Torsdag

Sista dagen för mig denna veckan
Är ledig imorgon - så skönt det ska bli. Dock ska jag städa riktigt rejält. Johanna kommer nog en runda med och jag vill bjuda på jordgubbar, yummie! Får se om de blir någon utbildning i helgen, det återstår att se. Hoppas dock på de! Blir en lugn hemmakväll idag. Igår var jag och kollade på studenterna i staden som tog. Roligt att bara titta :)





1 Lotta:

skriven

Sv: jag har ingen aning om vart eftersom det blir första gången för mig där nu i år , ska bli riktigt spännande :)

2 LENA ♥:

skriven

okej :) jodå med mig är det kanon! sj då? kram ♥♥

3 Mamma till William och bebis i magen:

skriven

Hoppas att du har en fin eftermiddag.kram

4 elin:

skriven

sv: imorgon är det skolavslutning, själv? :)

5 Ida:

skriven

gött! det är bra:D

6 tessan:

skriven

bara bra :)

ska ta det lugnt, för på måndag börjar jag sommarjobba :P du då?

7 E M M E L L Y:

skriven

sv: Tack :D

8 veronica:

skriven

sv: Ja ibland är det faktiskt roligt att handla mat :)

Just nu gör jag ingenting speciellt, kom hem för en liten stund sen.. har precis ätit middag.

Vad hittar du på då?

9 anna :):

skriven

Okej, härligt! :) Jo, med mig är det bara bra! Hur är det själv? :)

10 sara:

skriven

SV; okej , kollar på cops på 6an :)

11 Carro:

skriven

Vad är det för utbildning du kanske ska på i helgen? :)



Sv: Idag är en riktig slappdag, ganska skönt :)

12 Elin Gabriella - Mops & chihuahua:

skriven

Vackra bilder :)

13 kajsa:

skriven

sv: vet ej vad som händer denna kväll än, har inge planerat :)

själv då?

14 Emma:

skriven

haha dagen är ju slut nu, men imorgon ska jag jobba och sen ska jag hem till min kille och mysa :D vad ska du göra? :)

15 Malin:

skriven

svar: Jadå, själv då? :)

16 Karin:

skriven

Vad gott med jordgubbar!



kram

17 Emma:

skriven

Sv: Jag gör inte så mycket, vad gör du själv? :)

18 Bird:

skriven

fina bilder!

19 A.C - Kina imorgon!:

skriven

Hejhej:)



Dt var ett tag sen, allt väl?:)



Jag ska ha bloggpaus hela sommaren, åker ti kina imorgon:D hehe~~ Så du får ha en underbar sommarlov/Semester^^



Vi hörs när jag e back igen antagligen!=) Kram

20 Linnea Isabelle:

skriven

Okejokej! :)



Det är bara fint här, hur är det själv?

21 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

Tänk vad man trodde man var stor när man hade tagit studenten :P

22 Denise:

skriven

Japp! Tack så mycket! Idag är det vilodag! För igår var det nians avslutningsfest. Själv då? :)

23 vonskareng:

skriven

mums med jordgubbar & hoppas kvällen blir bra. kanske ser du ngn bra film? =)

24 filippaa:

skriven

sv: va mysigt! Va glad ja blir!:) har tyvärr redan tagit hjälp, tack ändå!!!;)

25 JULIA ERIKSSON:

skriven

sv; ja allt är bara bra! hur är det själv? :D

26 Helen:

skriven

Hej tjejen!

jag ber om ursäkt, jag fick inte presentkortet förens i går, så jag skickade den idag. Ber om ursäkt! Kram!

27 Emma:

skriven

Då är vi två som blivit utsatta. Jag fick lov att byta klass men jag hade gett mig f*n på att de inte skulle känna ett övertag p.g.a att jag bytt klass så jag började undersöka hur stort problemet egentligen var på vår (min) skola genom att prata med många olika elever, och jag kan säga att det var mycket som chokerade mig då. Jag fick t.ex att "ledaren" av gänget som mobbade mig (och MÅNGA andra på skolan) själv blev mobbad av själva gänget om hon inte mobbade/trycket ner andra, det blev droppen för mig.

28 bella:

skriven

Adda dig på msn :)

29 Frida:

skriven

Trevligt med student! Ha en bra helg! :)



svar. Åh men det är bra det faktiskt :) Åh ser fram emot att läsa! :D

Åh, skönt med ledighet :) Blir troligen att ta det lugnt eller vara med en vän :)

30 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

sv: ska snart sova,fast är inte så trött..har "jobbat" hela natten,dudå? :)

kram ♥

31 Sabina:

skriven

Nu har man besvarat på dina frågor från frågestunden. KOlla in vad jag har svarat :)

32 Frida:

skriven

Jag har varit i stan och shoppat lite. annars inget. själv då? kram

33 jennie:

skriven

fina bilder :)

34 linn:

skriven

följa varann via bloglovin? :)

35 Sandra:

skriven

Mysiga bilder! :)



SVAR: Vi har massa studenter i många år framöver.

Ja allt är bra med mig! Själv?

36 Sabina:

skriven

Lär fråga dig. Du är inte bra på att fixa kategorier? För jag skulle vilja ha "egna" för hästen, tävlingar osv :)

37 Lovisa:

skriven

allt bra med dig? har du haft en bra helg? :)

38 - M a r i a:

skriven

sv; jora det är bra här:) hur är det själv?

39 Linda - ndaiL:

skriven

Det är bara bar, själv?

40 Grodan:

skriven

sv: idag händer inte mycket. Är tokförkyld efter metaltown! :) Måste dock plugga lite då jag har examinationer på universitetet imorgon. Själv då?

41 Anna:

skriven

Svarar på miljarder kommentarer känns det som! :O själv??

42 Anja:

skriven

Registrera er på PLUS I KASSAN! en sjukt bra hemsida, du får pengar konstant! Det är helt gratis att bli medlem och du kan tjäna flera tusen på bara en månad! Det ända du gör är att handla lite saker, på nätet. Kläder på tex nelly och klistra in länken på Plus i kassan, poff och så har du fått tillbaka pengarna för saken du köpte! Eller så får du uppdrag att svara på enkäter som kanske tar 3 min och får 50 kr för det, like:a saker på face och få en 10:a. Varför inte? :)



Klicka bara på LÄNKEN NEDAN och registrera er, gör ni det idag får ni även 20 kr start pengar! :)



http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=38469



http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=38469



http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=38469



http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=38469



http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=38469



http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=38469



http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=38469



http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=38469

43 Carolina:

skriven

Hej vännen!

allt bra? Älskar din blogg :)

jag har precise startat min blogg och undrar om du kan hjälpa mig att fixa en snygg bloggdesign :)?



Kram på dig

Kommentera här: