Fredagsintervju - Elin

Så nu var Fredagsintervjuerna tillbaka! Har inte riktigt haft tid att ta upp denna punkt nu, sen har de blivit byte av dator, så har inte haft de gamla heller.

Men vill du vara med, kommentera inlägget och lämna din epost :)

Vi börjar med Elin.

Snabbfakta:
Namn: Elin
Ålder:
22
Bor:
Sveg
Civilstånd:
Singel
Familj: Mamma, pappa, bonusmamma och bonuspappa, tre bröder, en syster och två syskonbarn.

Varför började du blogga?
- Jag har bloggat av och från sen 2006. Just nu bloggar jag för att jag tycker om att skriva och för att jag behöver nånstans att lasta av mina funderingar och tankar. ^^


Vad har du för syfte med din blogg?
- Mitt syfte... Ahah, jadu, bra fråga? Jag har inget direkt syfte med min blogg. Jag bloggar för att det är kul bara.


Vad har du för skönhetstips?
-
Ät rätt, sov tillräckligt, eller nåt. :P


Vad gör en blogg till en bra blogg?
-
Nåt unikt att skriva om, regelbundna uppdateringar, mycket text och bilder, personligt.

Vilka bloggar läser du?
-
Mina vänners, Micah (15 år och Morsa), och madeinjapan.


Hur många läsare har du per dag?
-
Jag har nog inte mer än 3-4 stycken, det är mest mina vänner som läser min blogg när de har tid och jag är helt okej med det. :)


Vilka är dina förebilder?
- Hyoyeon, Seohyun och Tiffany från SNSD (Girls Generation) är mina förebilder. Annars ser jag upp till min mamma. ^^

 

En sådan underbar människa!

1 Elin:

skriven

:D:D Det är DU som är en underbar människa, Jennie! Är så tacksam att jag lärt känna dig! :) Kram! <3

Kommentera här: