Resten av veckan

Nu är jag hemma igen
Var på Kolmården igår och hade det väldigt roligt. Kommer bilder om det. Men första alla bilderna från resterande veckan i sommarstugan :)
Efter vi ätit middag spelade vi golf



Till kaffet hade pappa köpt en varsin sådan här. Supergod och smakade päron :)


På onsdagen hade vi bingo :)


Åt hamburgare på kvällen :) Med plockade kantareller, yummie!


En klassiker!


Skickade lite vykort ;)


Middagen från fredagen


Middagen från lördagen då syster kom :)


Sedan var det dans på kvällen :)

Åkte sedan hem på söndag förmiddag :)
1 mysan:

skriven

Gott :)

ska bara sega idag!"

2 Rebecka:

skriven

Sv:

Härligt att höra! :)

Jaa, det ska jag!!!! Längtar som tusan!! Hahah..

Jag gör inte så mycket. Själv?

3 kajsa:

skriven

sv: okej trevligt :)

just nu svarar jag också kommentarer!

4 Daniella:

skriven

Okej, packa inför vad? :)

Jag väntar på bästisarna och sen ska vi ha en liten mysig picknik ute i solen ;) Händer ikväll?

5 Sofia - Mode, foto & personligt:

skriven

Toppen! själv? :

6 A.C:

skriven

jag har nyss solat mig:D sj då?:D

7 Amanda - prettyminds:

skriven

Ja allt är toppen här borta! Hur har du de själv? :)

8 JULIA ERIKSSON:

skriven

sv; va roligt! jag kom nyss hem från örebro :) allt bra?

9 hannah:

skriven

Härliga bilder! Ser riktigt riktigt härligt ut! :)



sv: Åh okej, då finns de nog inte kvar! :( Fina var dom iallafall =)

10 nicolina:

skriven

Hihi nää men jag har ångrat mig, o vill absolut lära mig lira de ;)

11 Veronica:

skriven

Sv: på vilket sätt menar du då? För på min skärm och alla andras skärmar så ser min design helt normal ut :) inget konstigt alls. Allt är i sin ordning med kategorier och så.

12 Lotta:

skriven

Sv: Jag jobbar faktiskt idag =/ Men slutar snart som tur är :) Själv då?? :)

13 Anna:

skriven

Jag har solat och snart ska jag ner till pizza hörnet ! NAJS! själv ???

14 Emma:

skriven

Idag så har jag jobbat, lagat mat och städat annars inget alls, vad har du själv ägnat dagen åt?

15 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

sv: hihi, okej krya på dig ifall du fick förkyldningen! :)

Jag svarar på kommentarer & ta de lugnt,dudå?:D

kramis ♥

16 Frida:

skriven

Söt grod bakelse eller vad det nu är! :D



svar. Ja det är han ^^ Åh va kul! Jag målar naglarna, vad gör du då?

17 Sandra:

skriven

Nami nami!



Svar: Tack.

Jag är förkyld men annars så. Själv?

18 Chillacookie:

skriven

Hej! Fin blogg! Gillar headern!

Var gärna med i tävlingen på min blogg:)

19 Lovisa:

skriven

FIna bilder :) Men vad är det där på femte bilden? :O

sv: Ja designen är lite ny :D

Skönt att höra! Min helg var sådär, hoppas på en bättre vecka nu :)

20 Nilla:

skriven

Verkar ha haft en härlig vecka ser jag :D



Mja i början var jag tvungen att va lie anonym. Men nu får det va nog med det där anonyma :)



Jodå allt är helt ok för tillfället utöver det vanliga. Hur är det själv?

21 tessan:

skriven

samma här :)

hoppas att du får en bra dag idag :)

22 alexics:

skriven

re: Jag kom nyss hem från Gran Canaria :D

23 Sofia - Mode, foto & personligt:

skriven

Ar det möjligtvis så att du kanske äger en iphone?

Kika in här då för att kunna vinna ett skal :d

http://smnmode.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-ett-valfritt-iphone-skal.html#comment



Om inte så kan du kika in här och var med o tävla om ett presentkort på 100 kr på phonefashion, som har mobilskal till en massa olika mobilmodeller!

http://smnmode.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-presentkort-pa-100-kr-hos-phon.html#comment

24 Anonym:

skriven

sv: nej den är inte avslutad:) vlketn menar du förresteN?D:

25 Jennifer:

skriven

Gullig blogg!

allt bra med dej?:D

26 Emma:

skriven

vart har ni landställe? :)

jag ska snart packa ihop mig och gå ut :)

27 Carro:

skriven

Hej, ledsen för sent svar. Har suttit lite dåligt vid datan bara.

Skönt att du hade det bra i stockholm.

Allt bra annars?

Kram

28 Maja mamma till Benjamin:

skriven

Hej hej, ja en personlig bloggdesign vore inte helt fel. Kram

29 Grodan:

skriven

sv: jodå, förutom ryggont så är det bra :) hur är det med dig?

30 jennie:

skriven

jadå det är fint! själv?

31 Karin:

skriven

Ser ut som en mycket härlig vecka!



kram

32 Jennifer:

skriven

sv: ja, det är det verkligen!

det är väl bra med mej iaf.:D

vad händer idag?

33 Ida:

skriven

Allt bra idag? :)

34 evelina:

skriven

Hej:) Fin blogg :)

Anmäl dig gärna till DAGENS BLOGG här: http://evelinaahli.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-2011-07-27.html#comment



MVH Evelina

Kommentera här: