Min midsommar

Så var årets midsommar slut
På förmiddagen var inte vädret något speciellt, men sen kom solen och det blev klarblå himmel!! Underbart! Sen på kvällen regnade de något, men vad gjorde de! Midsommarvädret är som de är och inget man kan göra åt. Jag hade en underbar midsommar i alla fall! Här kommer bilder ifrån gårdagen, resten kommer senare!








Min pappa har varit konditor en gång i tiden!








Här blev det dans på kvällen :)


Välkomstdrink blev det när våra gäster kom!


Jag och älskade syster


















Den nya sommarcidern


På kvällen fram till kanske 00.00 spelade ett band på campingen. Sådär bra må jag säga... Olyckligtvis fick jag med en som ramlade när jag tog detta kort...

1 Linnea Isabelle:

skriven

Allt är bra här med! :)

2 ellinor sjöberg [mitt liv / fotoblogg ]:

skriven

sv; Jotack, det är bra. Men är trött. :) Hur är det själv?



Ser ut som om du hade en mycket trevlig midsommar :D Den där nya sommar cidern smakade jag också. Mycket god må jag säga. Vad tyckte du? :)

3 vonskareng:

skriven

ser ut att ha varit en fin midsommar det där :) ser mkt gott!

4 sanna:

skriven

hejsan, kunde du hjälpa mig med bloggsvar koden på min blogg, så att jag få en ny låda:)?

Kommentera här: