

16 Lisa | fotoliv och vardag.:

skriven

Sv. Jo det var jättebra, gjort idag då ? :D

17 Julia:

skriven

Haha coolt :D

Nej, vi bara gillar backarna :)

Gjort idag då? :D

18 Marina:

skriven

sv: enäggstvillign :)

19 Fredrika:

skriven

SV: idag har jag bara slappat, självdå? :)

20 karolin:

skriven

har vart med en kompis :D sj?

21 Ellen:

skriven

SV; Tack, vad gulligt av dig!

Det verkade som om du hade en trevlig nyårsafton? Jag spenderade kvällen med ett gäng härliga vänner. Middag och en massa snack och skoj bara :) Lyckat!

22 FowZie ♥:

skriven

jag har bara hört en cover på den där! :)

23 Elin:

skriven

sv: ja, jag är faktiskt allergisk. men jag brukar ha tur att inte bli stucken (peppar, peppar ta i trä). jag brukar stå still om en geting är i närheten även om jag faktiskt får panik. XD

24 Lina:

skriven

Ha en fin dag sötis :)

25 Linnea Isabelle:

skriven

Okej! Här blev det också tre rätters, sedan satt vi bara och pratade pratade och smällde raketer! :)

26 Hannah:

skriven

sv: Idag har jag jobbat och varit på stan! Sen bara hunnit käka, ska strax iväg på kalas :p

Vad har du gjort idag? kram

27 Anonym:

skriven

gott nytt år gumman :D

28 laila:

skriven

Önskar dig en god fortsättning :) <3 Puss Laila

29 Petra:

skriven

Vi har varit tillsammans i tio år och varit förlovade och bott ihop i snart sex år. :)

30 Malin:

skriven

Vad har du gjort idag då? kram

31 soojoo!:

skriven

mitt nyår var toppen :) hur var ditt nyår? kram!

32 Hanna-Li:

skriven

Aha men kul att du ska se dom en sista gång då :)

Kommentera här: