Snart midsommar!

Två dagar kvar!
Och imon går man till lunch på utbildningen, härligt! Kommer bli en fin midsommar då vi far mot kusten. Så bloggpaus blir de ett tag iaf, som det ser ut nu, så är jag tillbaka på torsdag nästa vecka :) Blir lite semester faktiskt. Ni kommer få se allt nästa vecka :)

1 Linda O:

skriven

Vad roligt att du hörde av dig!



Jo jag kan absolut tänka mig att byta dit.



Vill ha en ny blogg då jag snart börjar på nytt kapitel i mitt liv :)

Helst lösenordskyddad..



Gillar det stilrena och upplägget du har här på din sida.

Så vill ha ngt liknande men i andra färger såklart :>)



Hur mycket tar du betalt, eller kan du tänka dig att göra detta mot reklam i den bloggen du gör och i min tävlingsblogg??



kram



Du kan gärna maila mig:



[email protected]

2 kajsa:

skriven

sv: trevligt :) vad blir de för färg då?

jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, vädret är tråkigt så blir nog bara att mysa hemma!

3 LifeIsAMovie-Jojjo:

skriven

Fin blogg!

4 E M M E L L Y:

skriven

sv: Det funkar. Allt bra med dig då? :)

5 Maria - med bebis i magen ☆:

skriven

ska bli mysigt med midsommar :)

6 LENA ♥:

skriven

på midsommar ska vi låna svärföräldrarnas hus för att grilla, bada i poolen, dricka en massa sprit, osv med vänner! :D sj då? kram ♥♥

7 sara:

skriven

sv; de e bara bra med mej sjdå =)?

8 Alexics:

skriven

re: tackar! Jo det är fint!

SkA vi följas på bloglovin? :)

9 Denise:

skriven

Okej! Härligt! Jag har städat och tänkte ge mig ut på en promenad :) Sj då? :)

10 Lotta:

skriven

Sv: Joda, det är bara bra :) Hur är det själv? Ktam

11 Emma:

skriven

sv: ja, det är bara bra med mig. Själv då? :)

12 anna:

skriven

Idag har jag jobbat och varit hos doktorn, sjdå?

13 veronica:

skriven

sv: Okej :)

Nej jag gör ingentnig speciellt alls, kom hem för en liten stund sen.

14 Sandra:

skriven

Svar: Midsommar blir jobb + fest hos en vän, själv?? :)

15 Anna:

skriven

Jadå än så länge! själv då ?? :D

16 mysan:

skriven

de är bra själv ? :)

17 Mamma till William och bebis i magen:

skriven

Söt bild på er.Ha en skön kväll.kram

18 tessan:

skriven

på ett gruppboende :)



ska käka lite mat nu :) oxfilé och potatisgratäng :)



allt bra med idag idag?



vilken färg ska du färga då? :)



vad söta ni är tsm :)



kram

19 JULIA ERIKSSON:

skriven

sv; skönt att höra :D jadå allt är bara bra!

20 holykirch.se:

skriven

Hej! Skulle du vilja hjälpa mig genom att rösta på min klänning? Skulle bli otroligt glad då :)



Här kommer länken: http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=MkkzHFQDPo9os8Wi9jFJraDWyEP6bPCnxlb3or73V3gCz3ixao5H#Gallery



Ber om ursäkt om du inte vill ha "reklam".

Mvh Tereze, http://holykirch.se



:)

21 Jennie:

skriven

jadå, trött bara :) själv?=

22 mathilda:

skriven

sv: bara bra, själv? :)

23 Emma:

skriven

på midsommar ska jag och familjen va hos mormor, sen blir det kanske lite party :) vad ska du göra på midsommar då? :D



Kika in på min blogg och kolla gärna in klänningen jag designade på nelly.com. lägg gärna en röst också :D

HÄR:http://daghjort.blogg.se/2011/june/rosta-pa-min-klanning-pa-nellycom.html#comment

24 Emma:

skriven

Sv; ja, mitt nästa stora projekt - som ska (enligt planerna) börja på vårkanten av nästa år, handlar om att få fler människor att försöka stoppa mobbing. Jo, med mig är allt bra, jag hoppas allt är bra med dig med? :)

25 Sabina:

skriven

ok, får göra det :)

26 Frida:

skriven

Ha en bra midsommar!



svar. Det är bra, själv då?

27 Nilla:

skriven

Ska försöka va tillbaka, ska bara försöka hitta tillbaka till nånting att skriva :p



Tack, fast känns inte klar med den ändå. Får väl sitta och leka lite till tills jag hittar nån jag blir helt nöjd med ett tag :p



Jodå förutom problemet med nacken för tillfället är det helt ok? Själv då?

28 Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

skriven

Söt bild! =)

29 - M a r i a:

skriven

sv; tack så mycket :D

jag svarar på kommentarer och ska nog snart sova, självdå?:)

30 Grodan:

skriven

sv: imorgon kommer det lite folk hit så vi ska grilla och dricka lite öl :) Jag tänkte även baka en jordgubbstårta och göra det riktigt mysigt :) Vad ska du hitta på?

31 Frida:

skriven

midsommar kommer bli lugn. sambon har jouren då.

han kör bärgningsbil. så kan tänka mig att de kan bli bärgningar. men det hoppas vi ej på. kram

32 Linda - ndaiL:

skriven

fin bild!

33 Sofia - Foto, mode & personligt:

skriven

Ha en bra dag!

Kram :)

34 Helen:

skriven

Tjena tjejen!

Jag har verkligen inte lurat dig, om fallet är så att du inte fått ditt presentkort så kommer vi absolut att skicka iväg ett nytt! =) Jag ber om ursäkt för allt krångel! MVH! / Helen

35 Helen:

skriven

Ja då förstår jag att du är lite orolig, men jag lovar dig, jag är inte hon och jag lovar att du kommer att få vinsten hem! =) På ett eller annat sätt om jag så ska åka förbi själv! =) haha! Ha en bra midsommar, nu åker jag iväg på midsommar firande och bröllop, så kommre nog inte vara och uppdatera allt för mycket! Kram

Kommentera här: