2 dagar kvar!

Nu är de inte långt kvar!
Givetvis pratar jag om konserten med The Ark på fredag! Och det kommer vara i en liten lokal så de kommer bli så mycket bättre än när man är på en stor konsert utomhus exempelvis. De tar ju avsked och jag tycker de bara ska bli kul att få vara dem närmare såhär. Blir nog en helt annorlunda stämning. Att de ska sluta gör ont i mitt hjärta kan jag säga, men samtidigt förstår jag dem. 10 fantastiska år har de varit tillsammans med dem i alla fall och tänk, de har funnits i 20 år - i hela mitt liv i princip!


Min artikel i Nära.
1 Eleonore:

skriven

Svar: Det var ju bra och veta :)

2 Carro:

skriven

Sv: Okej, ja det är olika. Själv är jag nog lite mer för blandras även om de vi har är äkta.



Okej, jo det kan helt klart vara kul att få sin hund bedömd, men jag tycker lite så här att ingen har rätt att bedömma värdet i min hund bara genom att kolla på den.

Världens fulaste hund betyder lika mycket för sin ägare som en fin utställningshund.

Men som du säger är det olika vad man tycker, detta är bara min åsikt.

Kungen har bett om att få jaga med våra hundar några gånger när han varit här nere, jag tar hellre det som ett bra bevis och en merit istället för ett diplom. ;)



Nej gud nej, jag jagar inte. Är väl vapenintresserad till viss del via pistolskyttet, men skulle aldrig kunna skada ett levande djur.

Jagar du?

3 Leia ♥:

skriven

Jadu, jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på i veckan. Du då?? :D

4 Caroline =):

skriven

Jag tror inte att du läste inlägget. Du får läsa det noggrannare så kanske du förstår :) Det är inte jag och min pojkvän som skulle ha det :)

5 Therese:

skriven

bara bra!

6 sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Okej, joorå det är bra :) Vad gör du idag då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

7 Sara:

skriven

Jag fyller 21 om en vecka :)

8 Frida Bladh Rydén.:

skriven

Hejhej!

har "veckans blogg" uppe nu! delta och ta chansen att vinna & ta del utav mina blogg läsare!

puss :)

9 Johanna:

skriven

verkligen supersöta :) åh, tack så mycket!

ska träffa vänner, ta en fika och njuta av det härliga vårvädret. själv då? :)

10 LINN:

skriven

okeej :) Så bra! Jo med mig är det fint =)

Jaa men jag ska fixa designen snart :)

11 Susanne:

skriven

Kan du inte skriva artikeln så man får läsa den?

12 amanda - fotoblogg ♥:

skriven

SV okej, jag emd, men nu ärjag med kompisar. Händer i kväll?

13 ladymuffin :):

skriven

sv; idag vet jag inte riktigt. blev sugen på fish and chips! :) haha! du då? Ha en underbar dag!

14 RONJA:

skriven

ska träna lite. själv då? :)

15 Simóne:

skriven

sv: jadå, allt är bra, sjdå?

16 L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO-VARDAG]:

skriven

SV: Den heter typ deviantart.com:)

Tänkte ladda hem penslar till photoshop där i från när jag upptäckte bakgrunden!:D

17 Frida:

skriven

Jag skulle nog vilja ha en långhårig liten chihuahua. eller än sheltie. Alla raser har sin charm och sin personlighet. = )

vill ha en lite mindre hund denna gång iaf =)

vad har hänt idag då? kram

18 Louise:

skriven

Sv: Jag ska försöka vara inne på msn idag runt 18:00 - 19:30. Imorgon kommer jag in ungefär vid samma tid. :)

19 Cecilia ♥:

skriven

Sv; :( Men det kommer fler gånger då du kanske vinner :D ♥

20 dreadsbruden - 20 år och gravid:

skriven

sv: vad synd att netto inte finns här då :(

Skulle säkert vara billigare än MIQUE ^^

21 Cecilia ♥:

skriven

Sv; Ja, min älskade morfar. ♥ Det var fint! :)



Inte mycket. Kom precis hem från skolan och äter chokladpudding med vispgrädde från igår :D själv?

22 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

sv: okej :)

ja mår fint,dudå? :P

kram

23 SusannaRosita:

skriven

jadå har haft en lugn o skön dag. :)

24 sofie - ett försök mot det bättre:

skriven

Jo men jag berättade inte om min sjukdom och så där :P

Vabra :) de är okej med mig :)

25 Eleonore:

skriven

Svar: Åh vad bra :)

26 tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

skriven

Okej vad bra. Nej inte så mycket.. dudå? :P

27 Becca:

skriven

sv: just fine :D

en fråga - Har du varit utomlands

någon gång och isf vart?? :D och om inte

vart vill du åka? :b

28 Susanne:

skriven

Ja,vad kul. :) Ja,jag påminner dig att maila.

29 tessan:

skriven

den är snart klar :) ska bara få en ny toadörr s¨å kan jag lägga ut lite bilder :P



händer det ikväll?

30 emma m.h. wall:

skriven

sv: ja, jag vill också ha sol! lyckades faktiskt bli solbränd igår när jag satt ute, hehe..



allt bra med dej? :D

31 karolinajonsson:

skriven

jag med!



det är väldigt bra idag ^^ hur mår du?

32 SOFIAS:

skriven

Jag kikade in och kan passa på att önska dig en fin kväll!

33 matilda:

skriven

sv: Ja, precis. Skulle va grymt fin som fondvägg om resten av rummet gick i vitt! Synd bara att jag hyr i andra hand och inte kan göra några ändringar :p

34 Therese:

skriven

sv: har en chihuahua ;)

35 jjoseeefiin:

skriven

sv: okej :)

jo det är bara bra, själv?

36 Nessie:

skriven

HAHAHAHHAHA okejXP

Men är det du på artikeln?

kram

37 N:

skriven

sv: jaa :)

ska du göra något speciellt nu i helgen? :)

38 . Pjumas. ♥:

skriven

Svar: Skall försöka få ihop ett sånt någon gång :P

39 Veronica:

skriven

Sv: Ja ok ..

Just nu kollar jag på Efterlyst och väntar på att BB ska börja..

40 rebecca:

skriven

svar: ska plugga :(

41 E M M A:

skriven

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

42 veronica:

skriven

sv: Jag har en hund på 3½ år :) en jackrussel/chihuahua kille.

43 AMANDA FALK:

skriven

oj gud vad häftigt, spännande! :D

Sv: Tack så mycket för din kommentar när jag var i London, jag är snart tillbaka med bloggen :-)

Ha en super bra torsdag i solen!

44 angelina:

skriven

h vad roligt!!



förstår att du längtar!!



allt bra med mig! med dig med hgoppas jag ?:D

45 ellinor sjöberg [mitt liv / min fotoblogg ]:

skriven

sv; Veckan har varit ganska chill :) Men idag väntar mitt första fotojobb, mega nervös :D! Hur har din vecka varit ? :) kram

46 emelie:

skriven

förlåt för sent svar, men jag har haft en dålig period i mitt liv, men detta ska ändras! :)



vad görs?

47 Alexandra - ♥:

skriven

Allt är bra med mig! :)

Själv då*?



Just nu sitter jag i skolan på webbdesignslektionen, själv då? :)

48 Nadja:

skriven

ca 1, 5 timme dit - 2 timmar sj? =) kram

49 Jennifer:

skriven

sv: åh, kul med konsert! :) jag ska på tjejkväll imorgon och på söndag ska jag gå på bio med min lillasyster och sen avsluta helgen med mys hos pojken :) hoppas konserten är riktigt bra!

50 ellenschutz:

skriven

sv: jorå de är bra med mig :) sj?

51 LENA ♥:

skriven

Ja jag kollar på Big Brother ;P

Allt bra med dig idag? kram♥♥

52 Caroline =):

skriven

Jaha okej, ja det undra jag med. För jag åkte dit och det vart inget.. Ganska tråkigt :S Och varför ens komma på iden lixom!?

53 Karin:

skriven

Roligt med The Ark konsert!



kram

54 Ida:

skriven

Fin blogg, allt bra? :)

55 Nessie:

skriven

Nej inte så jätte mkt:P

Men jag tänkte att det var lite konstigt att det itne var du hehe

Tråkigt:(

Jorå;P

GIllaru marina and the diamonds?

kram

Kommentera här: