Jisses vilken dag

Igår var de verkligen en bra dag
Älskar ju när man gör allting spontant, för annars blir de ju liksom så förväntansfullt och så. Så igår innan vi slutade på utbildningen, bestämde jag och Johanna att hon skulle komma in till mig. Hon hämtade mig och vi körde ut till mina föräldrar, för jag ville visa henne de underbara kisungarna. Hon vart ju helt kär i den kisen som jag och Stefan kanske ska ta, så om vi inte behåller honom har jag i alla fall en som vill ha honom :) Känns bra trots allt.

Sen kom vi hem till mig
Jag bjöd på middag när Stefan kom hem, egengjorda klyftpotatis av färsk potatis, gräddfil, köttbullar, sill och gräslök. Lite midsommarmat i all sin enkelhet. Efter detta tog vi oss en varsin glass och gick sedan en runda på 5 km i vår stad. och fotograferade gjorde vi massor!




Johanna <3


Stefan <3


Jag :)











1 ida:

skriven

jora:D superbra, själv?

2 mathilda:

skriven

sv: ska åka ner på tan med några och blandannat leta efter en present till syrran som fyller år på söndag. :)

3 Mamma till William och bebis i magen:

skriven

Min prins sover sin middag så det är bara slappa nu...Ha en skön tisdag..Glassen ser jätte got ut..kram

4 sara:

skriven

sv; härligt :) Idag har jag inga planer får se vad som händer , sjdå =)?

5 Linda - ndaiL:

skriven

fina bilder!

6 Anna Epic:

skriven

Nea... idag är det inte så bra.. själv??

7 Denise:

skriven

Japp! I sommar ska jag åka till fastlandet, och massor. Gå på golftävlingen scandinavian masters :P

8 veronica:

skriven

sv: Okej :) trevligt! Ja tiden går verkligen fort, man hinner ibland inte ens med.

Jag har rensat bland mina kläder idag och städat garderoben och så :) det behövdes... hehe!

9 vonskareng:

skriven

jag är typ kär i den där glassen <3 too bad att man är känslig mot mjölk OCH vegg, får nöja mig med sorbetglassen :P

10 E M M E L L Y:

skriven

sv: Varit i stan.

Du då? :P

11 Jessica:

skriven

Fin blogg och fina bilder!! Den där glassen skulle jag vilja sätta tänderna i!! :) Ha en skön dag!

12 johanna:

skriven

Du är så söt gumman klart ja ska ha den bilden :)

13 Alexics:

skriven

Fin blogg!

Allt bra?

14 julia, - photo ♥:

skriven

härliga bilder ! ♥

15 Julia:

skriven

fina bilder (:

Kommentera här: