Stockholm - del 2

Så vart det Tisdag i Stockholm
Vi var uppe vid nio och åt frukost och gick sedan vidare, då Stefan ville på Spårvägsmuseet. Han är mycket för museeum den. Vi hade ju stockholmskortet, så gratis entré var de för oss. Leksaksmuseet ingick även i detta. Efter det åt vi glass och drog sedan mot slottet för att kolla in skattkammaren, men då var den stängd. Så vi fick spatsera runt omkring slottet och kolla lite istället. Sedan var vi också på medeltidsmuseet då jag och Nicco gillar den tiden, men de var faktiskt inte mycket att ha... Middagen denna dag blev på Jensen's Böfhaus. Jättegod mat, men alldeles för lång väntetid. Sedan blev det Skansen och då Allsång på Skansen.






Man kunde önska en låt på Leksaksmuseet :) Fanns massa bra!


I Gamla stan
















Jag vart ju KÄR när jag såg detta!!!






Maten på Jensen's


Köpte oss en varsin smoothie som efterrätt. Yummie.


Gröna Lund


Skansen


Köpte oss lite fika en stor cookie med mineralvatten!


















Denna säl lekte med en tiokrona som någon tappat ner i deras hem. Han lekte med den hela tiden och han skulle balansera med den på nosen som ni ser.















1 mysan:

skriven

mysigt

2 veronica:

skriven

sv: Låter trevligt :) Stockholm är en otroligt mysig stad på sommaren, finns så otroligt mycket att hitta på.

Idag var jag och killen på race och sen har det väl inte hänt så jättemycket mer, en lugn helg!

Kramis

3 Lotta:

skriven

Sv: Jahaa, okej :) Och imorgon ska jag jobba hela dagen =/ Själv då? :)

4 anna:

skriven

allt är bra med mig :) hur är det själv?

5 elin:

skriven

sv: ska på bröllop, själv? :)



haha, samma här (fast fyra dagar)!

6 anna:

skriven

Samma :)

7 alexics:

skriven

re: Jodå det är bra, grymt trött bara!

själv?

8 Sofia - Foto, mode & personligt:

skriven

har jobbat o snart ska jag iväg med några vänner och tälta :)

9 Viktkamp:

skriven

Massa fina bilder =) Om ni tycker om medeltiden borde ni vara i skåne denna helgen, det är stor marknad där det bor folk och lever som de gjorde på den tiden. Vi var där förra året och det var fascinerande, de hade flyttat dit stora träsängar osv och sov under vindskydd av hud osv =) Så underbart!

10 A.C - Sverige Igen!:

skriven

Hej:)



Jag e tibaka, allt väl med dig då?:)

Visste inte att dt e så varmt här.. skönt:D Hoppas vädret kmr hålla nu=) hehe~~



godnatt & Sov gott:D

11 kajsa:

skriven

fina bilder, ser härligt ut!

sv: allt e bara bra med mig :)

hur står de till med dig då?

kram

12 Anna:

skriven

Jag ska umgås med mina kusiner dom sista dagarna och sen blir det nog att packa och sen duscha osv :) själv ??? :D

13 Emma:

skriven

Sv: haha, sant. :)

Ja allt är jättebra, själv då? :)

14 simone:

skriven

SV: okej, det blir bra det men jag fattar inte liksom, väljer du en som vinner eller ska alla som deltar svara på frågorna som du sen lägger upp i din blogg eller ska jag lägga upp det hela i min blogg? :D

15 Mamma till William och bebis i magen:

skriven

Mysigt med Stockholms besök.Ha en skön söndag.kram

16 Sandra:

skriven

Svar: Varit fullt med party i helgen verkligen. själv?

17 Petra:

skriven

Hej!



Vad kul att du la till mig på MSN :) Dyker in där ikväll kanske, beroende på vad jag har att göra. Hoppas att du har en riktigt bra dag!

18 LENA ♥:

skriven

idag tar jag det bara lugnt hemma :) du då? kram ♥♥

19 Emma:

skriven

Sv; Jag är alldelles nyss hemkommen från en helt ghalen vecka i Borlänge! =)

20 jennie:

skriven

roligt :) jag vet inte än, coh själv? kram

21 Sandra:

skriven

Vilka härliga bilder! Stockholm är en fin stad! :)

22 Denise:

skriven

Va härligt! Idag har jag softat, åkt iväg en stund och spelat sims. Sj då? :)

23 Linnea Isabelle:

skriven

Nu i helgen (igår) var jag på Skansen (lika som du, hehe!) och idag har jag vart ute och gått, vart hos mormor och lite sånt smått grejs :)

Hoppas du haft det fintfint på din tripp!

24 Frida:

skriven

Jätte bra bilder! :)



svar. bra det! Det blev att se på en musikal och lära mig kameran lite :)

Åh va underbart! Kram! :)

25 ellinor sjöberg [mitt liv / fotoblogg ]:

skriven

sv; i helgen blev det att träffa pojkvännens släkt och syster som jag inte träffat på länge :) hur trevligt som helst :D .

själv själv bruden? :)

stockholm, mysigt :') . ser att du haft en trevlig resa :D



26 Nilla:

skriven

Vad kul att åka och göra saker ihop. Fina bilder fick du med :)

Ja det värsta är borta nu ett par dagar innan nästa kommer igen :)

Hur har helgen varit?

Kram

27 Frida:

skriven

Vilka fina bilder :D ser ut att ha haft roligt :D

Jag har inte gjort mkt alls idag. håller på och tvättar osv=) själv då?

28 Grodan:

skriven

Härliga bilder :)

29 ♫♪ Sandra T:

skriven

åh älska stockholm!

Kommentera här: