Sammanfattning av helgen

I fredags
Kom Johanna en runda då jag var ledig. Jag städade och sen åkte vi och handlade massa gott, såsom jordgubbar, grädde och glass. På kvällen åt jag och Stefan thaimat - supergott!

I lördags
Då blev det bröllop :) En barndomsvän gifte sig och jag hade frågat henne om att få vara fotograf. Fick jättefina bilder!! Sedan drog vi till Halmstad och till svärmor. Åt tacos och hade det mys.

I går
Då blev det att hjälpa svärmor med hennes redskapsbod till hennes kolonilott och sen shoppade vi lite. Köpte massa till marsvinen + ett par nya hörlurar i rosa! Åt middag och åkte hemåt vid sex tiden.











1 Marie:

skriven

Det låter supernams med jordgubbar och glass :9. Har två liter jordgubbar i kylen men får äta dem naturellt tyvärr:P ;).



Det är mysigt med trädgårdsarbete om det är fint väder. Ska hem till föräldrarnas hus imorgon och dona lite i trädgården då man ändå inte har annat att göra :).



Du får gärna hjälpa mig med designen, själv är jag som sagt ganska lost... Hör av dig till min mailadress så kan vi snacka om det:)

2 Nilla:

skriven

Bloggsuget har varit borta helt. Men kul att läsa lite vad som händer hos dig. Har ni bestämt er för katten? :)



Bilder har jag helt glömt att ta på lägenheten, Får se till att ta det snart. Enda jag fått tagit hittills är ute på balkongen på mina blommor ;)



Hoppas du har det bra?

3 ellinor sjöberg [mitt liv / fotoblogg ]:

skriven

Vill se resultat av bröllopsbilder :D



sv; Idag har det blivit mys med pojkvän. Chillat och lite! :D kram

Kommentera här: