H&M Sweet Sensation

Jag som är galen cupcake fantast
Kommer ju självklart att beställa från H&Ms kollektion av cupcakes. Duken, löparen, duschdraperiet, handdukarna och badrumsmattan kommer att göra det fintfint i mitt hem :) Stefan har ingenting att säga till om, men han tyckte faktiskt de var en bra idé så ja, tur att han gillade de iaf :P
Ni kanske tycker jag är sen med allt detta, men nej, jag såg detta i katalogen när vi var uppe hos syster förra veckan och då hade hon nästan precis fått den, så jaa, jag har bara varit sen med att blogga om de :)


Bild från H&Ms sida
1 EVELINA - art & photos:

skriven

sv; ja:) det är bara bra med mig! :) Hur är det själv ?:)

2 JULIA ERIKSSON:

skriven

sv; tack så jätte mycket :D låter mysigt! vi var o såg den nya Harry Potter :D den var super bra!

3 Tuss:

skriven

Ska vara med vänner :) Vi ska ha tvspelskväll haha :) Du då?

4 Lovisa:

skriven

sv: Hmm grillad banan med choklad.. Det har jag aldrig ens hört förut haha! Men det lät faktiskt ganska gott ;) Får ta och testa det någon gång haha.

Allt är bara bra med mig :) Hur är det själv? Kram

5 Anonym:

skriven

sv: ÅH va mys! jag ska jobba:/

6 Anonym:

skriven

vad sött D

7 Anonym:

skriven

Tävling i bloggen!

Nu kan du vinna en mascara, kika in för att läsa mer. det enda du behöver göra är att lämna en kommentar att du är med.



Lycka till!

//natalies.se

8 Rebecca:

skriven

sv: tack så mycket! :) ja, och med dig?

9 Emma:

skriven

gu vilka fina gulliga bilder!



Sv: nu snartt ska vi till farmors grav och lägga på lite nya blommor... sen till biblan, och i kväll blir de att åka till moster och kusinerna för att äta lite go mat!

sjdå?

kram

10 Emma:

skriven

Med allt för lite sömn och ont i hela kroppen, så är allt annat bra, vad ska ni göra i stugan? Några planer? =)

11 A.C:

skriven

jag ska kanske dra ti festivalen en sväng..får se om vädret tilåter..hehe:D



trevlig helg:D

12 Josefin:

skriven

Har en tävling i bloggen just nu! Lottar ut ett valfritt smycke!!!!

Gå in och kika innan det är försent ;)

http://reloadmee.blogg.se/2011/july/tavling.html#comment

13 veronica:

skriven

sv: Vad gott med thaimat :)

Allt är bara bra idag, hur är det med dig? :)

14 elin:

skriven

åh, är också galen i cupcakes!



sv: tack! usch då, du får krya på dig... inget speciellt, själv? :)

15 Anna:

skriven

nea inte så mycket.. ska nog umgås med familjen innan mina låtsas syskon åker iväg.. :)

16 mysan:

skriven

tack, nej en kompis :)

17 Gabbi:

skriven

Hej , ska vi följa varandra via bloglovin ? skulle vart kul <3

18 Johanna:

skriven

jag har faktikst aldrig ätit en ända cupcake :)

19 anneli:

skriven

Cupcakes! <3

Jodå, det är bara bra men känner inte för jobba natt men det är ju åtminstone pengar :)

hur äre själv? kram

20 Sabina:

skriven

Bara avra ute vid hästen och rida lite. Sola om det är bra väder osv. Sj?

21 Sandra:

skriven

Absolut ingenting, bara jobbar. Själv?

22 Anonym:

skriven

Sv: Jag har varr hos min moster sen i sommarstugan och grillat, nu ligger ja i soffan och mår as och tror jag fått influensa! :(

23 jennie:

skriven

lite olika, mycket jobb. själv? :)

24 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

åh, visst är de underbart! Såg de i deras H&M tidning, gaaaaalet fint! ♥



sv: ja okej, ;(

men idag har ja träffat en komips och fixat lite,dudå?:D

kram♥

25 Frida:

skriven

Är på bättringsvägen iaf. =) förkyldning sitter alltid i. blä

älskar H&M´s kollektion :) det är nog många som älskar cupcakes :D hehe kram

26 Tina:

skriven

så fint!

sv. tack söta du...Hoppsa få se mer av dig på min blogg...kram

27 cilla:

skriven

Åh, de duschdraperiet ska jag också ha :D

Och lite andra sötsaker som kommer passa perfekt i min Walkin-closet :D

28 Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma:

skriven

Åååh så härligt! Måste kika in på

Kommentera här: