Drömmar

Vilka roliga drömmar man får vara med om
Jag drömmer varje natt, de finns dem som inte drömmar alls eller dem som bara drömmer någon gång. Men jag drömmer verkligen varje natt. Delvis är det så som mina böcker kommer till liv, genom drömmarna. Tänk vilka historier jag skulle haft om jag skrev om alla mina drömmar, skulle vara roliga de!

Halsont fortsätter
Trots detta känner jag mig inte sjuk. Jag är inte förkyld eller något, eller känner mig hängig, har bara en svag hosta och är hes och då halsont. Hoppas att detta snart försvinner. Vi ska i alla fall på IKEA och handla idag, det sistnämnda är ju sådant som måste göras. Ska ha nytt spån till marsvinen bland annat.

1 Johanna:

skriven

Drömmar kan vara riktigt roliga, galna och konstiga...

2 Rebecka:

skriven

Sv:

Åh, jag älskar att åka till Ikea! Ha så kul ;)

Jag ska nog bara vara hemma och ta det lungt idag. Har jätteont i huvudet :/

3 JULIA ERIKSSON:

skriven

sv; okej låter bra de! bara tar de lugnt o njuter av solen :D kram

4 Tuss:

skriven

Jaa allt är bra idag :) Hur är det själv?

5 Fotograf Sandra Kantojärvi:

skriven

sv; Tack så jätte mycket! :)

Hoppas du får en toppen dag! :)

6 MalinÖstberg♥:

skriven

ja , allting är bara bra med mig :)

självdå?

7 tessan:

skriven

ska bara ta det lugnt, ska försöka bli frisk tills imorgon när jag ska jobba, var ledig igår och idag som tur var :)



hoppas att det är bättre i halsen :)

8 mysan:

skriven

nice, idag händer en del nu kommer christine en kompis sen ikväll hämta syster och sen vara med moa :)

9 Anonym:

skriven

sv: jag vet inte, jag har nyss testat det :D

10 Emma:

skriven

SV: men tack dsm !! :D



allt bra med dej?

kram

11 A.C:

skriven

men hoppas du hade kul iaf:D hehe..^^

idag e dt soligt iaf:D

12 Pretty Little Liars:

skriven

Hejsan



Gillar du serien Pretty Little Liars? Eller skådisarna som är med i serien? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

13 Anna:

skriven

Nea inte så mycket sj ? :)

14 anneli:

skriven

Där ser man! jag har varit på stan med min sambo och lite vänner och shoppat :) självdå?

15 Emelie:

skriven

Svar; stort tack..

16 Emma:

skriven

nehepp :p

allt är bra med mig, hur är det själv? :)

17 veronica:

skriven

sv: Vi har varit där på semester några dagar. Solat, badat festat lite och så :)

Kram!

18 mmautildah:

skriven

Ja det är spännande med renoveringar :) Hehe..

Jotack det är bara finfint, självdå?

kraam

19 Sabina:

skriven

Jag har precis kommit hem från stallet. Så ska väll in i duschen nu och sen kolla in The Hills. Själv?

20 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

sv: usch vad tråkigt att ha ont i halsen men tur att de iallfall går att lindra lite :D

ja mår annars super :D

gjort idag då?:D

kram♥

21 Anonym:

skriven

TACK! :D

22 Isabelle:

skriven

Hej Jennie! Du gjorde ju min design och jag är så himla nöjd! Jag har bara en lite fråga; Jag besöker min kategori "Mitt rum" och så kommer det inte upp en "Tidigare inlägg"-knapp som man kan klicka på. Det kanske inte har något med designen att göra, men du kanske vet hur man fixar det :)



Tack på förhand! Kram!

23 Jasmine:

skriven

Fin blogg! :D

Var med och tävla om att bli Veckans blogg!



Ha en bra kväll :)

24 Sandra:

skriven

Svar: Ja sånt kan man ju göra ändå :) Det jag gör, det stod i inlägget du kommenterade. Med tanke på att jag jobbar hela dagarna, inte mycket från och med nu. Semestern är slut för tillfället.

25 Isabelle:

skriven

Sv: Okej, tack för svaret! :) Jag ska försöka, men det kanske bara är tillfälligt fel på bloggen... Aja, annars kan jag ju höra av mig till Blogg.se.



Ha en underbar dag! Kram!

26 Rebecka:

skriven

Sv:

Ja, gör det! Jag ville egentligen inte heller se filmen. Men den var så mycket bättre än jag förväntade mig.

Jag mår jättebra idag! Själv? :)

Just nu sitter jag och svarar på kommentarer samt funderar på vad jag ska göra av dagen. Du då?

Kommentera här: