Lördag

Vaknade runt tio tiden
Åkte hem till mamma och pappa vid tolv tiden och umgicks. Fick goda hamburgare och kelade med misungarna. Vi funderar fram och tillbaka ifall vi ska ta en kise eller inte... Får se lite med de där. Tänker så de knakar. Vill ju de bästa för katten, men vill man ha en katt så ja. Fick sedan kaffe och kaka och jag skrev 2,5 sida på min nya bok idag. Älskar verkligen historien som jag skriver på :)


Åt denna goda maträtten igår!


Älskar färgen på dessa pioner!


5 veckor gamla nu, de är han som är närmast som vi vill ha isf :)


Lekte med en släktings vovve, Saga.





1 sara:

skriven

sv; jaha okej , de e bara bra sjdå =)?

2 E M M E L L Y:

skriven

sv: Jättebra du ;)

Och själv? :)

3 mathilda:

skriven

sv: ja, kommer kanske det :) Ja, allt är bra, själv då? :)

4 Waterlily:

skriven

Kan inte låta bli att kommentera kattungarna igen - de är så otroligt gulliga!

5 Anna Epic:

skriven

Aaw nämen tack så mycket! :D Har inte gjort så mycket mer idag... Att färga mitt hår tog ungefär hela dagen så haha :)

6 veronica:

skriven

sv: Imorgon vet jag inte vad som händer, vad ska du hitta på? :)

7 ida:

skriven

allt är bra, hur är det själv?:D

8 Mika:

skriven

ja det är grymt med mig :-) hur är det själv?

9 Mamma till William och bebis i magen:

skriven

Godmorgon..Allt ser jätte gott ut.Ha en skön söndag.krma

10 Denise:

skriven

Kanon! Idag har jag inte hunnit med så mycket men i fredags var jag och spelade paintball med min mentorsgrupp :P Sj? :)

11 Malin:

skriven

svar: Tack tack! :)

Jag ska fortsätta jobba på tvspelsweb.se men sedan har jag också fått en extratjänst på max! Så det är nice!

12 johanna:

skriven

sv: nu har jag lagt till dig på bloglovin :p så nu kan du lägga till mig xD



hmm.. Gör du gratis designer? xD

13 JULIA ERIKSSON:

skriven

sv, okejokej! ska träna nu, sen packa lite sen blir det tältning! självdå? :)

14 Sandra:

skriven

Många härliga bilder :)



SVAR: Okej vad roligt, jag älskar studenter! Kram

15 Lotta:

skriven

Sv: Jaha, nääe. Det blir bara i Kalmar i år :) Och på midsommar ska jag ner till Blekinge för en kompis har stuga där så då blir det fest :) SJälv då? :)

16 LENA ♥:

skriven

Här händer det inte så mycket idag faktiskt :P sj då? kram ♥♥

17 Emma:

skriven

jag kan bli iprincip vad jag vill. men då måste jag plugga vidare. men eftersom min linje har många bitar av allt så kan jag plugga till vad jag vill :) men jag ska satsa på att bli mäklare :D

18 anna :):

skriven

Idag är det storstädning som gäller :) När det är klart ska jag och min karl bara ta det lugnt och se på film :) Sjdå?

19 Josäfin :>:

skriven

snygga bilder :D

20 Elena:

skriven

Men åh, så söta! :)

21 Karin:

skriven

Gullgulliga kattungar!



kram

22 kajsa:

skriven

sv: resten av dagen ska jag bara tare lugnt, blir film ikv,

haft en bra helg? =)

23 tessan:

skriven

hej hej..

förlåt att jag inte har kunnat svarat.

För jag har inte haft tid att blogga som du har märkt, har inte gjort något inlägg sedan i fredags...



Har du haft en bra helg?

24 mysan:

skriven

jag hade 7-6 timmar dit :)

ok skoj

25 britta bloggar:

skriven

Gott!

26 Frida:

skriven

Vad handlar din bok om ? :D



svar. Ah det är den! :)

Igår blev det att grilla med vänner, vad har du gjort idag ?

27 Emma:

skriven

Sv; Jag fick stipendiumet för att jag "aktivt har motverkat mobbing och rasism samt uppgraderat mina betyg från nästan underkänt till MVG och VG i alla ämnen." :)

28 i min lilla lilla värld:

skriven

Varför tvekar ni på kisen?

29 johanna:

skriven

Du är underbar Jennie <3

30 Emelie:

skriven

ingenting skolan, så det blir en lugn kväll skönt! själv? :)

Kommentera här: