Studentfirande (bildbomb)

Så var det dags för student
Det var mitt kusinbarn Robin som skulle ta studenten :) Åkte runt tolv hem till mamma och pappa, sedan ut mot orten där de kryllade av människor och dess alla plakat. Vädret var på topp, inte för varmt och inte för kallt. Väldigt behagligt alltså. Det var med en tår i ögat som jag såg han springa ut. Man kan ju inte tro att vi alla är så stora nu. Känns konstigt på ett vis.

Efteråt
Blev det studentåk i staden och sen blev det kalas hemma hos dem. De bjöds på lite tilltugg och välkomsdrink och sedan blev det mat som var vildsvin, potatissallad, sallad, bröd och massa frukt. Väldigt gott. Sedan blev det tårta och ostkaka. Hade mycket trevligt och åkte hem runt nio tiden. Sedan kom Stefan och hämtade mig då han hade fått jobba kvällen.




Det är han längst ut som vi grattade :)








Nybakad student




Hela familjen :) finfina släktingar <3


Med läraren framför.


Miljövänligt alternativ


Kusinbarnets åk


Så himla mysigt att sitta på logen!


Systra mi <3


Jag :)


Tessan och hennes söta dotter Chanelle




De hade fått highland cattle (stavning) kalvar.


Presentöppning





1 filippaa:

skriven

Hur e de med dig?:)

2 Anonym:

skriven

Sv: allt är bra, själv? :D

3 Isabelle:

skriven

Hej Jennie! Det vore jättebra om du kunde skicka ett mail till mig eftersom jag av misstag tog bort alla från dig så att jag ej kan kontakta dig... :)



Kram!



P.S Designen ser ut att bli jättebra! :)

4 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

sv: idag har jag skolavslutning vilket som är underbart, vad ska du göra idag då?:)kram♥

5 Isabelle:

skriven

Sv: Tack Jennie för hjälpen! Den blev över min förväntan! Jag har tidsinställt ett inlägg om dig och min nya design, så håll utkik :)

Tusen, tusen tack!



Kram!

6 mysan:

skriven

Härligt, jag kom precis hem ska ut igen du då?

7 mathilda:

skriven

sv: ja, det tycker jag också, men det gör ju alla nu.. Men namnet slår ju alla andra! :)

8 Sandra:

skriven

åh vilka söta kalvar!

Kommentera här: