Massa fina kort

Igår
När Stefan slutade på jobbet åkte vi nästintill direkt ill IKEA. Körde även inom min moster och hennes blomseraffär, där syster jobbar och köpte med oss nya fina blommor. Sedan på IKEA, åt middag där. Jag vart sugen på pasta och köttfärssås, så det tog jag och Stefan tog kotlettrad med pommes och bea. Åt också efterrätt :) Köpte ett toalettskåp, som ska vara under vasken, två vita ramar med plats för tre foton, mopp, hink, glödlampor, kökshanddukar, tofflor, stekpanna + stekspade. Tror det var allt. Handlade sedan på Maxi då vi köpte Hotell Gyllene Knorren, var bara tvungen. Ganska bra, men rolig.

Idag
Har ringt två gånger på dörren. Den första var en tjej som hade med sig alla mina kort från Fujidirekt. 6 stycken sådana tjocka buntar blev det, tror det är 750 bilder kanske ca :D Megaglad och inte alls dyrt :D Så nu har jag att pyssla med! Efter en timme ringde ytterligare en på och då var det Oriflame paketet som hade kommit, så nu ska alla mina kunder få sina grejer. Annars händer inte alls mycket idag, har två beställda bloggdesigners att göra med :)


I moster blomsteraffär


Maten på IKEA :)




Vad skulle man göra utan denne man? Han gör mig superlycklig ♥


Nya blommor :)


'Ganska bra, men rolig'


Denna lilla blåa grej ville Stefan att vi skulle ha i sovrumsfönstret :)


Nya fin blomma :) Älskar dessa!


Favorittidningar


Lite foton :)

2 JULIA ERIKSSON:

skriven

sv; haha precis :D idag ska jag träna sen fixa iordning mig, träffa mamma en stund o sen ikväll blir det bio med några kompisar! självdå? :D

3 Tuss:

skriven

Okej hoppas du blir bättre snart :) Jag ska bara ta det lugnt, du då?

4 mysan:

skriven

de vare! :)

ska va med en kompis du?

5 Cherie Mårtensson - I väntan på liten:

skriven

Kul att framkalla bilder :) Det ska jag också göra en dag när jag har tid :P

6 Jennifer:

skriven

sv: hehe okej :D

vet inte vad jag gjorde när du skrev kommentaren, haha.

har du fint väder?

7 Sabina:

skriven

OKej, mkt att göra alltså. Själv så skiner solen just nu och det är andra dagen den är framme. Rätt skönt faktiskt... =)

8 nicole:

skriven

allt är bra tack, du då? :)

9 Veronica:

skriven

Sv: låter härligt. Vart har ni sommarstugan nånstans? Allt är bara bra med mig idag, hur är det med dig? :)

10 Anonym:

skriven

sv: Okej:) jadu int emkt alls! sJ?

11 anneli:

skriven

vad fett awesome! jag ska beställa såna bilder i helgen för kunna göra bilder, ska även göra ett ablum åt min bästa vän som fyller år nästa fredag ^^ Kramar <3

12 Rebecca:

skriven

Maten såg god ut och blommorna var superfina :D

13 Johanna:

skriven

nej mardrömmar är inte kul.... :(



härliga bilder, ikea dit vill jag med... :)



Här är allt bra, hur är det själv?

14 - Swedish Source Of The PLL:

skriven

sv: haru inte?! då haru missat nått hehe :P

jora allt e najs hur ere sj? :)

15 A.C:

skriven

e hemma idag typ.. s dåligt väder:S sj då?:D

16 Lilli:

skriven

sv: Ja, först gjorde jag röda vinbärssaft och sedan på svarta hos svärmor.



Ja herregud det vore något då jag är uruselt oteknisk, men har tyvärr inga pengar över just nu. Ska åka iväg ikväll ca 80 mil och hälsa på mormor.. o tillbaka igen...

17 Veronica:

skriven

Sv: jaha okej, hehe.. Har jag inget minne av faktiskt :) idag blir det snabbmat till middag, McDonalds :)

18 emma:

skriven

åhh, tack så mycket :D

19 Emma:

skriven

Idag står inte mycket på schemat men lite förberedelser inför lördag då det bär av till underbara och mysiga rättvik.

20 Anonym:

skriven

Sv: Det är bra! sj då? :D

21 Anna:

skriven

Jag har varit på stranden och allt sånt därnt idag heheh :DDD

22 tessan:

skriven

idag blir jag grattad.

Men imorgon fyller jag år, men ska tyvärr jobba på min födelsedag 9-21, därför blir jag grattad idag :)



hoppas att du får en bra dag idag :)

23 Lotta:

skriven

Sv. Jaha :) Vad är det då du läser för kurser? :)

24 nadine:

skriven

jag vet det är säkert många fler som har samma design.. men jag orkar inte fixa det själv så jag tog en gratis (:

25 Gabbi:

skriven

Hej , ska vi följa varandra via bloglovin ? skulle vart kul <3

Kommentera här: