Lördag

Så var det helg igen
Igår kom vi hem från syster. Stefan kom hem en timme senare, för han jobbade. Så vi var verkligen glada av att se varandra. Han hade också möblerat om i vardagsrummet. Riktigt fint blev det. På kvällen var vi på Östersjöfestivalen och hade det skojigt. Träffade moster och åt langos :) Kollade karnevalen och var hemma runt elva, tolv tiden.
Nu idag är vi hos mamma och pappa. Ätit middag och så var jag och mamma på IKEA. Stefan jobbar ikväll :)


På kvällen när vi kom till syster i onsdags, åt vi 'chipskyckling' - sååå gott!


Siri :)


Fin sommarkväll i juli.


Skorpan :)


Var ute och plockade bland annat vinbär, för att göra saft :)


Såhär mycket bär blev det, svartvinbär, vinbär och körsbär :)


Pappa och Chrille hade plockat svamp, yummie!


7 liter bär i en STOR gryta.


Sen på torsdagskvällen kom Chrilles (systers sambo och då pappa till Casper) föräldrar för att äta middag med oss alla.


Och jag fick mitt hår klippt :)


Blev sex flaskor med underbar saft :)


När jag kom hem igår, hade Stefan möblerat om som sagt. Fint blev det :)


Åt langos på Östersjö :)


Min älskling :)
1 mysan:

skriven

japp du?

2 Rebecka:

skriven

Sv:

Vad mysigt! :)

Idag ska jag bara vara hemma och ta det lungt. Själv då?



KRAM

3 Sofia - Mode, foto & personligt:

skriven

sv; det är toppen med mig :)

4 vonskareng:

skriven

fint med omöbleringen! och bilden på siri är hur ju hur skoj som helst, riktigt näpen!

5 Lotta:

skriven

Sv: Jaa, det har du rätt i! :) Och det är fin fint med mig idag :D Själv?

6 Anna:

skriven

Typ inget.. bara softa hehehe själv ? :D

7 veronica:

skriven

sv: Allt är bara bra här, hur är det själv?

8 tessan:

skriven

japp det är det sj då?

9 JULIA ERIKSSON:

skriven

sv; samma här.. usch tycker det är jätte hemskt, mår verkligen jätte dåligt över de. tänker på alla anhöriga eftersom jag vart med om ungefär samma själv.. livet är bra sjukt ibland!

10 mikaela :):

skriven

hej, fin blogg och fina bilder , checka gärna in min och släng in en kommentar :)

kram ;)

11 Elin:

skriven

just nu är det en sant eller falskt tävling på min blogg.

delta ;)



Länk:



http://thesuitelifeofelin.blogg.se/2011/july/tavling-sant-eller-falskt.html?_tmp=c6d14fc52ec41a81c80c20dbf6601d1bf97cc280



regler finns i inlägget ;)

12 Anonym:

skriven

sv: ja de är bra:)js?

13 Frida:

skriven

Kanon =) det är inte bra med mig, har åkt på halsfluss & förkyldning så antar att det är dem här barnbacillerna man inte är van vid =/ hur är det själv? kram

14 Elin:

skriven

Chipskyckling? o_O Vad är det? Lät gott. >w< vill nog göra det nån dag... haha. ^^

15 A.C:

skriven

Hejhej:D



hur har helen varit då?:D

dt e skit dåligt väder.. asch:S

16 Linnea Isabelle:

skriven

(sent svar)

Idag har jag vart ute & gått, sen har jag väl inte gjort så mycket mer.. :)

17 linn:

skriven

jo det är bra med mig ;)

18 kajsa:

skriven

Vilka söta hundar!

sv: imorgon vet jag inte än :)

vad händer för digdå?

19 Sandra:

skriven

Chipskyckling?

20 - M a r i a:

skriven

sv; okej roligt:) idag har jag bara tagit de lugnt!



allt bra?

21 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

sv: ja gud ja, såg minnessaken med norge också..hemskt det som har hänt :'/



jag svarar också på kommentarer :)

kram♥

22 elin:

skriven

sv: jadå, själv? :)

23 Sandra:

skriven

Svar: Det är verkligen overkligt, det är alldeles för stort för att kunna ta in det hela och förstå det.

24 Mamma till William och bebis i magen:

skriven

God kväll.Gör du desajnen gratis eller? Ha en skön kväll.fina bilder..krma

25 Frida:

skriven

Härligt med så mycket bär! :D



svar. Ja :) bra det!

Åh minnesgudstjänsten missade jag tyvärr, det är så fruktansvärt hemskt det som hände :c

Jag gör inte mycket, vad gör du?

26 Daniella:

skriven

Okej, jag svarar på kommentarer. Vad gör du? :)

27 Hannah:

skriven

Härliga bilder! Du ser ut att ha haft det bra =)



Jag har frågestund i bloggen, kika gärna in och ställ en fråga. Den får vara hur konstig eller rolig som helst.. Du frågar vad du vill! :)



Förlåt om du inte gillar den här typen av kommentarer..

28 jennie:

skriven

träffar några vänner, själv? :)

29 anneli:

skriven

nej, vilket söt hund alltså! :D

30 Lilli:

skriven

Sv. ja lunchen var god igår. Haha jag kokade också saft härromdagen. Loka och ramlösa flaskor hos också

Kommentera här: