The Arks framträdande på Grammis

Igår var det Grammisgalan
Fattar inte varför de inte kan sända detta i teven! Så jävla dåligt. Men men, jag fick i alla fall se älskade The Arks framträdande - och som självklart alltid var lika bra. Längtar till mars nu när man ser detta + sommaren då man kanske ska se dem igen... en sista gång :( Låten som de framträder med heter Breaking up with God.
Klicka på bilden för att komma till den :)


The Ark
Bild: posh24.se
1 sophia:

skriven

SVAR: Oj då, jag kanske skrev fel men jag går iallafall i skolan! :) hehe

Jodå det är bra med mig, själv då? :)

2 Madde:

skriven

Sv: Jo det är bra, själv då? :)



Sååå dåligt att det inte visades på tv! Blev riktigt sur!

3 - Alexandra!:

skriven

sv: Det går finfint! Det är självklart ett tufft jobb men jag klarar av det så det går bara bra. :)

4 Lisa:

skriven

svar: jodå, allt är jättebra med mig, själv?

5 Elin › en personlig fotoblogg:

skriven

Svar: Nae, ingenting :p sjdå?

6 Emelie:

skriven

sv: Haha ;) En viss charm kanske.

7 Lena:

skriven

Härlig bild. De har blivit lite äldre sen de började en gång i tiden. Synd att The Ark slutar.

8 izza:

skriven

själv tycker jag inte dom är bra;)

sv:allt är bra, ganska så trött bara, hur är det själv?=)

kram

9 Linnea:

skriven

sv; aarå det är bra här sj? =)

10 Hanna-Li:

skriven

Okej, nej inget speciellt än ;)

11 - Alexandra!:

skriven

sv: När som helst! Fick veta 3 dagar efter jag började (i december) att jag skulle få fast, sen har det dragits ut lite på tiden eftersom jag inte haft någon tjänst att tillsätta. Nu ska en tjej sluta vid månadsskiftet, så då blir jag fast. :)

12 TC:

skriven

sv. ok trevligt det missa jag =( men men.. japp, kom nyss ut ur duschen så nu ska jag slappa framför tv.. du då?

13 Lisa:

skriven

svar: så bra :) jadå, den har varit awesome :D

14 TC:

skriven

kanske konstig fråga, men vart har du hittat din bakgrund till bloggen ? är det från en sån sida man kan skapa bakgrunder lr iaf välja färg sj?

15 sophia:

skriven

SVAR: haha,ja! Skönt att höra att allt är fint med dig också:)

Kraam

16 Malin:

skriven

svar: Ja men precis!

Inte så mycket, ska snart se lite tv. Du då? :)

17 izza:

skriven

sv: okej ja då, varit i skolan och tränat och sånt. kram

18 Ackelina:

skriven

Sv; jobb och vara med vänner. Själv? :)

19 TC:

skriven

sv. Ok.. den var jätte fin =) ja brukar med kolla där men hittar aldrig något =( kan rekommendera denna sida http://www.patterncooler.com/editor/?P=3232104A4A1F_106 .. dock har ja tröttnat lite på den..

20 Kajsa - En feskardotter i mode:

skriven

Sv: Joo det är bara bra :)!

Va ska hända imorron då ? :)

21 l inh t o p huong:

skriven

- vsg! jorå, själv?

22 Ellinore Sånge:

skriven

Jadå, själv?

23 - M a r i a:

skriven

sv; härligt att höra:) jaa, jag hade det också bra :D



hur är det annars då?:)

24 Novembersara ©:

skriven

SV: Hoppas du också får en bra vecka :)

25 Elin:

skriven

SV: Det borde du lugnt vara!

Okej, härligt :) Något tråkig dag, men jag har i alla fall överlevt. Sj?

26 Kimberly:

skriven

vilken snygg bloggdesign, har du gjort den själv? kram!

27 Josefin:

skriven

Svar: Tack detsamma! :)

28 Gabriella:

skriven

Sv:Tack detsamma ;))

29 Astrid H.:

skriven

re; Då är du lyckligt lottad ! :D

30 Emelie:

skriven

sv: Nä, faktiskt inget speciellt. Kanske umgås med lite kompisar? ;) Du då?

31 Lisamarie:

skriven

sv: bara bra, självdå?:)

32 Sofia:

skriven

men tack detsamma tjejen! :)

33 emelie:

skriven

tack detsamma! :)

34 therese:

skriven

tack detsamma :)

35 It's Emmi:

skriven

Sv: tack tack och detsamma :)

36 Hannah:

skriven

sv: För den var fin..

Jodå den har varit bra, hade kunnat vara bättre dock! :)

Själv?

37 Louise:

skriven

Detsamma! :) Söt blogg! :)

38 Cassandra Nordén:

skriven

Sv; Tack detsamma! :)

39 Sara:

skriven

sv/ För att jag kommer hem så sent, typ 18.00 :(

40 Lovisa:

skriven

sv: Skönt att höra :) Min helg var helt underbar! Hur var din? Kram

41 Frida:

skriven

tack för din snälla kommentar! detsamma : )

42 elin:

skriven

Det är bara bra :) själv?

43 Ellen:

skriven

SV; Om du vill kan du gå in och lyssna på en grej jag lagt ut på Youtube. Det är vårt band som spelar en cover av en gammal rockklassiker som heter Bang a Gong. Inte så bra kvalité, men man hör ändå lite hur vi låter!



http://www.youtube.com/watch?v=8lIFHXb42u4

Kommentera här: